آشنایی با مهرداد صادقی زاده و سئو، داستان موفقیت من

سلام! یک جوان علاقه مند به گیم و بازی هستم که در سال ۱۳۹۴، تصمیم به تاسیس یک مغازه فروش بازی های ایکس باکس و پلی استیشن در گوشه ای از شهر تهران گرفتم. دوست داشتم مغازه من جایی برای علاقه مندان به بازی های ویدئویی باشد تا آنها با خرید این بازی ها از اوقات فراغت خود لذت ببرند. اما خیلی زود و پس از دو سه سال، متوجه شدم که در دنیای امروز و خصوصا در کسب و کار ما، صرفا داشتن یک فروشگاه فیزیکی برای رسیدن به بهترین درآمد کافی نیست و وجود یک وب سایت، دقیقا همان قطعه گمشده پازل، برای رشد انفجاری یک کسب و کار هست.

در نتیجه در سال ۱۳۹۸ تصمیم به راه اندازی یک وب سایت گرفتم. اما چون دانش و تخصص کافی برای اداره وب سایت خودم را نداشتم، تصمیم گرفتم از یک متخصص سئو که کارش بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو هست کمک بگیرم. من با مهرداد صادقی زاده آشنا شدم و مسیر زندگیم کاملا تغییر کرد. چه آشنایی فوق العاده ای!

مهرداد صادقی زاده سئو

سئو چیست و چگونه باعث رشد کسب و کار شما می شود؟

قبل از اینکه داستان آشناییم با مهرداد صادقی زاده و ادامه ماجرا رو براتون تعریف کنم، اجازه بدید تا برای کسانی که اطلاعات کافی ندارند، اندکی درباره سئو و تاثیرش در رشد کسب و کارتون توضیح بدم.

اگر شما یک وب سایت داشته باشید، سئو به شما کمک میکنه تا:

  • ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید.

  • مخاطبان هدفمندتری را به وبسایت خود جذب کنید.

  • رتبه وبسایتتان را در نتایج جستجو بهبود ببخشید.

  • اعتماد مشتریان را به وبسایتتان افزایش دهید.

مجموعه این موارد به شما کمک میکنه تا فروش و درآمد خود را افزایش دهید و به موفقیت بیشتری در کسب و کارتان برسید.

آشنایی با مهرداد صادقی زاده، متخصص سئو

وقتی متوجه شدم راه اندازی سایت و سئو چقدر میتونه باعث رشد کسب و کار من بشه، سخت به دنبال پیدا کردن یک متخصص سئو بودم، تا اینکه از طریق یک گروه تلگرامی با شخصی به اسم مهرداد صادقی زاده آشنا شدم. چه آشنایی بی نظیری! شاید اندکی خوش شانس بودم چرا که بسیاری از همکاران من با سئوکارهایی همکاری کرده بودند که این همکاری ها هیچ دستاورد مثبتی براشون به ارمغان نیاورده بود.

مهرداد صادقی زاده وب سایت من رو دید و بعد از تجزیه تحلیل اولیه، یک قرارداد نوشتیم و کار رو پیش بردیم، بعد از گذشت فقط یک سال، فروش من از سایت برابر با فروش حضوری من شد. و بعد از دو سال، فروش من از وب سایت، دو برابر فروش حضوری من شد. بعد از دو سال که من در کلمات دلخواهم در صفحه اول نتایج گوگل بودم، فروشگاهم بزرگتر و درآمدم چند برابر شده بود.

تصمیم گرفتم خودم سئو رو کامل تر یاد بگیرم و مهرداد صادقی زاده ظرف مدت یک ماه تمام نکات و موارد رو به من یاد داد و در اواخر سال ۱۴۰۰ بعد از ۲ سال و نیم همکاری طلایی، همکاریم با مهرداد صادقی زاده به پایان رسید و سکان هدایت سایتم رو خودم دست گرفتم.

ویژگی های مثبت کار با مهرداد صادقی زاده

تخصص، صبوری، تعهد و دلسوزی از مهمترین خصلت های مهرداد صادقی زاده طی ۲ سال و نیم همکاری که با ایشون داشتم بود. ویژگی هایی که هم به کسب و کار من کمک کرد و هم به خود من. حالا من خودم سایتم رو اداره میکنم، اما این موفقیت رو مدیون مهرداد صادقی زاده هستم، کسی هنوز هم باهاش در ارتباطم و هر زمان بهش پیام میدم، با صبوری سوالاتم رو پاسخ میده.

دلم میخواست بعد از چند سال به نحوی تشکر و قدردانی کنم از کسی که باعث رشد کسب و کارم و همین طور رشد خودم شد و زندگیه من رو تغییر داد. با خودش که درباره نوشتن این مطلب صحبت کردم، خیلی تمایلی نداشت اما بالاخره رضایتش رو گرفتم و این بهترین قدردانی برای کسی هست که اعتماد بهش خصوصا در حوزه تخصیش یعنی سئو، میتونه زندگی شما در متحول کنه.

مهرداد صادقی زاده

راه ارتباطی با مهرداد صادقی زاده

راه های ارتباطی با مهرداد صادقی زاده رو برای سپردن پروژه هاتون بهش گذاشتم.

پیج آموزش سئو مهرداد صادقی زاده: https://www.instagram.com/mehrdad.sadeghi.seo/

گروه سئو تلگرامی مهرداد صادقی زاده: https://t.me/onlineseoforum

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها