بهترین شرکت های طراحی سایت را با نت چین بشناسید

همکاری با بهترین برندها در هر زمینه‌ای خوشایند بوده و همه ما به دنبال همکاری با یک تیم متخصص هستیم. در واقع هدف ما در نت چین همین است که بهترین سایت‌ها در هر زمینه‌ را به مشتریان بالقوه معرفی کنیم. از همین رو دسته‌بندی‌های متنوعی ایجاد کردیم که در زمینه‌های متنوع مانند دیجیتال مارکتینگ، مد و پوشاک، آی‌تی و بسیاری موارد دیگر هستند.

در ادامه توضیحاتی ارائه می‌کنم که چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را تشخیص داده و شانس مناسبی برای همکاری با شرکتی عالی داشته باشید.

چگونه بهترین شرکت‌های طراحی سایت را بشناسیم؟

یکی از اولین مواردی که می‌توانید برای شناخت بهترین شرکت استفاده کنید، این است که میزان سابقه و اعتبار آنها را مورد بررسی قرار دهید. البته به این معنی نیست که شرکت‌های فعال کمتر از ۲ سال ارزش همکاری ندارند؛ منظور این است که شرکت‌های با سابقه بالا تجربه بیشتری دارند و می‌توانند در بسیاری موارد به شما کمک کنند. به عنوان مثال، اگر بخواهید بهترین سایت رپورتاژ آگهی را انتخاب کنید، احتمالا سراغ گزینه‌ای می‌روید که سابقه بیشتری دارد؛ چون برندهای بیشتری نیز به آن از همین طریق اعتماد کرده‌اند.

بهترین شرکت های طراحی سایت

در واقع عوامل بسیاری وجود دارند تا به شما کمک کنند تا برترین شرکت را انتخاب کنید. در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذارم.

نمونه کارها

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید برای انتخاب برترین شرکت های طراحی سایت در نظر بگیرید، بررسی نمونه کار‌های انجام شده است.

این بررسی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید تجربه تیم مورد نظرتان را تشخیص دهید. و همچنین می‌توانید تا حدودی متوجه شوید که نمونه کارهای ثبت شده در سایت واقعا کار همین تیم است یا خیر.

ممکن است در وب‌سایت‌ها ببینید که نوشته‌اند “ما بهترین هستیم”! برای یک توسعه دهنده وب این کار به سختی باز کردن و بستن تگ است.

بنابراین این موضوع در عمل باید اثبات شود.

هر طراح وب سایتی به راحتی می‌تواند یک صفحه نمونه کار ایجاد کند و بهترین‌ طراحی‌های ممکن را به نام خود بزند. (ما این موضوع را مطرح می‌کنیم تا آگاه باشید و قصد بدنام کردن هیچ شخص یا برندی را نداریم).

مطمئن شوید که این نمونه کار توسط شرکت مدنظر شما انجام شده است. با روش‌های متنوع می‌توان این موضوع را متوجه شد.

به عنوان مثال، می‌توانید وارد وب سایت شرکت های معروف طراحی سایت شوید که به عنوان نمونه کار به آنها اشاره شده است. اگر در دنیای مارکتینگ فعالیت داشته باشید، باید بدانید که فوتر وب‌سایت‌ها بهترین مکان برای معرفی شرکت طراحی کننده است.

همچنین می‌توانید با برندهای مطرح شده ارتباط گرفته تا مطمئن شوید که مجموعه مورد نظر شما کارهای طراحی سایت آنها را انجام داده است.

علاوه بر این، می‌توانید از نت چین برای بررسی میزان اعتبار و سابقه کسب و کار مورد نظرتان نیز استفاده کنید. فرض کنیم شما به دنبال بهترین شرکت برنامه نویسی هستید و می‌توانید از طریق همین دسته بندی در نت چین، کسب‌وکارهای ثبت شده را مشاهده کرده، وارد سایت آنها شوید یا سال تاسیس آنها را مشاهده نمائید.

طراحی بهینه برای موتورهای جستجو و کاربر

در حال حاضر این موضوع به امری بدیهی تبدیل شده، اما متاسفانه هنوز هم سایت‌هایی هستند که به صورت ریسپانسیو یا بهینه ایجاد نشده‌اند.

توجه کنید که بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت ممکن است به شما بگویند که طراحی شما از ابتدا بهینه خواهد بود و در صورتی که شما اطلاعی از این امر نداشته باشید ممکن است بهترین خروجی مدنظر را دریافت نکنید.

مساله سئو بسیار پیچیده تر از این است که یک طراح بتواند به تنهایی از پس آن بربیاید. پس اگر طراحی به شما گفت که ما با طراحی وب سایت کاری میکنیم که راحت بیاین صفحه اول گوگل، بهتره با اون شرکت همکاری نکنید، چون اصلا چنین چیزی وجود نداره! مثال بارز این موضوع در مسابقات فرمول یک هم صادق هست؛ ممکنه شرکت خودروسازی به شما بگه، ماشینی که ما ساختیم خودش اول میشه!

اما باید بدانید که طراحی بهینه نقش عمده‌ای در سئو وب سایت شما خواهد داشت.

نکاتی که باید در طراحی بهینه درنظر گرفته شود:

  • بهینه بودن DOM (بهتر است در طراحی از کدهای طولانی و غیر ضروری استفاده نشود)
  • بهینه بودن تگ‌ها (به عنوان مثال تگ H1 تا H6 برای طراحان سایت تفاوتی ندارد؛ اما در سئو تفاوت آنها بسیار است)
  • استفاده حداقل از جاوا اسکریپت برای بهینه تر بودن سرعت سایت
  • حذف کدهای غیر ضروری از فایل CSS (در صورت امکان Inline بودن فایل)
  • طراحی ریسپانسیو برای نمایش در تمامی دستگاه‌ها

مشاوره رایگان – برگ برنده بهترین شرکت های طراحی سایت

مشاوره رایگان امروزه به مزیت رقابتی تبدیل شده؛ نه تنها در طراحی سایت، بلکه در بسیاری از زمینه‌های کاری.

مشاوره رایگان - گزینه ای مناسب برای بهترین شرکت های طراحی سایت

از شرکت‌های سئو گرفته تا شرکت‌های تبلیغات گوگل، همگی تلاش می‌کنند با مشاوره رایگان و تخصصی مشتریان بیشتری بگیرند.

پیشنهاد نمی‌کنیم که برای دریافت خدمات به دنبال مشاوره رایگان باشید، اما اگر صحبت با متخصصین بتواند به شما کمک کند، چیز بدی نیست. در واقع شما هزینه‌ای بابت این موضوع نمی‌پردازید.

ابتدا سوالات خود درباره طرحی که می‌خواهید را یادداشت کرده تا بتوانید در زمان مشاوره از طراح بپرسید.

اگر شرکت مدنظر شما حرفه‌ای باشد با صبر و حوصله به سوال‌های شما پاسخ خواهد داد.

بنابراین آگاه باشید که مشاوره رایگان یک مزیت فوق‌العاده نیست. اما برای شما که می‌خواهید پاسخ سوال‌هایتان برای طراحی مدنظرتان را بدست بیاورید، می‌تواند مناسب باشد.

همچنین از طریق مشاوره این امکان را دارید تا از هزینه‌هایی که شرکت از شما درخواست می‌کند نیز مطلع شوید. احتمالا می‌دانید که قیمت‌های متنوعی در این زمینه کاری ارائه می‌شود. ممکن است سایتی که شما نیاز دارید با ۱۰ میلیون طراحی شود و همچنین ممکن است که یک شرکت برای ایجاد همان سایت، از شما ۱۰۰ میلیون درخواست کند. حتی در اواخر سال ۱۴۰۲ نیز، کسب‌وکارهایی هستند که با ۵ میلیون و کمتر نیز سایت طراحی می‌کنند.

تصورات غلط از شرکت‌های طراحی سایت

شما باید ایده مورد نظرتان را کامل شده به آنها ارائه دهید

گاهی کارفرمایان فکر می‌کنند چون این شرکت‌ها برنامه نویسی می‌دانند و با طراحی آشنا هستند، قابلیت خواندن ذهن آنها را نیز دارند. در مدتی که در یک شرکت طراحی سایت مشغول بودم، بارها کارفرمایانی دیدم که خودشان نمی‌دانند چه چیزی می‌خواهند و آنوقت از شرکت‌ها گله می‌کنند که منظور آنها را به درستی متوجه نشده‌اند!

بهتر است قبل از ارتباط با شرکت مورد نظرتان، ایده خود را کامل کرده باشید.

بدون تعیین هدف خود از طراحی بهتر است به دنبال شرکت‌ها نباشید

همانطور که در سئو میگن “محتوا باید یونیک باشه”، تو زمینه طراحی سایت‌هم این موضوع صدق می‌کنه. به عنوان مثال، کارفرمایان بسیاری هستند که میگن من یه سایت می‌خوام مثل دیجی کالا! یا یه اپلیکیشن میخوام مثل اسنپ!

صرفا بد نیست که شما بخواید از کسب و کاری بزرگ تبعیت کنید، اما اینکه بخواین دقیقا مثل اونا عمل کنید درست نیست.

برای اینکه موضوع رو بهتر درک کنید، داستان کوتاه زیر رو بخونید:

روزی رئیس جمهور آمریکا برخی از همشهریان خود را برای صرف ناهار به کاخ سفید دعوت می‌کند. از آنجا که مردم آداب و رسوم غذا خوردن در این مراسم را نمی‌دانستند سعی کردند هر کاری که رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد تکرار کنند. او ابتدا در ظرف خود شیر می‌ریزد، مردم نیز این کار را تکرار می‌کنند. او سپس تکه‌های ریز نان را در ظرف شیر می‌ریزد، مردم نیز این کار را تکرار می‌کنند. سپس رئیس جمهور ظرف را برمی‌دارد و جلوی گربه‌اش می‌گذارد!

بهتره شما هدف مشخصی از طراحی وب و اپلیکیشن خودتون داشته باشید.

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران و تهران

در ادامه به شما ۱۰ مورد از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران، کرج و سراسر ایران را معرفی می‌کنیم. شما به راحتی می‌توانید از صفحات این کسب و کارها بازدید کرده و نظرات خود را درباره آنها ثبت کنید.

همچنین به وب سایت آنها و سایر اطلاعات دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

  1. نوین
  2. وبسیما
  3. وب رمز
  4. ایران وب لایف
  5. دارکوب
  6. جهان سایت
  7. طراح سایت دات کام

پیشنهاد می‌کنم از سایت نت چین بازدید کنید و می‌توانید دسته بندی‌های مختلفی را مورد بررسی قرار داده تا با بهترین سایت‌ها آشنا شوید. از شما ممنونم که زمان گذاشتید و این مطلب را خواندید.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
علی
امتیاز :
     

ممنون از مطلب خوبی که منتشر کردید