کلید حرارتی زیمنس siemens (قیمت و خرید)


کلید حرارتی زیمنس

کلیدهای حرارتی زیمنس محدود کننده جریان هستند و در ابعاد کامپمت (فشرده) تولید می شوند. عملکرد اصلی این کلیدها که حفاظت از موتور ها و سیستم در برابر اتصال کوتاه، اضافه بار و قطع فاز است بر اساس استانداردهای IEC 60947-2 و DIN VDE 0660-101 طراحی و اجرا شده است.

این کلیدها جهت استفاده برای بارهای متصل به فیدر بهینه سازی شده اند. کلیدهای حرارتی زیمنس به صورت یکپارچه با مکانیزم عملیات چرخشی (دسته گردان) سازگاری دارند. دسته گردان کلید حرارتی زیمنس شامل مکانیزم قفل شو جهت تسهیل در قطع و وصل کردن کلید به صورت دستی می باشد. (برای مثال در مواقع تعمیرات)

برای استعلام قیمت کلید حرارتی زیمنس با شماره: ۰۹۱۲۰۲۱۶۹۵۷– ۰۲۱.۳۶۰۵۸۵۰۳تماس بگیرید

انواع کلید حرارتی زیمنس

کلید حرارتی یا کلید محافظ موتور ، قطعه ای است برای محافظت از مدار در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه، به این معنا که اگر موتور به دلیل اضافه بار در اثر اضافه بار مکانیکی یا ایراد مکانیکی و یا نیم سوز شدن قسمتی از سیم پیچ موتور جریان بیشتری از مدار بکشد ما جریان حرارتی خواهیم داشت و در صورتی که از جریان تنظیم شده در کلید حرارتی بیشتر گردد، برای حفاظت از مدار، کلید به صورت اتوماتیک مدار را قطع می کند.

کلید حرارتی زیمنس

وظیفه حفاظت از مدار در برابر جریان حرارتی به عهده قسمتی از کلید به نام بیمتال قرار دارد و حفاظت از اتصال کوتاه توسط یک رله الکترومغناطیسی انجام می شود. تفاوت حفاظت جریان حرارتی در کلید حرارتی با مینیاتوری در منحنی قطع آن است که برای کلید حفاظت موتوری متناسب با کاربری موتورها طراحی گردیده است.

زیمنس، (Siemens) شرکتی آلمانی و چند ملیتی است، که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس (Ernst von Siemens) در شهر برلین تاسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین کلید حرارتی های مختلفی در جریان های متفاوت تولید و به بازار عرضه میکند . کلید حرارتی های زنس شامل دسته ۳rv1021 T 3rv1031 T 3rv1041 و …. میشود . کلیدهای حرارتی زیمنس علاوه بر محافط از موتور در برابر عنواع خطا های الکتریکی با ایجاد تاخیر حرارتی موتور را با اضافه بار داغ کرده و ان را روشن میکند.

مزایا و معایب کلید حرارتی زیمنس

از مهم‌ترین مزایای کلید حرارتی زیمنس می‌توان: قابل کنترل بون از راه دور و به صورت دستی، داشتن کلید تست، قابلیت تنظیم جریان قطع، تحمل و ادامه فعالیت در اثر اعمال کردن بار، ۳ ورودی از قست الکتریسیته و ۳ خروجی به سمت موتور، قابلیت تنظیم جریان در بازه زمانی مشخص، توانایی از کار انداختن موتور به صورت مستقیم و … اشاره کرد. همچنین یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کلید حرارتی این است که می‌توان برای آن بازه جریان مجاز تعریف و این بازه را تنظیم کرد.اما محدودیت ۱۲۵ امپر و امکان حرابی در صورت استفاده از کنتاکت الکتریکی معایبی هستند که این دسته از محصولات را محدود می‌کنند.

کلید حرارتی

قیمت کلید حرارتی زیمنس

قیمت کلید حرارتی زیمنس بر اساس قیمت دلار می باشد، برای همین بهتر است برای استعلام قیمت با شرکت ها تماس گرفته و قیمت کلید حرارتی موردنظر خود را استعلام قیمت بگیرید. برای استعلام قیمت انواع کلید حرارتی زیمنس ما به شما عزیزان فروشگاه الکترو ارس را پیشنهاد می دهیم.

برای استعلام قیمت کلید حرارتی زیمنس با شماره: ۰۹۱۲۰۲۱۶۹۵۷– ۰۲۱.۳۶۰۵۸۵۰۳تماس بگیرید

خرید کلید حرارتی زیمنس

بر اساس بررسی های انجام شده بهترین فروشگاه برای خرید انواع کلید حرارتی زیمنس فروشگاه الکترو ارس می باشد برای خرید انواع کلید حرارتی زیمنس می توانید به این فروشگاه مراجعه نمایید. در صورت نیاز نیز می توانید وارد وب سایت این فروشگاه به نشانی: https://www.electroaras.com/ شوید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها