معرفی ۱۰ مدل از بهترین فلاسک‌های برند یونیک

یکی از وسایل بسیار مهم و کاربردی که بی‌شک در هر خانه‌ای نمونه‌ای از آن یافت می‌شود، فلاسک است. این محصول به منظور نگه‌داری از نوشیدنی‌های گرم، آن هم به مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع و اقسام مختلفی دارد. یکی از بهترین برندهای تولیدکننده فلاسک، شرکت یونیک است. در این مقاله مایلیم به معرفی ۱۰ مدل از بهترین فلاسک‌های برند یونیک، یکی از بهترین برندهای تولید‌کننده فلاسک آب و چای بپردازیم و ویژگی آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی فلاسک یونیک

چای از جمله نوشیدنی‌های بسیار محبوب و پرطرفدار در میان ایرانیان است. زمانی که سرکار هستید و خسته از تنش‌ها و دغدغه‌ها ساعتی را به استراحت اختصاص می‌دهید، نوشیدن یک فنجان چای داغ می‌تواند خستگی‌های روزمره را از روح و جان برهاند و انرژی لازم را در بدن ایجاد نماید.

فلاسک وسیله‌ای است که می‌تواند نوشیدنی‌های گرم را به مدت طولانی با دمای بالا حفظ کند و در مواقعی که به آب داغ دسترسی ندارید، در کمترین زمان ممکن یک فنجان چای گرم و تازه را در اختیارتان قرار دهد. در میان انواع فلاسک‌هایی که توسط برندهای مختلف به تولید می‌رسند، تنها برخی برندها توانسته‌اند محصولی باکیفیت را ارائه دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به فلاسک یونیک اشاره کرد‌.

انواع فلاسک یونیک با استفاده از بهترین نوع متریال تولید می‌شوند و در مقایسه با سایر محصولات مشابه، عملکرد و کیفیتی کم نظیری دارند.

۱۰ مدل از بهترین فلاسک‌های یونیک

فلاسک‌هایی که توسط برند خوش آوازه یونیک به تولید می‌رسند، از نظر شکل، ابعاد و اندازه و حجم، تنوع بالایی دارند و به تناسب سلیقه و نیاز مصرف‌کنندگان قابل تهیه‌اند. از جمله مدل‌های مختلف این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

فلاسک یونیک ۰.۵ لیتری قلمی شرکتی اصلی کد ۱۹۸۱

این محصول همان‌طور که مشخص است دارای گنجایش ۰.۵ لیتری است و بدنه و جداره داخلی آن از استیل مرغوب تولید می‌شود. این محصول قابلیت نگه‌داری مایعات داغ را تا ۸ ساعت دارد (گرم ۲۴ ساعت)، وزن تقریبی این محصول ۲۵۰ گرم میباشد، مدل فیک این محصول در بازار بسیار است، برای تهیه جنس اصلی فلاسک یونیک به سایت شیکو پیکالا مراجعه فرمایید.

فلاسک یونیک ۱ لیتری ۱۹۹۵

این محصول یکی از بهترین محصولات برند یونیک است که با استفاده از یک کیف، قابلیت حمل دارد. وزن این فلاسک ۱ لیتری به طور تقریبی ۵۶۸ گرم بوده و دهانه‌ای پیچی شکل دارد. این فلاسک ار بدنه‌ای محکم و مقاوم برخوردار بوده و عمر و دوامی طولانی دارد.

فلاسک داخل شیشه‌ای ۱.۹ لیتری یونیک ۱۸۰۸

این محصول از نوع فلاسک‌های شیشه‌ای و از جنس استیل ضد زنگ است و درب آن به صورت پیچی باز و بسته می‌شود. فلاسک ۱.۹ لیتری یونیک حجم بالایی دارد و تا مدت طولانی قادر به نگهداری انواع مایعات با دماهای متفاوت است.

فلاسک دو لیتری مدل ۱۹۸۸

این محصول کاربردی همان‌طور که گفته شده دارای ظرفیتی بالغ بر ۲ لیتر است و در مقایسه با دو نمونه قبلی، مایعات بیشتری را درون خود جای می‌دهد. این محصول دوجداره که از استیل زنگ نزن ساخته شده است، کیفیتی فوق‌العاده بالا دارد و قادر است مایعات سرد و گرم را تا مدتی طولانی در همان دما، حفظ کند.

فلاسک یونیک ۲.۵ لیتری مدل ۹۱۰۰

این فلاسک که با استفاده از استیل مرغوب و درجه یک ساخته شده است، یکی از بزرگ‌ترین فلاسک‌های برند یونیک به شمار می‌رود و از ابعاد ۳۰×۳۵×۲۶ سانتی متری برخوردار است. این محصول نوشیدنی‌های گرم را به مدت ۸ ساعت نگهداری کرده و قادر است نوشیدنی‌های سرد را به مدت ۲۰ ساعت به خوبی نگه دارد. وزن آن حدود ۱ کیلوگرم است و عمر و دوام بالایی دارد.

فلاسک دوقلو یونیک

از دیگر نمونه فلاسک‌های بسیار کاربردی و جذاب از برند یونیک، می‌توان به فلاسک دوقلو اشاره کرد‌. این محصول از دو فلاسک ۱.۳ لیتری تشکیل شده که در کنار هم قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با تهیه این محصول، نوشیدنی‌های سرد را به مدت ۲۴ ساعت و نوشیدنی‌های گرم را به مدت ۱۲ ساعت به‌طور همزمان داشته باشید.

فلاسک یونیک مدل پنگوئن کد ۱۹۵۷

این محصول برخلاف سایر فلاسک‌های برند یونیک بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد و از وزن ۹۷۵ گرم برخوردار است. ابعاد این محصول ۳۰×۲۰×۳۹ سانتی متر بوده و گنجایشی بالغ بر ۲ لیتر دارد. تنوع در رنگ‌های آن بسیار بوده و به تناسب سلیقه‌ها، عرضه می‌شود.

فلاسک یونیک مدل پنگوئن مدل شیشه دار

اگر به دنبال یک فلاسک با ابعاد مناسب و گنجایش بالا هستید، فلاسک یونیک مدل پنگوئن را به شما معرفی می‌کنیم. این محصول که بدنه‌ای از جنس پلاستیک محکم و مقاوم دارد، از گنجایش ۱.۵ لیتری برخوردار بوده و دارای وزن ۸۶۰ گرمی است. ابعاد آن ۲۰×۱۶×۲۷ بوده و در رنگ‌های شاد و جذاب به تولید می‌رسد‌.

مشخصات فلاسک یونیک اصل چیست؟

فلاسک‌هایی که توسط برند یونیک به تولید می‌رسند، از یک سری ویژگی‌ها و مشخصات برخوردارند که آن‌ها را در مقایسه به سایر محصولات مشابه، متمایز می‌کند. به‌طور مثال این محصولات با استفاده از بهترین نوع متریال به تولید می‌رسند و در برابر عوامل مخرب، به خوبی مقاومت می‌کنند.

در ابعاد و اندازه‌های مختلف و گنجایش‌های گوناگون تولید و به تناسب نیاز مصرف‌کنندگان، ارائه می‌شوند. نام یونیک بدون پیشوند یا پسوند، روی فلاسک‌های برند Unique به همین شکل نوشته شده است. تمامی محصولات این برند دارای یک کد چهار رقمی هستند که در ابتدای کد حروف UN نوشته شده است.

نمونه‌های اصل این محصول ساخت چین هستند و مدل‌های آلمانی اصالت ندارند. انواع فلاسک‌های یونیک در بسته بندی‌های کاملا استاندارد و حرفه‌ای عرضه می‌شوند و حتی از روی بسته بندی نیز می‌توان به کیفیت و اصالتشان‌شان پی برد‌.

یکی از راه‌های بی‌دردسر برای تهیه فلاسک‌های اصل یونیک، خرید آن‌ها از فروشگاه‌هایی نظیر شیکو پیکالا است. خوشبختانه کلیه فلاسک‌های یونیک عرضه شده توسط این مجموعه از نوع اصل چین هستند و جای هیچ شک و شبه‌ای را برای مشتریان باقی نمی‌گذارند‌.

قیمت فلاسک‌های یونیک

قیمت انواع فلاسک‌های یونیک با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود که یکی از آن‌ها ابعاد و اندازه محصول است. آن دسته از فلاسک‌هایی که گنجایش بالایی دارند در مقایسه با نمونه‌های کوچک از قیمت بیشتری برخوردار هستند. جنس بدنه محصول از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت آن است. به‌طور معمول فلاسک های بدنه پلاستیکی یونیک در مقایسه با نمونه‌های فلزی و استیل قیمت کمتری دارند.

علاوه بر موارد مذکور، یکی دیگر عواملی که در تعیین قیمت فلاسک یونیک به شکل ویژه‌ای تاثیر می‌گذارند، نوسانات ارز و بازار است. برای تهیه محصولات یونیک از نوع اصل، حتما فروشگاه‌های معتبر را انتخاب کنید و پس از بررسی مشخصاتی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، فلاسک‌های اصل و مرغوب را از نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیت تشخیص دهید.

همچنین می‌توانید برای خرید عمده محصولات یونیک را به واسطه سایت‌‌های فعال در این حوزه نظیر شیکو پیکالا به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام دهید.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی یک وسیله‌ بسیار کاربردی به نام فلاسک پرداختیم. این محصول به منظور نگهداری از مایعات سرد و گرم به مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع و اقسام مختلفی دارد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها