رزرو تور کیش لحظه آخری واقعی چگونه است؟

برای کسانی که می‌خواهند سفر ارزانی به کیش داشته باشند؛ تورهای دقیقه نودی بهترین انتخاب است. امکان دارد این تورها از امکانات فوق‌العاده‌ای در حد یک سفر لاکچری برخوردار باشند اما به این دلیل که زمان کمی تا تاریخ پروازشان باقی مانده است و هنوز ظرفیت خالی دارند؛ با قیمت کمتری بتوانید آنها را رزرو کنید. اگر برای سفر آماده باشید، یعنی چمدانتان را بسته باشید و بتوانید در لحظه برای راهی شدن تصمیم بگیرید؛ تور کیش  لحظه آخری انتخاب مقرون به صرفه‌تری نسبت به تور معمولی برایتان خواهد بود. اما برای انتخاب این آفرها هم نکاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهید. در ادامه همه این نکات را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

رزرو تور کیش لحظه آخری واقع چگونه است؟

برای رزرو تور کیش به چه نکاتی توجه کنیم؟

به‌طورکلی برای اینکه بتوانید یک تور خوب و مطابق با انتظارات خود رزرو کنید، باید نکاتی را مد نظر قرار دهید که برخی از این نکات به شرح زیر هستند:

زمان سفر: زمان سفر را براساس هدفتان از سفر انتخاب کنید. اگر قصدتان خرید کردن است، تابستان یا زمستان به کیش بروید. اگر می‌خواهید تفریحات آبی را تجربه کنید اوایل بهار و پاییز برای این مسافرت زمان مناسبی است. اگر می‌خواهید همراه با انجام تفریحات آبی، آفتاب هم بگیرید؛ تابستان بهترین گزینه است.

انتخاب هتل: جزیره کیش هتل‌های متنوعی از ۵ ستاره تا ۲ ستاره دارد و بنابراین دستتان برای انتخاب باز است. انتخاب هتل را باید براساس بودجه انجام دهید. اگر می‌خواهید هزینه سفرتان کاهش پیدا کند هتل‌های سه و دو ستاره را بررسی کنید و در صورتی که امکانات و لاکچری بودن محل اقامت برایتان اهمیت بیشتری دارد در میان هتل‌های چهار و پنج ستاره به دنبال گزینه مناسب خود بگرید.

انتخاب نوع سفر: برای سفر به کیش هم تور زمینی و هم تور هوایی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. مثلا تور زمینی ارزان‌تر است اما زمان بیشتری را باید در مسیر باشید. تور هوایی در زمان کمتری شما را به مقصد می‌رساند اما از همه شهرهای ایران به کیش پرواز وجود ندارد. هنگام انتخاب آفر ابتدا مزایا و معایب هر کدام از این تورها را بررسی نمایید و در نهایت گزینه‌ای را که برایتان مناسب‌تر است، انتخاب کنید.

بودجه: ابتدا بودجه خود را برای سفر مشخص کنید و سپس در میان گزینه‌هایی که به بودجه شما می‌خورد؛ به دنبال گزینه مناسب بگردید.

تور کیش لحظه آخری چه فرقی با تور عادی دارد؟

مهم‌ترین تفاوت‌های تور لحظه آخری با تور معمولی کیش را باید در فاکتورهایی همچون زمان، قیمت و محدودیت تور جستجو کرد. در ادامه بیشتر درباره این موارد حرف خواهیم زد.

اهمیت زمان در تور لحظه آخری

منظور از تور لحظه آخری تورهایی است که زمان کمی تا تاریخ پروازشان باقی مانده است. برای مثال امکان دارد شما یک تور کیش با قیمت مناسب پیدا کنید که یک روز بیشتر تا پروازش فرصت باقی نمانده باشد. در حالی که تور عادی را از مدت‌ها قبل می‌توانید رزرو کنید و زمان کافی دارید تا برای سفر آماده شوید.

تفاوت قیمت تور لحظه آخری با تور معمولی

قیمت آفرهای لحظه آخری از پکیج‌های معمولی کمتر است و به همین دلیل هم از سوی کسانی که می‌خواهند ارزان‌تر سفر کنند، مورد توجه قرار می‌گیرد. پیکج‌های دقیقه نودی محدود نیستند و تقریبا برای همه ایام سال می‌توانید پیداشان کنید اما طبیعتا در فصل‌هایی که گردشگران بیشتری راهی کیش می‌شوند کمتر هستند. بنابراین اگر برای یک زمان خاص مانند تعطیلات عید نوروز تعطیلات مناسبتی، آخر هفته و به‌طور کلی “های سیزن‌ها” می‌خواهید به جزیره سفر کنید؛ بهتر است به سراغ تورهای معمولی بروید و ریسک جا ماندن از سفر را به جان نخرید. اما اگر مقصد برایتان مهم نیست و یک وقت خالی برای سفر پیدا کرده‌اید، تور لحظه آخری توصیه می‌شود.

محدودیت پیدا کردن تور لحظه آخری

نکته مهمی که درباره تورهای لحظه آخری از نوع هوایی بدانید این است که این آفرها از هر شهری برگزار نمی‌شوند. به‌طورکلی ۲۲ شهر ایران به مقصد کیش پرواز دارند که از این ۲۲ شهر، بیشترین تورهای کیش از تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد برنامه‌ریزی می‌شوند. زیرا این شهرها هر روز به مقصد کیش پرواز دارند اما شهرهای دیگر ممکن است یکی دو روز در هفته این پرواز را داشته باشند.

بنابراین اگر ساکن شهرهای دیگر هستید، ممکن است نتوانید تور مناسب خود را پیدا کنید و یا مجبور شوید برای این سفر ابتدا خود را به یکی از شهرهای نام برده برسانید و از آنجا به سمت کیش بروید. هزینه این رفت و آمد به هزینه تور اضافه می‌شود و بنابراین دیگر قیمت تور لحظه آخری زیاد تفاوتی با قیمت تور معمولی برایتان نخواهد داشت.

آیا رزرو تور کیش لحظه آخری محدودیت دارد؟

هزینه تورهای لحظه آخری کیش

به‌طور کلی هزینه سفر به کیش نسبت به دیگر مقاصد گردشگری ایران بیشتر است و باید آن را یک مقصد گران دانست. در صورتی که تصمیم بگیرید این سفر را لاکچری برگزار کنید یعنی در یک هتل لوکس اقامت کنید، همه تفریحات آبی و غیر آبی را انجام دهید و به رستوران‌ها و مراکز خرید لاکچری بروید، این هزینه بیشتر هم می‌شود. این اختلاف قیمت با تور لحظه آخری هم حل نخواهد شد. پس تور لحظه آخری کیش در مقایسه با مقاصد دیگر ارزان‌تر نیست. اما اگر بخواهیم قیمت تور کیش لحظه آخری و معمولی را با هم مقایسه کنیم، طبیعتا آفرهای دقیقه نودی ارزان‌تر هستند. پس این مساله اهمیت دارد که شما انتظاری منطقی از تور لحظه آخری داشته باشید.

نتیجه گیری

در این مقاله سیر تا پیاز را درباره تور لحظه آخری کیش بررسی کردیم و نکاتی را که هنگام رزرو تور کیش چه از معمولی و چه از نوع دقیقه نودی مورد توجه قرار دهید؛ بیان کردیم. در صورتی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید می‌توانید تورهای مختلف هم پکیج‌های معمولی و هم آفرهای لحظه آخری را در وبسایت لحظه آخر مشاهده کنید و پس از مقایسه این تورها با هم بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. همچنین اگر برای برنامه‌ریزی بهتر سفر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره جزیره کیش، هتل‌ها، تفریحات و دیگر اطلاعات مربوط به این جزیره هستید همه این اطلاعات را می‌توانید با یک جستجوی ساده در لحظه آخر پیدا کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها