بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در ارومیه

اگر قصد دارید در ارومیه و در عرصه کسب و کارهای آنلاین موفق شوید، باید با بهترین شرکت طراحی سایت در ارومیه همکاری کنید. این شرکت چگونه قابل شناسایی است؟ در این نوشته به شما معرفی می‌کنیم که بهترین شرکت در حوزه طراحی وبسایت و سئو در ارومیه چه ویژگی‌هایی دارد.

 برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در ارومیه از بین گزینه‌های مختلف، باید با مشخصات آن آگاه باشید. این مشخصات عبارتند از:

  • رفتار حرفه ای با مشتری

بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در ارومیه، در هنگام برقراری ارتباط با مشتری، اصول حرفه ای را رعایت می‌کند. شما می‌توانید با صحبت کردن با چند شرکت، تفاوت آن‌ها را در خصوص حرفه ای بودن و احترام به مشتری متوجه شوید و کدام گروه را برگزینید.

  •  تعیین قیمت منصفانه برای خدمات

بهترین شرکت طراحی سایت در ارومیه، قیمت‌های شفاف و معقول دارد و به شما توضیح می‌دهد که بابت چه خدماتی چقدر هزینه پرداخت خواهید کرد. بنابراین بهترین شرکت‌ها، لیست خدمات خود را به شما نشان داده و در زمان جلسه یا تلفن، دلایل تفاوت قیمت‌ها را بیان می‌کنند. همچنین قیمت طراحی سایت با وردپرس معمولا کم‌تر از سایر روش‌های طراحی وبسایت است و بسیاری از شرکت‌ها برای جذب مشتری، از آن استفاده می‌کنند. اما در این حال هم نباید فقط به قیمت توجه کنید و سایر مشخصات را نادیده بگیرید.

  • نمایش نمونه کارهای موفق

براساس نوع سایتی که می‌خواهید طراحی کنید، باید از قالب، رنگ‌بندی، المان‌ها و طراحی صفحه اصلی متفاوتی استفاده کنید تا یک وبسایت خاص و جذاب داشته باشید. علاوه بر این باید بررسی کنید که این شرکت چه سایت‌هایی را در زمینه سئو در تهران بهینه سازی کرده است و چه رتبه ای در نتایج جستجو دارند. این کار به شما کمک می‌کند تا از توانایی و دانش شرکت طراحی سایت و سئو در تهران مطمئن شوید.

  •  قرارداد بستن و مراحل را تعیین کردن قبل از شروع کار

بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در تهران، قبل از اجرای پروژه، مراحل را به شما شرح داده و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به هدف خود برسید. به عبارت دیگر باید قبل از هر عملی، یک جلسه مشاوره برگزار کند که با نیازهای کسب و کار شما آشنا شده و نوع سایت مورد نظر شما را تشخیص دهد. همچنین باید کلمات کلیدی مناسب را برای شما پیدا کرده و به شما بگوید که آیا راه درست را برای فعالیت اینترنتی خود انتخاب کرده اید یا خیر؟ در پایان باید براساس جلسات صورت گرفته، یک قرارداد را آماده کند که تعهدات هر دو طرف را مشخص خواهد کرد.

الزامات طراحی سایت و سئو در ارومیه

برای اینکه بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در ارومیه را انتخاب کنید، باید بدانید که چه خدماتی را از آن‌ها مطالبه کنید.

  • طراحی سایت سازگار با تمام دستگاه‌ها

بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در ارومیه باید بتواند وبسایت شما را به گونه ای طراحی کند که در همه دستگاه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر به خوبی نمایش داده شود. این موضوع بسیار مهم است چون اکثر کاربران اینترنت از موبایل استفاده می‌کنند و گوگل هم این عامل را در رتبه بندی سایت‌ها در نظر می‌گیرد.

  •  رعایت اصول UI و UX

بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در ارومیه باید بداند که چگونه با رعایت اصول UI و UX، وبسایت شما را هم زیبا و هم کاربرپسند طراحی کند. این به این معناست که وبسایت شما هم دارای ظاهر جذابی باشد و هم کاربر در زمان استفاده از آن تجربه خوشایندی داشته باشد. باید بدانید که گوگل به تجربه کاربری بسیار اهمیت می‌دهد و می‌خواهد کاربر بتواند به راحتی به قسمت‌های مختلف سایت دسترسی پیدا کند.

  • رعایت اصول سئو در طراحی وبسایت

بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در ارومیه باید بداند که چگونه با رعایت اصول سئو تکنیکال، وبسایت شما را بهینه کند. به عبارت دیگر باید کدهای وبسایت را به گونه ای نوشته شود که با الگوریتم‌های سئو گوگل همخوانی داشته باشد و نه تنها سرعت سایت را افزایش داده، بلکه امنیت آن را هم تضمین کند. علاوه بر این، این کدها باید توسط ربات‌های گوگل به راحتی قابل خوانده شود تا در فرآیند ایندکس صفحات و رتبه بندی وبسایت مشکل پیش نیاید.

  •  طراحی وبسایت و سئو در جهت دست‌یابی به اهداف شما

آخرین نکته در انجام پروژۀ سئو و طراحی سایت این است که به صورت کاملا هم‌خط با اهداف شما عمل شود. به این معنا که در شروع کار، هدف شما را از راه اندازی کسب و کار متوجه شده و ساختار سایت را به گونه ای طراحی کند که کاربران را در همان مسیر هدایت نماید. همچنین باید در زمان تحقیق کلمات کلیدی هم این موضوع را در نظر داشته باشد تا در نهایت بتوانید به طور مستقیم، مخاطبان هدف خود را به وبسایت جذب کنید.

 مراحل طراحی سایت در ارومیه

مراحل طراحی سایت در ارومیه

بهترین شرکت طراحی سایت و سئو باید بر اساس مراحل زیر پروژه طراحی سایت و سئو را انجام دهد تا شما بتوانید بر اساس آن برای تبلیغات، بودجه و سایر استراتژی‌های خود برنامه ریزی کنید.

  1. انجام مشاوره و نیازسنجی

در مرحله اول، باید جلسات مشاوره با شما صورت گیرد که در آن شما هدف و سیاست‌های کسب و کار خود را به کارشناس طراحی وبسایت و سئو اعلام کنید. بر این اساس پروتوتایپ وبسایت و استراتژی سئو مشخص شده و می‌توانید مسیر کسب و کار خود را تا حداقل یک سال آینده روشن کنید.

  1. ارائه پروپوزال و پیش فاکتور

برای اینکه بتوانید هزینه‌های پروژه و خدمات دریافت شده از بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در ارومیه را دقیق بدانید، نیاز است که پروپوزال و پیش فاکتور دریافت کنید. در این پروپوزال، تمام خدماتی که شرکت به شما ارائه می‌دهد ذکر شده و هزینه آن‌ها برآورد شده است.

  1. تنظیم قرارداد

مرحله سوم از طراحی وبسایت و سئو قرارداد بستن است که در آن تعهدات هر دو طرف را مشخص می‌کند. با قرارداد بستن، می‌توان از هر گونه مشکل یا سوء تفاهم جلوگیری کرد.

  1. اجرای پروژه

مرحله چهارم از طراحی وبسایت و سئو اجرای پروژه است که در آن شرکت با توجه به نیازسنجی، پروپوزال، قرارداد و هدف شما، وبسایت شما را طراحی، بهینه سازی و راه‌اندازی می‌کند. در این مرحله، شما هم می‌توانید با دادن بازخورد به شرکت، نظارت بر پروژۀ خود داشته باشید.

بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در ارومیه کجاست؟

مجموعه طراحی سایت و سئو بلوویرا https://www.bluvira.com/  یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت و سئو در ارومیه است که از تمام توان تیم و متخصصین خود برای کمک به رشد کسب و کارهای نوپا استفاده می‌کند. بررسی نمونه کارهای این مجموعه نشان می‌دهد که تا به حال توانسته به کسب و کارهای زیادی در استان آذربایجان غربی و استان های هم جوار کمک کند که در مسیر تجارت آنلاین و رشد کسب و کارشان پیشرفت کنند و حتی با برندهای بزرگ رقابت کنند.

عضویت
اطلاع از
guest

11 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
Nahid banifateme
امتیاز :
     

من دنبال یه شرکت طراحی سایت خوب با قیمت مناسب میگشتم، تشکر از معرفی

صوفی
امتیاز :
     

به نظر من مشاوره قبل از طراحی سایت یه امتیاز مثبت برای یک شرکت دیجیتال مارکتینگه و خب اگه این مشاوره هم رایگان باشه که چه بهتر

hakan

تشکر از تیم تحریریه تاریخ ما، بسیار مطلب ارزشمندی بود

سعید برادری
امتیاز :
     

بسیار نکات ارزنده ای بود ممنونم که راهنمایی کردین

ساحل معروفی
امتیاز :
     

پشتیبانی تو طراحی سایت حرف اول و اخرو میزنه، من یه سایتی داده بودم طراحی کنن متاسفانه پشتیبانیش به شدت ضعیف بود، یه ایراد سایتم ۳ روز طول میکشید تا درست کنن

Hasan ojagi
امتیاز :
     

من با تیم بلوویرا قبلا کار کردم، واقعا این تیم حرفه ایه

nira

نکات مفید و ضروری🙏🙏🌺

zahra

کاملا مفید و جامع بود

yalda

خیلی جالبه دقیقا وقتی به راهنمایی در این زمینه نیازداشتم پست شما رو دیدم
خیلی ممنونم بابت راهنمایی و مقاله کامل

morad
امتیاز :
     

perfect

vida
امتیاز :
     

awli bud