شغل های پردرآمد برای آقایان در تاریخ از طریق خرید و فروش میلگرد ترانس دوپولیش

شغل های پردرآمد برای آقایان در تاریخ از طریق خرید و فروش میلگرد دوپولیش

 اطلاع از قیمت میلگرد ترانس دوپولیش پرگاس فلز و درآمد از طریق فولاد و آهن صنعتی 

⬇️

 کلیک کنید >> 

میلگرد به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی ساخت‌وساز و تولید در دنیا، همواره موردتوجه بوده‌است. از مصارف ساختمانی گرفته تا صنعت خودروسازی و تولید وسایل آشپزخانه، این مقاطع نقشی حیاتی در صنایع مختلف ایفا می‌کنند و نبود آن‌ها می‌تواند در ساخت تجهیزات موردنیاز انسان‌ها اخلال ایجاد کنید. این واقعیت باعث می‌شود تجارت این محصول به‌عنوان یک منبع درآمد مهم شناخته شود. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله، قیمت میلگرد و انواع آن را مورد بررسی قرار دهیم. اگر به کسب اطلاعات در این زمینه علاقه‌مند هستید، در ادامۀ مقاله با ما همراه باشید.

عکس میلگرد ترانس دوپولیش

روش کسب درآمد از فروش مقاطع فلزی

قبل از این‌که درمورد مؤلفه‌های تأثیرگذار بر قیمت میلگرد صحبت کنیم، اجازه دهید چگونگی کسب درآمد از خریدوفروش این مقاطع را بررسی کنیم. راه‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها، درآمدهای بسیاری بالایی کسب کنید. در ادامه به دو مورد از اصلی‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱. سرمایه‌گذاری مستقیم

در این روش، شما باید شرکتی تأسیس کنید و مجوزهای لازم را برای خریدوفروش محصولات فولادی از مراجع مربوطه دریافت کنید. انجام این کار زمان‌بر است و به سرمایه‌گذاری بسیار زیادی نیاز دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد، قادر به کسب درآمد از این روش نیستند.

۲. سرمایه‌گذاری غیرمستقیم

بهترین راه برای کسب درآمد در صنعت محصولات فولادی و صنایع وابسته به آن، فعالیت به‌عنوان یک واسط در محل زندگی خودتان است. در این روش شما می‌توانید با شناسایی نیازهای فولاد و آهن صنعتی محل خودتان و تهیۀ آن از شرکت پرگاس فلز، درآمد خوبی داشته باشید. کافی است کمی زمان صرف کنید و به پروژه‌های صنعتی سر بزنید و با مجریانِ طرح مذاکره کنید. اگر موفق شوید محصولات موردنظر آن‌ها را با قیمت کمتری در اختیارشان قرار دهید، قطعاً با شما همکاری می‌کنند و می‌توانید از این طریق درآمد خوبی کسب کنید.

درآمد میلیونی با مشارکت در فروش آهن‌آلات صنعتی ،  کلیک کنید >> 

عکس میلگرد کششی

مؤلفه‌های تأثیرگذار بر قیمت میلگرد

قیمت میلگرد امروز تحت‌تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. در این بخش از مقاله، به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کرده و توضیحات مختصری درمورد هرکدام ارائه می‌دهیم:

عرضه و تقاضا

یکی از اصلی‌ترین عواملی که بر قیمت میلگرد ترانس، میلگرد کششی و… تأثیرگذار می‌گذارد، میزان عرضه و تقاضا است. به‌طور مثال اگر در مقطع زمانی خاص، تقاضا برای میلگرد دو پولیش به‌طرز چشمگیری افزایش پیدا کند، اما به میزان کافی از این محصول در بازار موجود نباشد، مصرف‌کننده مجبور است برای خرید آن، هزینۀ بیشتری پرداخت کند.

تغییرات نرخ ارز

شاید بتوان گفت تغییرات نرخ ارز یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت مقاطع فلزی مختلف مثل میلگرد کروم، شش پر، تسمه ترانس و… است. قیمت این محصولات براساس نرخ‌های جهانی تعیین شده و به همین دلیل می‌توان گفت افزایش و کاهش دلار باعث ایجاد نوسان در نرخ فروش محصول می‌شود.

معرفی انواع محصولات فولادی

در حال حاضر انواع مختلفی از محصولات فولادی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با بازاریابی و فروش آن‌ها کسب درآمد کنید. در این بخش قصد داریم تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم:

میلگرد ترانس

نوعی از مقاطع فلزی که از آن در پروژه‌هایی که تمیزی و شکل نهایی کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است استفاده می‌شود. قیمت میلگرد ترانس براساس سایز این محصولات تعیین می‌شود. برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها می‌توانید به سایت پرگاس فلز مراجعه کنید.

میلگرد کششی

پروفیلی که به دلیل قرارگیری آن در حوض گرم اسید، در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد. به این نکته توجه داشته باشید که در ابتدای فرایند تولید، قطر میل‌گردها بسیار زیاد است، اما در انتها به دلیل پردازش‌های مختلفی که روی آن‌ها انجام می‌شود، به مقاطع با قطر کم تبدیل می‌شوند.

میلگرد دوپولیش

میلگرد دوپولیش یکی دیگر از محصولاتی است که به روش نورد گرم تولید می‌شود. پس از اتمام مراحل با پولیش کردن، سطح محصول صیقلی شده و همانند آینه می‌شود. از این پروفیل‌ها به دلیل زیبایی ظاهری می‌توان در پروژه‌هایی معماری داخلی استفاده کرد.

میل کروم

میل کروم یکی از محصولاتی است که در ساخت آن، از آلیاژ کروم استفاده شده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت کروم به‌کاررفته، تأثیر مستقیمی روی قیمت محصول تولیدشدۀ نهایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این مقاطع می‌توان به درجۀ سختی بالا اشاره کرد.

میلگرد ساده

محصولی که می‌توان از آن برای عملیات تراش، آهنگری، تولید پیچ‌ومهره، ساخت اتصالات و… استفاده کرد. تنش جاری این پروفیل‌های ۲۴۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر است و به دلیل انعطاف‌پذیری بالای آن‌ها، جز پروفیل نرم شناخته می‌شوند. قیمت میلگرد گفته‌شده به عواملی نظیر کارخانۀ تولیدکننده و جنس مواد به‌کار رفته‌شده در مراحل تولید بستگی دارد.

ششپر

نوعی از مقاطع فلزی که با نام شش‌گوش نیز شناخته می‌شوند. در تولید این محصولات می‌توان از آلیاژهای مختلفی مثل ST37, VCN150,VCN 200 و … استفاده کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های ششپر می‌توان به مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد.

تسمه ترانس

محصولی که برای تولید آن باید از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده کرد. مراحل خاصی که برای تولید این محصول از آن استفاده می‌شود، ارزش این مقاطع را چندبرابر کرده‌است.

به این نکته توجه داشته باشید که سطح این تسمه‌ها کاملاً صیقلی است و به همین دلیل ماشین‌کاری کمتری روی آن‌ها انجام می‌شود.

مفتول مسوار

محصولی که در ابعاد یک تا هشت میلی‌متر تولید می‌شود و برای کاربردهای خاصی مثل جوش فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید این مقاطع به دو صورت شاخه و کلاف تولید شده و در بازار به فروش می‌رسد.

هارد کروم

هارد کروم‌ها درواقع نوعی پوشش هستند که موجب افزایش کیفیت و مقاومت محصولات تولیدشده در برابر عوامل خارجی می‌شوند. به همین دلیل است که قیمت میلگرد تولیدشده با استفاده از این روش بیشتر است. به این نکته توجه داشته باشید که از این پوشش بیشتر برای قطعات آهنی استفاده می‌شود تا عمر آن‌ها را افزایش دهد.

فولاد اتومات خوش تراش

نوع دیگر از محصولات که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، فولاد اتومات خوش تراش است که به دلیل کمتر بودن میزان کربن آن، به‌راحتی می‌توان آن را ماشین‌کاری کرد. به همین دلیل است که از آن برای تولید شفت‌ها، اتصالات و… استفاده می‌شود.

images_1695723617_6512b061c92e2.jpg

جمع‌بندی

میلگرد یکی از مقاطع پرکاربرد در صنایع مختلف است که شما می‌توانید با بازاریابی آن درآمد بسیار بالایی کسب کنید. قیمت میلگرد امروز از عوامل مختلفی تأثیر می‌پذیرد که در این مقاله آن‌ها را بررسی کردیم تا با چالش‌های احتمالی فعالیت در این حوزه بیشتر آشنا شوید. درنهایت محصولاتی که می‌توانید با خرید آن‌ها از شرکت پرگاس فلز و فروش آن به مشتریان احتمالی کسب سود کنید را نیز معرفی کردیم.

منبع : www.pergasfelez.com (سایت پرگاس فلز)

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها