برندهای معروف ایزوگام کدامند؟

به کارگیری عایق رطوبتی در ساختمان ها، در سال های اخیر به یکی از اجزای اصلی ساخت و ساز تبدیل شده است. یکی از بهترین عایق های رطوبتی که همه ی افراد آن را می شناسند، ایزوگام است و دلیل آن افزایش استحکام در سازه ها و افزایش طول عمر آنهاست.

ایزوگام چیست و چه کاربردی دارد؟

ایزوگام یک پوششی است که در برابر آب و رطوبت مقاوم است که با استفاده از قیر و الیاف مصنوعی ساخته می شود. نصب ایزوگام با گرما و حرارت صورت می گیرد و به ایزوگام حالت چسبندگی می دهد. به این ترتیب می توان آن را به پشت بام یا کف استخر چسباند. جالب این است که ایزوگام در طرح های مختلفی در بازار عرضه می شود که هر کدام این برندها در حال توزیع است. شما با کمی تحقیق می توانید بهترین برندهایی که در دنیا وجود دارد، را انتخاب نمایید.

مشخصه های بهترین برند ایزوگام

برندهای زیادی در زمینه تولید ایزوگام فعالیت دارند که از استانداردهای تولید پیروی می نمایند. این کارخانجات خط تولیدی خودشان را از وسایل پیشرفته و مواد اولیه عالی به دست می آورند. از ویژگی های مهمی که درباره این برندها بارز است، فیلترهای سخت گیرانه در خط تولید ایزوگام است که در جهت ایجاد بهترین کیفیت و قدرت در ساختار ایزوگام می باشد. همینطور از موارد دیگری که وجود دارد کشش بالا، انعطاف بالا، عدم نفوذ در برابر آب و ضخامت ایزوگام است که نشان می دهد محصول تولیدی از استانداردهای با کیفیتی برخوردار است.

از جمله ویژگی هایی که بهترین ایزوگام باید داشته باشد، موارد زیر را می توان نام برد:

  • وزن استانداردی داشته باشد.
  • دارای ضخامت استانداردی باشد که اندازه اش ۳.۵ میلی‌متر باشد.
  • وزن و ضخامت ایزوگام با همدیگر متناسب است.
  • اطلاعات ایزوگام به روی آن درج باشد.
  • نام شرکت و روش های ارتباط با او درج باشد.
  • اطلاعات ایزوگام روی بدنه آن درج شده باشد.
  • از مواد با کیفیت در جهت تولید ایزوگام استفاده شده باشد.

معرفی بهترین برندهای ایزوگام در ایران

ایزوگام ها در برندهای مختلفی تولید می شوند، البته هر کدام این برندها دارای صلاحیت بهترین بودن نیستند. در این بخش به شما برندهایی که در بین افراد محبوبیت زیادی داشته و تمامی استانداردهای بهترین برند ایزوگام را دارا هستند را لیست کرده ایم:

ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران یکی از قدیمی ترین برندهایی است که در کشور مشغول به فعالیت است. این برند های معروف با توجه به سابقه ای که دارد به نوعی بهترین مارک ایزوگام در ایران شناخته می شود. تمام محصولات تولید شده توسط این برند از استانداردهای مهمی پیروی کرده اند.

ایزوگام پشم شیشه ایران برای تولید عایق های رطوبتی تنوع محصولات خود را به طرز چشمگیری افزایش داد. برخی از نمونه های این محصولات شامل موارد ایزوگام ساده، ماسه ای، تک لایه و فویل دار و… می باشد.

ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان یکی از برندهای فوق العاده در بازار ایزوگام است. این شرکت چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و تماما از متریال های درجه یک برای تولید محصولات خود استفاده کرده است. همین مسئله باعث شده تا همیشه در رتبه اول بهترین برند ایزوگام قرار بگیرند. همینطور کیفیت محصولات در این شرکت رو به افزایش است و این مورد قیمت ایزوگام دلیجان را تحت شعاع قرار می دهد.

از مهم ترین مزیت هایی که بام گستر دلیجان داراست، وجود آزمایشگاه مدرن و کنترل کننده ای است که همواره در آن کیفیت ایزوگام ها مورد بررسی قرار می گیرند. از محصولات این برند به ایزوگام های پلیمری، پودری، فویل دار و گرمسیری میتوان اشاره کرد.

ایزوگام سوپر هیرمان

برند هیرمان را شاید بتوان یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده در زمینه ایزوگام دانست. این برند که محصولات با کیفیتی تولید می کند، یکی از برندهای معروف ایزوگام تبدیل شده است. کیفیت محصولات این برند به خاطر متریال های درجه یک در آن است. ایزوگام های این کارخانه از ضخامت خوبی برخوردار است و کیفیت لازم را داراست.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایزوگام

شاید فکر کنید که با خرید گران ترین ایزوگام حتما بهترین محصول را دریافت میکنید. اما باید گفت که هیچ محصولی این قاعده را ندارد. ممکن است قیمت ایزوگام به خاطر داشتن متریال های مختلفی بالا رود که اصلا هنگام نصب به آن مواد نیازی ندارید.

همچنین باید سازگاری عایق با آب و هوای منطقه را در نظر بگیریم. نکته دیگری که باید وجود داشته باشد، استاندارد ایزوگام مورد نظر است که بهتر است قبل از تصمیم درباره خرید ایزوگام با فروشنده محصول تماس بگیرید.

از مهم ترین ویژگی هایی که در تعیین قیمت رول ایزوگام موثر است اجزایی است که آن را تشکیل می دهد. همچنین هر متر ایزوگام به نوع و برند ایزوگام مصرفی وابسته است. برند و کارخانه های زیادی به تولید ایزوگام پرداخته اند که هر کدام سیستم خاص خود را برای قیمت گذاری دارند. به طور کل عوامل موثر بر قیمت ایزوگام شامل موارد زیر است:

  • برند تولید کننده
  • تعداد لایه های ایزوگام
  • نوع پوششی که برای ایزوگام به کار رفته است.
  • طراحی خارجی و طراحی پوشش در ایزوگام
  • قیمت با نصب و بی نصب ایزوگام

برای مثال قیمت ایزوگام دلیجان از جمله بهترین برندهایی است که محصولات خود را در دسته های فویلی و معمولی ارائه می دهد و هر کدام این موارد قیمت خاص خود را دارا هستند.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید ایزوگام هستید، شرکت ایزوگام ایران تمام محصولات با کیفیت و بهترین مارک ایزوگام را با قیمت بسیار عالی به شما عرضه می دارد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در جهت مشاوره خرید تماس حاصل نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها