بهترین کانال های یوتیوب سفر

سفر، یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین تجربه‌های زندگی بشر است. تجربه‌ای که فرصت را برای کشف مکان‌های جدید، آشنایی با فرهنگ‌های متفاوت و تجربه سبک زندگی‌های گوناگون فراهم می‌کند. در عصر ارتباطات، یوتیوب به پلتفرمی قدرتمند برای اشتراک‌گذاری تجربیات سفر تبدیل شده است. کانال‌های یوتیوب سفر، دنیایی از تجارب واقعی و آموزنده را در اختیار علاقه‌مندان به سفر قرار می‌دهند.

برترین کانال‌های یوتیوب سفر

با توجه به تعداد بسیار زیاد کانال‌های یوتیوب سفر، یافتن بهترین آنها می‌تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که ما فهرستی از برترین کانال‌های یوتیوب سفر را که بر اساس محبوبیت رتبه‌بندی شده‌اند، گردآوری کرده‌ایم، بنابراین نیازی نیست بیشتر به دنبال آن بگردید. (تمام کانال ها انگلیسی زبان هستند)

Jorden Tually

Jorden Tually یک یوتیوب‌بر استرالیایی است که به‌خاطر وبلاگ‌نویسی‌اش که بخش‌های مختلفی از جهان را که به آن سفر کرده به نمایش می‌گذارد، شهرت دارد. او بیشتر به‌خاطر مجموعه‌های کوتاه یوتیوب‌اش «Dumb Ways to Die» و همچنین «Budget Backpacking» شناخته می‌شود.

Curly Tales

با ارائه طیف وسیعی از تجربیات، کانال یوتیوب Curly Tales مکانی ایده آل برای کسانی است که به دنبال ماجراجویی در هند و سراسر جهان هستند. این کانال که توسط وبلاگ نویس سفر باتجربه کامیا جانی اداره می شود، که به بیش از ۱۲۳ شهر در ۴۰ کشور سفر کرده است، بینندگان را با تصاویر خیره کننده و داستان های جذاب مجذوب خود می کند. پیشنهاد می کنم لیست پخش “I Love My India” را تماشا کنید، برخی از پر جنب و جوش ترین مقاصد و فعالیت های کشور را به نمایش می گذارد. در تاریخ غنی رستوران های تاریخی ۱۰۰ ساله Ahmedabad  غوطه ور شوید یا از سواحل نمادین Goa فراتر بروید و گنجینه های پنهان آن را کشف کنید.

Yes Theory

Yes Theory (که قبلاً با نام‌های Project 30 و Generation Y Not شناخته می‌شد) یک کانال YouTube است که توسط گروهی چندملیتی از تولیدکنندگان محتوا اداره می‌شود. این گروه به‌خاطر ویدیوهای ویدئویی و مستندی که معمولاً شامل سفر و ماجراجویی‌های وحشیانه است، شهرت دارند.

Yes Theory در ابتدا در سال ۲۰۱۵ در مونترال کانادا با عنوان “پروژه ۳۰” توسط Thomas Brag ، Matt Dajer ، Derin Emre و Ammar Kandil شکل گرفت.

Drew Binsky

Drew Goldberg، معروف به Drew Binsky، یک یوتیوبر آمریکایی است که طیف گسترده ای از فیلم های سفر را تولید می کند.

Binsky در دالاس تگزاس متولد شد و در اسکاتدایل آریزونا بزرگ شد، او یک یوتیوبر آمریکایی است که در مورد تجربیات خود در هر کشوری که بازدید می کند و داستان هایی که پیدا می کند، فیلم می سازد. هدف اصلی او بازدید از همه کشورهای جهان بود که در اکتبر ۲۰۲۱ به پایان رساند. او به یک کشور می‌رود و بررسی می‌کند که چه چیزهای منحصربه‌فردی در یک کشور خاص وجود دارد. به عنوان مثال، او لبنان را بررسی کرد و گفت که مردم آنجا چند زبانه هستند و Byblos را به عنوان قدیمی ترین شهر باقیمانده در جهان دارند.

به طور کلی، اگرچه او عمدتاً ویدیوهای سفر می‌سازد، اما گاهی در مورد چیزها و داستان‌های دیگری مانند اعتیاد آورترین ماده مخدر جهان (Betel Nut) و پیاده‌روی Mike Posner در سراسر ایالات متحده، صحبت می‌کند.

کانال های یوتیوب سفر

TFIL

TFIL یک کانال یوتیوب است که درباره گروهی از دوستان است که در سراسر جهان سفر می کنند تا تجربه های یک بار در زندگی را پیدا کنند و در این مسیر به بهترین نحو به کسانی که به کمک نیاز دارند کمک کنند.

Fearless & Far

مایک کوری، ماجراجو، در یک «جستجوی جهانی برای به چالش کشیدن ترس» است. این وبلاگ نویس محبوب مسافرتی و مجری برنامه The Travel Show از بی بی سی تقریباً ۸ ماه از سال را در سراسر جهان می گذراند. کانال یوتیوب او به نام Fearless & Far به یک منبع مورد اعتماد برای کسانی تبدیل شده است که می خواهند جهان را به شیوه ای منحصر به فرد تجربه کنند.

Kara and Nate

کانال یوتیوب کارا و نیت، سفر آنها در سراسر جهان را نشان می دهد! آنها این سفر حماسی را در سال ۲۰۱۶ آغاز کردند. به عنوان یک تلاش عجیب و غریب برای مرخصی یک ساله از کار. آنها نمی دانستند که چهار سال بعد، آنها به نقطه عطف ۱۰۰ کشور خود خواهند رسید. اما درست زمانی که به نظر می رسید آسمان حد ندارد، همه گیری ضربه ای زد و رویای سفرهای بین المللی آنها را از بین برد – بنابراین آنها تصمیم گرفتند یک ون بخرند و به جای آن کشور خود را کاوش کنند!

این زوج مسافرتی همه نوع ماجراجویی را آغاز می کنند – از پیاده روی در کمپ اصلی اورست گرفته تا سوار شدن به راه آهن ترانس سیبری.

Lethal Crysis

Lethal Crysis یک کانال YouTube است که بر مستندسازی و به اشتراک گذاری تجربیات جوامع بومی در سراسر جهان تمرکز دارد. خالق این کانال که با نام «کرایسیس» شناخته می‌شود، به مکان‌های متعددی از جمله جنگل‌های بارانی آمازون، هیمالیا و قطب شمال سفر کرده است تا در فرهنگ و سنت‌های این گروه‌ها غوطه‌ور شود.

Sailing La Vagabonde

Riley Whitelum و Elayna Carausu، دو یوتیوبر مسافرتی استرالیایی، این کانال مربوط به قایقرانی را اداره می کنند. این کانال یوتیوب در سال ۲۰۱۴ پس از ملاقات این زوج در جزیره ای یونانی راه اندازی شد. همه چیز با رویای دور دنیا از طریق قایق بادبانی آغاز شد – بدون تجربه قبلی قایقرانی!

این زوج دریانورد هر روز دوشنبه ویدیوهای جدیدی درباره تجربیات دریانوردی خود منتشر می کنند و اطلاعاتی مفید برای کسانی که می خواهند قایقرانی شروع کنند ارائه می دهند! پس از پیمودن بیش از ۵۰،۰۰۰ مایل دریایی، آنها تجربه و دانش لازم را دارند تا ملوانان مشتاقی را که سوار بر امواج می‌شوند و به هدف خود برای سفر به سراسر جهان از طریق دریا برسند.

Davidsbeenhere

Davidsbeenhere یک کانال سفر محبوب در یوتیوب است که توسط دیوید هافمن، یک علاقه‌مند به سفر آمریکایی که بیش از ۱۰۰ کشور را از نزدیک دیده است و اشتیاق به اشتراک‌گذاری تجربیات خود با جهان را دارد، ایجاد شده است. این کانال دارای ویدئوهای با کیفیتی است که ماجراجویی های دیوید را در مقاصد مختلف به نمایش می گذارد و همه چیز را از شهرهای شلوغ و خرابه های باستانی گرفته تا مناظر طبیعی خیره کننده را پوشش می دهد.

Wolters World

Wolters World یک کانال یوتیوب محبوب سفری است که متعلق به Mark Wolters، یک جهانگرد مشتاق است که در سراسر جهان سفر کرده است. مارک ولترز از طریق کانال خود، تجربه های سفر، نکات و بینش های خود را با بینندگان خود به اشتراک می گذارد.

او دیدگاهی صادقانه و واقع بینانه در مقاصد مختلف با تمرکز بر سفرهای مقرون به صرفه و غوطه وری فرهنگی ارائه می دهد. ویدیوهای مارک طیف وسیعی از موضوعات را شامل می‌شود، از بهترین مکان‌ها برای بازدید، تا بدترین تله‌های توریستی که باید از آنها اجتناب کرد، تا تفاوت‌های فرهنگی و آداب معاشرت که باید در نظر داشت. شخصیت صمیمی و دوستانه او او را به میزبانی جذاب تبدیل می کند و ویدیوهایش آموزنده و سرگرم کننده است.

اگر به دنبال یک کانال مسافرتی هستید که توصیه های عملی و مقداری شوخ طبعی را ارائه دهد، Wolters World قطعا ارزش بررسی را دارد.

Mountain Trekker

Mountain Trekker یک کانال یوتیوب الهام بخش برای سفر توسط Varun Vagish، مسافری تمام وقت است که شغل خود را رها کرده تا رویاهای خود را دنبال کند. او سفرهای زیادی در هند و سراسر جهان داشته است و عاشق سفرهای انفرادی و ملاقات با افراد جدید است.

او نکات و ترفندهای سفر را به اشتراک می‌گذارد، به‌ویژه برای سفرهای ارزان، و هدف او این است که مردم را به کاوش در دنیا و یادگیری نحوه تبدیل آن به مکانی بهتر برای زندگی تشویق کند. به لطف بینندگان پرشور او، Varun حتی به دلیل مشارکت خود در زمینه ترویج گردشگری، جایزه معتبر “جایزه ملی گردشگری” را از دولت هند دریافت کرده است.

کانال Varun بنام Mountain Trekker را کسانی که به دنبال الهام گرفتن و راهنمایی در مورد سفرهای ارزان قیمت و گردشگری پایدار هستند، باید تماشا کنند.

The Bucket List Family

هنگامی که زندگی خانوادگی خود را آغاز می کنید، سفر به مراتب پایین تر از لیست اولویت ها قرار می گیرد. با این حال، The Bucket List Family این تصور را با نشان دادن راحتی و جذابیت سفر حتی با همراه داشتن بچه‌ها، نقض می‌کند.

این خانواده پنج نفره خود را به عنوان «خبرنگاران سفر خانوادگی» معرفی می‌کنند. هدف آنها این است که زندگی متفاوتی از مردم عادی در سراسر جهان داشته باشند.

خانواده Gee در سال ۲۰۱۵ همه چیزهایی را که داشتند فروختند و تصمیم گرفتند با سه فرزندشان جهان را کشف کنند.

این خانواده کوچک سالم دارای کانال یوتیوب سفر خود هستند. آن‌ها ویدیوهایی ایجاد می‌کنند که توصیه‌ها، ایده‌ها و ترفندهای سفر خود را برای خانواده‌های دیگری که می‌خواهند دنیا را ببینند، به اشتراک می‌گذارند، حتی اگر فقط از طریق صفحه نمایش رایانه‌شان باشد.

برترین کانال‌های یوتیوب سفر

Lost LeBlanc

Lost LeBlanc یک کانال مسافرتی پرطرفدار در یوتیوب است که متعلق به Christian LeBlanc، یک خالق محتوای کانادایی است که شغل شرکتی خود را ترک کرد تا به جهان سفر کند و ماجراهای خود را مستند کند.

کانال او دارای تصاویری خیره کننده و ویدیوهای سینمایی با کیفیت بالا است که بینندگان را به سفری به برخی از زیباترین مقاصد روی کره زمین می برد.

او منابع زیادی را به دیگر فیلمسازان و عکاسان مشتاق سفر ارائه می دهد و هم جنبه خلاقانه و هم جنبه تجاری حوزه وبلاگ نویسی سفر را آموزش می دهد.

Flying The Nest

Stephen و Jess یک زوج استرالیایی هستند که علاقه زیادی به ماجراجویی دارند. طیف وسیعی از محتوای سفر را در Flying the Nest خواهید دید، از زندگی روزمره و اکتشافات غذایی گرفته تا سفرهای داوطلبانه و دنیوی.

این زوج طیف متنوعی از تجربیات سفر را به اشتراک می گذارند، از پیاده روی در ماچو پیچو تا خانه های ییلاقی روی آب در مالدیو. ویدیوهای آنها بینش تاریخی منحصر به فرد و محتوای ویدیویی جذاب را ارائه می دهد.

Eva zu Beck

Eva zu Beck یکی از بهترین ولاگرهای سفر در یوتیوب و همچنین یک الگوی فوق العاده برای زنانی است که می خواهند به تنهایی به دنیا سفر کنند. Eva در کانال یوتیوب خود به بررسی مقاصد کمتر بازدید شده می پردازد که معمولاً در رسانه های اصلی سفر دیده نمی شوند.

چه بازدید از حلب و دمشق در سوریه باشد، چه پیاده روی در پایگاه K2 در پاکستان، یا پیاده روی به تنهایی در مغولستان.

اوا قصد دارد داستان افراد، جوامع و فرهنگ‌هایی را که شما معمولاً نمی‌بینید یا به آنها دسترسی ندارید، بازگو کند. او مردم را تشویق می کند تا خود را از منطقه امن خود خارج کنند.

BackPacker Steve

استیو یکی دیگر از فیلمبرداران سفر با ارزش تولید بالا در کانال سفر خود است که مورد توجه هیئت گردشگری و برندهای مسافرتی است. او در سراسر جهان در مورد ساخت فیلم های سفر صحبت می کند و فیلم های خود را به زبان انگلیسی و آلمانی تولید می کند. او همچنین دارای حس شوخ طبعی خوبی است و مردی همه جانبه خوب است.

منبع: zeball

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها