بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران (+خرید با تخفیف)

بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران

همانطور که می دانید کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران هم برای ایرانیان و هم برای خارجیان می باشد و در ۴ فصل سال از جای جای دنیا گردشگر جذب کیش می باشد. اگر شما نیز برای یک سفر کیش را انتخاب کرده اید مهم است که بهترین تفریحات کیش را شناسایی کنید. ما در این صفحه با برسی مسافران کیش بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران را برسی کرده ایم و در اختیار شما قرار داده ایم. در این صفحه تمامی بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران را پیدا کنید و سفر جذابی برای خود به ارمغان بیاورید.

البته به شما پیشنهاد نیز می کنیم بدون درآوردن لیست بهترین تفریحات کیش نیز به این جزیره سفر نکنید !

بهترین مرجع خرید بلیط تفریحات کیش

خوب است بدانید که بسیاری از مردم ترجیح می دهند با تور های گردشگری به کیش بروند که این فکر چندان مناسب نیست چرا که این تور ها بسیاری از تفریحات جذاب کیش را پوشش نمی دهند و آزادی عمل شما را سلب می کنند. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم به سادگی پیش از سفر خود این صفحه را مشاهده کنید و خود تفریحات خود را انتخاب کنید. برای خرید بلیط این تفریحات نیز به سادگی می توانید از این صفحه اقدام کنید.

کافیست بر روی این لینک کلیک کنید و بهترین تفریحات کیش را خریداری کنید : مرجع خرید بلیط تفریحی در کیش

خوب است بدانید خرید از سایت بالا مزایا فوق را به همراه دارد :

  1. خرید با تخفیف همیشگی به راه است و با بهترین قیمت خریداری می کند.
  2. سریع و آسان است و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.
  3. متنوع ترین لیست تفریحات کیش تمامی تفریجاتی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را در خود جای داده است.

بهترین تفریحات کیش بر اساس نظرات مردم و گردشگران

ابتدا باید در نظر داشته باشید که کیش یک جزیره است و معمولا جذاب ترین تفریحات آن تفریحات آبی و دریایی می باشند که بهترین آن به این شرح می باشد :

پارک آبی : در جزیره کیش پارک های آبی زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن بهره مند شوید برخی از این پارک های آبی رو باز می باشد و امکان استفاده از آفتاب کیش را نیز بهره مند می کند.

  1. پارک دلفین ها : هرچند که پارک دلفین ها و دلفین شو به اجرای تخصصی دلفین ها می پردازد اما در کنار آن برنامه های جذاب دیگری نیست که شما در یک مجموعه از آن برخوردار می باشد.
  2. کشتی تفریحی : یکی دیگر از بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران مراجعه به کشتی تفریحی می باشد که شام و کنسرت و کافه تریا روی باز را به طور یک جا برای شما فراهم می کند.
  3. جنگ شبانه : بدون شک یکی از بهترین برنامه هایی که در فضای کیش برای شما میسر می باشد جنگ شادی می باشد که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که اگر از فضای این محیط لذت نبردید می توانید از فضای عرشه بهره ببرید.
  4. دینامیک شو : از دیگر برنامه هایی که بدون شک برای شما جذاب می باشد دینامیک شو است که مانند جنگ شادی مجموعه ای از برنامه های هیجان انگیز برای شما می باشد.
  5. پارک برفی : اگر در فصل تابستان به جزیره زیبای کیش رفتید حتما پارک برفی را به عنوان یک از بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران در نظر داشته باشید که می تواند تجربه متفاوتی برای شما فراهم شود چرا که برف بازی در زیر آفتاب و در گرما بدون شک لذت دیگری دارد.
  6. تفریحات آبی ساحل کیش : پاراسل ، غواصی ، شاتل ، حت اسکی و … از بهترین تفریحات آبی می باشد که با توجه به نظر مردم پاراسل از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد پس اگر سفری به کیش داشتید حتما این تفریح جذاب را امتحان کنید. خوب است بدانید که بنا به نظر مردم ساحل مرجان از تفریحات آبی بهتری برخوردار بوده است.
  7. جایروکوپتر : این نوع از تفریحات نیز در ساحل صورت میگیرد و شما به وسیله هواپیما ها در ساحل و در بالای دریا به پرواز در می ایید و بدون شک تجربه بسیار متفاوتی خواهید داشت.
  8. غروب کشتی یوتانی : از دیگر تفریحاتی که بسیار از آن تعریف زیادی کرده اند کشتی یونانی می باشد که بازدید از آن هزینه زیادی ندارد. به شما پیشنهاد می کنیم این کشتی را در غروب و طلوع خورشید مشاهده کنید که البته نظر مردم بر روی طلوع آن بوده است که هوا خنک تر و فضا زیبا تر می باشد.

بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران

بهترین تفریجات کیش برای خرید

همانطور که می دانید بسیاری از خرید در کیش نیز لذت می برید که شما در این فضا هم می توانید انواع لوازم الکتریکی و … خریداری کنید و هم لباس های مورد نظر خود را خریداری کنید. فراموش نکنید مراکز تجاری این جزیره بهترین مکان برای خرید انواع شکلات و قهوه غیر ایرانی می باشد که از اصل بودن مطمئن باشید. در ادامه برخی از مهم ترین و بهترین بهترین تفریحات کیش و پاساژ های آن از نظر مسافران را برای شما قرار داده ایم :

  1. پاساژ مرجان (خرید لباس بچه)
  2. پاساژ مروارید
  3. پاساژ زیتون
  4. پانیذ

البته باید در نظر داشته باشید که بسیاری از بازدید کنندگان معتقد بودند که قیمت های این جزیره برای خرید چندان مناسب نبوده است و از حد خود کمی گران تر می باشد. به نظر می آید که برای خرید جزیره قشم انتخاب بهترین برای شما می باشد.

بهترین رستوران های کیش

بدون شک وقتی به جنوب این کشور مراجعه می کنید و هدف شما مسافرت است چندان به آشپزی تمایل ندارید و از این رو هم رستوران های دریایی خوب نیاز دارید و هم رستوران هایی که فضای جذابی دارد و می تواند صرف یک وعده برای شما بسیار لذت بخش تر کند. از این رو ما بر اساس نظرات مردمی سعی کرده ایم تا برخی از رستوران های خوب کیش را نیز به شما معرفی کنیم :

  1. کشتی تفریحی و رستوران های آن
  2. رستوران اوآنس کیش ( که اولین رستوران زیر آبی خاورمیانه می باشد)
  3. رستوران های دریایی که رستوران خرچنگ یکی از بهترین های آن می باشد
  4. رستورن میر مهنا و دارچین ، کوه نور و شاندیز صفدری بر اساس نظرات مردمی از قیمت و کیفیت بسیار مناسبی برای شما برخوردار می باشد.

بهترین تفریحات کیش برای کودکان

برای شمایی که فرزند دارید بدون شک پیدا کردن بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران که برای کودکان نیز مناسب باشد نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و از این رو ما سعی کردیم تا لیستی از تفریحات مناسب کودکان را نیز ارائه کنیم که به این شرح می باشد و شما می توانید اوقات خوشی برای آن ها نیز به همراه داشته باشید :

  1. شهربازی هایلند
  2. پارک آبی اوشن (روباز)
  3. پارک برفی پنگوئن
  4. آکواریوم های مخصوص
  5. پارک دلفین ها
  6. باغ پرندگان
  7. جنگ شادی ها

بسیاری از برنامه هایی که فوقا تحت عنوان بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران برای شما معرفی کردیم برای کودکان نیز مناسب می باشند و می توانند تجربه بسیار خوبی برای شما به همراه داشته باشند.

هزینه بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران چقدر می باشد ؟

بدون شک دغدغه هزینه سفر به کیش و هزینه تفریحات آن برای شما مهم است . هرچند که قیمت هر کدام از این تفریحات متفاوت می باشد اما باید در نظر داشته باشید که وقتی به سراغ بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران رفته ایم یعنی تفریحاتی که از نظر هزینه ای برای عموم مردم مناسب بوده است پس با خیال راحت تفریح مورد نظر خود را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید.

البته فراموش نکنید لینکی برای خرید بلیط این تفریحات برای شما قرار داده ایم امکان خرید با تخفیف و در حقیقت با متنوع ترین تخفیفات را برای شما میسر کرده است پس حتما سری به آن بزنید.

کیش کجا بریم ؟ بهترین تفریحات کیش

ما در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران را برسی کنیم و بهترین انتخاب ها را پیش روی شم بگذاریم. دیگر نیاز نیست به این فکر کنیم که کیش کجا بریم یا نگران از دست رفتن تایم و زمان مسافرت خود به این جزیره زیبا باشید. چرا که این صفحه بدون شک می تواند روز های بسیار هیجان انگیزی را برایتان به ارمغان بیاورد و نهایت لذت را برایتان به همراه داشته باشد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را برده باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها