بهترین آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا با وانیکس

خرید از سایت علی بابا یکی از بهترین و کم هزینه‌‌ترین روش‌ها برای واردات کالا از چین به ایران محسوب می‌شود. این سایت با امکاناتی که فراهم کرده است، تمام مراحل واردات شامل خرید، ترخیص و ارسال به ایران را ساده کرده است. برای این که بتوانید با استفاده از این سایت کارهای واردات کالا از چین را به‌سادگی انجام دهید تنها کافی است که به صورت مرحله به مرحله مراحل خرید کالا از شرکت‌های چینی را بیاموزید و چه راهی بهتر از آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا با وانیکس؟

وانیکس یک شرکت بازرگانی واسطه است که به خاطر تجربه بالایی که در امر واردات کالا از چین دارد بهترین گزینه برای انجام کارهای خرید از سایت علی بابا محسوب می‌شود. این بازرگانی سابقه‌ای بیش از ۱۰ سال در واردات و خرید از سایت علی بابا را دارد که البته همین سابقه طولانی مدت باعث شده بتوان به آن اعتماد کرد و کارهای خرید را به آن سپرد. هزینه اندک و مدت زمان کوتاه خرید از سایت علی بابا مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که بازرگانان را به سمت این بازرگانی جذب کرده است.

مراحل واردات کالا با استفاده از سایت علی بابا

مراحل واردات کالا با استفاده از سایت علی بابا شامل ساخت اکانت کاربری در سایت علی بابا، جستجوی کالاهای مورد نیاز، ارسال درخواست خرید، پرداخت هزینه و ارسال این کالاها به ایران است. هر کدام از این مراحل به صورت تصویری شامل نکاتی است که باید پیش از هر اقدامی از آن‌ها اطلاع داشته باشید. متخصصان بازرگانی وانیکس این مراحل را بسیار ساده کرده و در اختیار همه بازرگانان قرار داده‌اند تا بتوانند بدون دردسر و صرف هزینه و انرژی زیاد کالاهای درخواستی خود را از چین به ایران وارد کنند.

ساخت اکانت کاربری در سایت علی بابا

در اولین مرحله آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا شما باید بیاموزید که چگونه در این سایت اکانت کاربری بسازید. برای ساخت اکانت کاربری در این سایت لازم است وارد قسمت sign up سایت شده و سپس اطلاعاتی که از شما می‌‌خواهد را در آن وارد کنید.

این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و البته یک ایمیل معتبر و حساب بین‌المللی مشخص است. با وارد کردن این اطلاعات یک ایمیل تایید برای شما ارسال می‌شود و می‌توانید با تایید آن اکانت کاربری دائم خود را در این سایت داشته باشید.

جستجوی کالای مورد نیاز

با داشتن یک اکانت کاربری دائم، نوبت به جستجوی کالاهای مورد نیاز در سایت علی بابا می‌رسد. برای یافتن کالاهای مورد نظر خود باید در قسمت search سایت وارد شده و نام کالای مد نظر خود را در آن وارد کنید. با واردکردن نام کالا، مثلا لوازم آرایشی خاصی، موتور جستجوگر قدرتمند سایت شروع به سرچ شرکت‌های فروشنده این کالا کرده و بهترین این شرکت‌ها را به شما نمایش می‌دهد. در این مرحله لازم است که بر اساس فاکتورهایی مشخص، دست به انتخاب بهترین شرکت‌‌ها بزنید و برای آن‌ها درخواست خرید ارسال کنید.

فاکتورهایی که نشان می‌دهد یک شرکت برای خرید مناسب است ۳ فاکتور است. اولین فاکتور اینکه آیا سایت شرکت توسط خود علی بابا وریفای شده است یا نه. فاکتور دوم امتیازی است که کاربران سایت علی بابا به آن سایت داده‌اند. هر چه تعداد ستاره‌هایی که به سایت شرکت داده شده بیشتر باشد، اعتبار آن سایت برای خرید بیشتر خواهد بود.

در نهایت نیز باید به قیمت فروش کالا در سایت معرفی شده توجه کنید. قیمت مناسب نشان‌دهنده اعتبار شرکت فروشنده است. با بررسی این فاکتورها، در نهایت می‌‌توانید با خیال راحت شرکت فروشنده را انتخاب کنید.

ارسال درخواست خرید برای شرکت فروشنده

بعد از انتخاب شرکت فروشنده، نوبت به ارسال درخواست خرید برای شرکت فروشنده می‌رسد. درخواست خرید یک نامه رسمی است که از طریق سایت علی بابا برای شرکت فروشنده ارسال می‌شود و در آن مشخص خواهد شد که قیمت خرید هر کالا، تعداد درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید آنها کدام است. با مشخص کردن این اطلاعات در درخواست خرید و ارسال آن برای شرکت فروشنده، باید منتظر بمانید تا این درخواست تایید شده و سپس برای دریافت کالاها اقدام کنید.

پرداخت هزینه خرید کالاها

بعد از تایید درخواست خرید، نوبت به پرداخت هزینه خرید کالاها می‌رسد. برای پرداخت هزینه خرید کالاها در سایت علی بابا چندین راه وجود دارد، اما مشهورترین آن‌ها استفاده از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی علی پی یا پی پال است. استفاده از این روش‌ها در ایران امکان‌پذیر نیست؛ زیرا بازرگانان ایرانی تحریم هستند و نمی‌توانند نقل و انتقالات بین‌المللی را از داخل ایران انجام دهند. در این مرحله است که لزوم کمک بازرگانی وانیکس احساس شده و باید کار پرداخت هزینه خرید کالاها را به آن‌ها سپرد. بازرگانی وانیکس در کشورهای خارجی دارای عامل بوده و این عوامل با داشتن حساب بین‌المللی کار پرداخت هزینه خرید را به جای ایرانی‌های داخل ایران در خارج از کشور انجام می‌دهند.

ارسال کالاها به ایران

آخرین مرحله خرید کالا از سایت علی بابا، انتقال کالاهای خریداری شده از چین به ایران با سیستم دلیوری علی بابا است. برای انجام این کار نیز لازم است که بازرگانی وانیکس واسطه‌گری کرده و کالاها را با استفاده از شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی به ایران انتقال دهند.

کار انتقال با کمک شرکت‌های کارگو انجام می‌شود که یا از راه دریایی، یا از راه زمینی یا از راه هوایی این کار را تمام می‌کنند. روش دریایی متداول‌ترین راه برای انتقال کالاها از چین به ایران است که هم ارزان‌تر تمام می‌شود و هم امنیت بیشتری دارد.

بازرگانی وانیکس انتقال کالاها را به روش خاص خود انجام می‌دهد که باعث می‌شود هم ارزان‌تر تمام شود و هم در زمان کوتاه‌تری کالاها به ایران منتقل شوند. این روش این‌گونه است که کالاها با کشتی یا هواپیما ابتدا از چین به دبی و سپس با لنج از دبی به ایران منتقل می‌‌شوند.

این روش انتقال هزینه کمتری به نسبت روش‌های معمولی در بر دارد و در مدت زمانی بسیار کوتاه نیز انجام می‌شود. بازرگانی وانیکس بر اساس تجربه این روش را برای انتقال کالاها انتخاب کرده و باعث شده که بازرگانان ایرانی با هزینه بسیار کمترین کالاهای خود را به ایران انتقال دهند

مطالعه بیشتر: https://virgool.io/@persianson1995/ali-foaxhuhfh1pa

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها