خرید قالب وودمارت Woodmart از کدام سایت و چرا؟

پوسته وودمارت یا همان Woodmart بهترین و پر استفاده‌ ترین پوسته فروشگاهی است، که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. در کشور ما ایران نیز، برخی سایت‌ها وظیفه فروش نسخه‌های فارسی این قالب را بر عهده دارند. با بررسی تمام نسخه‌های آن در ایران و نسخه‌های رسمی خارجی، می‌توان فهمید که تمام آن‌ها به طور کلی مشابه هستند. اما برخی امکانات ویژه که تنها در برخی سایت‌ها موجود می‌باشند، باعث ایجاد تفاوت میان آن‌ها می‌شود. با وجود سایت‌های فروش فراوان قالب وودمارت، انتخاب فروشگاهی مناسب برای خرید قالب وودمارت تصمیم دشواری است. به همین دلیل بسیاری از کاربران در مواجهه با این مشکل، دچار سردرگمی می‌شوند. ما در ادامه این مطلب، شما را برای انتخاب بهترین سایت برای خرید قالب woodmart راهنمایی خواهیم کرد. همچنین مقایسه‌ای میان تمام نسخه‌هایی که در سایت‌های مختلف یافت می‌شوند، خواهیم داشت.

مقایسه تعداد دمو‌های قالب وودمارت

دانلود رایگان قالب وودمارت

تعداد دمو در هر قالب وودمارت، معیار مناسبی برای خرید قالب وودمارت می‌باشد، در نسخه رسمی تنها ۱۴۴ دمو انگلیسی موجود می‌باشد. اگر آن را از سایت‌های خارجی خریداری نمایید، نه تنها قالب و تنظیمات آن فارسی نخواهد بود، بلکه تمام دمو‌ها به طور راستچین نبوده و با زبان انگلیسی می‌باشند. بنابراین برای استفاده از دمو‌های آن برای آماده‌سازی سایت دچار مشکلاتی خواهید شد، همچنین وقت زیادی از شما خواهد گرفت. یکی از بهترین نسخه‌های وودمارت از نظر دمو‌ها که در سایت‌های ایرانی یافت می‌شود، یونی وودمارت می‌باشد. در این نسخه، تعداد ۲۸۸ دمو در موضوعات مختلف موجود است، همچنین شامل ۱۴۴ دمو به صورت فارسی می‌باشد. سایت راستچین تنها ۲۴ دمو فارسی و ژاکت ۱۲ دمو در اختیار کاربران قرار می‌دهند. وردپرس باران نیز، همانند وودمارت شامل ۱۴۴ دمو فارسی است، اما نسخه ابزار وردپرس تنها از ۳ دمو برخوردار می‌باشد.

مقایسه لایسنس و فعال‌سازی امکانات

یکی از معایب خرید از سایت رسمی خارجی این است، که هر خرید را می‌توان برای یک سایت استفاده کرد. درست است که در این نسخه بیشتر امکانات را در اختیار خواهید داشت، اما از قابلیت‌هایی مثل ترجمه فارسی برخوردار نمی‌باشد. در بیشتر نسخه‌های ایرانی که به صورت فارسی می‌باشند، به فعال‌سازی برخی امکانات توجه ویژه‌ای نمی‌شود. البته در نسخه یونی وودمارت و وردپرس باران، تمامی امکانات فعال‌سازی شده‌اند. اغلب این سایت‌ها هنگام فارسی سازی قالب و فروش آن، یک لایسنس محدود کننده اضافه می‌کنند، که هیچ ارتباطی به لایسنس سایت رسمی ندارد. برخی سایت‌ها چون راستچین و ژاکت، محدودیت لایسنس را برای کاربران ایجاد می‌کنند. بنابراین اگر قصد استفاده از دانلود رایگان قالب وودمارت را در چندین سایت دارید، موضوع لایسنس را باید در نظر بگیرید. سایت یونی وودمارت، بر خلاف اکثر سایت‌ها، نسخه فعال‌سازی شده قالب وودمارت را بدون وجود هیچ گونه محدودیت لایسنس ارائه می‌دهد.

مقایسه فونت‌های فارسی قالب وودمارت

یکی دیگر از معایب سایت‌ سازنده، عدم وجود هیچ گونه فونت فارسی می‌باشد، که سایت‌های ایرانی از این حیث بهتر می‌باشند. البته تمام سایت های ایرانی نیز، این امکان را فراهم نمی‌کنند، همچنین تعداد فونت‌ها در هر کدام از آن‌ها متفاوت می‌باشد. سایت وردپرس باران از نظر تنوع فونت فارسی یکی از بهترین‌ها است، زیرا بیش از ۱۰۰ فونت استاندارد وب بر روی آن نصب شده است. نسخه یونی وودمارت نیز، بیش از ۱۰۰ فونت فارسی برای کاربران قرار داده است. سایت‌های دیگر دارای تنوع فونت کمتری نسبت به این دو می‌باشند، به طوری که راستچین شامل ۳۰ فونت بوده و نسخه ژاکت تنها دارای ۴ فونت فارسی می‌باشد.

مقایسه افزونه‌های قالب وودمارت

یکی دیگر از معیار‌هایی که هنگام خرید قالب woodmart می‌توانید به آن توجه داشته باشید، تعداد افزونه‌ها در هر نسخه می‌باشد. در سایت رسمی، همراه قالب تنها ۷ افزونه موجود است، بیشتر سایت‌های ایرانی نیز، همین ۷ افزونه را همراه قالب خریداری شده به کاربران ارائه می‌دهند. فرم تماس، المنتور، ووکامرس، میل چیمپ، ویژوال کامپوزر، Woodmart core و اسلایدر رولوشن، این ۷ افزونه رسمی را تشکیل می‌دهند. اما نسخه یونی وودمارت علاوه بر این ۷ افزونه اصلی، تعداد ۲۰ افزونه هدیه برای استفاده کاربران خود قرار داده است. سئو یواست پرمیوم، سرعت راکت پرمیوم، کیف پول مشتری، صفحه ساز المنتور پرو، ویرایشگر پیشرفته و تیکت پشتیبانی، برخی از این افزونه‌های هدیه محسوب می‌شوند.

مقایسه هزینه نصب قالب وودمارت

قیمت قالب وودمارت خرید قالب وودمارت Woodmart

نصب قالب، یکی از مواردی است که شاید برای بسیاری از افراد کار دشواری باشد، برای کسانی که برای اولین بار قصد راه‌اندازی سایت را دارند، نحوه نصب قالب بسیار مهم می‌باشد. بسیاری از سایت‌های ایرانی برای انجام نصب، یک هزینه اضافی علاوه بر قیمت قالب وودمارت از خریداران دریافت می‌کنند، به طور مثال این هزینه در راستچین و ژاکت مبلغی حدود ۱۰۰ هزار تومان است. اما نصب قالب وودمارت فارسی در سایت‌های یونی وودمارت و وردپرس باران کاملا رایگان می‌باشد.

مقایسه پشتیبانی و ضمانت خرید قالب یونی وودمارت

قالب woodmart خرید قالب وودمارت

هنگام خرید قالب وودمارت از سایت خارجی و رسمی، یک سال پشتیبانی از طرف توسعه دهنده سایت دریافت خواهید کرد، که برای تمدید آن باید نصف هزینه خرید قالب را پرداخت نمایید. تیم فنی سایت‌های ایرانی نیز، معمولا پشتیبانی قالب را بر عهده دارند، که مدت زمان آن در هر سایت متفاوت می‌باشد. همچنین هزینه پشتیبانی در هر کدام از آن‌ها کاملا متفاوت است، اما برخی سایت‌ها دارای پشتیبانی نامحدود هستند. به طور مثال سایت یونی وودمارت و وردپرس باران، دارای پشتیبانی رایگان بدون هیچ محدودیت زمانی می‌باشند. در صورتی که در ژاکت و راستچین، پشتیبانی به صورت یک ساله بوده و پس از اتمام زمان آن، به پشتیبانی سایت دسترسی نخواهید داشت. دیگر ویژگی مهمی که هنگام خرید قالب woodmart باید در نظر بگیرید، ضمانت بازگشت است، که ریسک خرید را کاهش خواهد داد. مدت ضمانت یونی وودمارت و وردپرس باران ۳۰ روز است، همچنین ژاکت و راستچین ۷ روز زمان پشتیبانی دارند.

با بررسی تمام امکاناتی که نسخه‌های قالب وودمارت در اختیار خریداران قرار می‌دهند، می‌توان فهمید که یونی وودمارت یکی از بهترین سایت‌های فروش آن به شمار می‌آید. البته وردپرس باران نیز، در این زمینه خوب عمل کرده است، اما از برخی مزایای نسخه یونی وودمارت برخوردار نمی‌باشد. حال که با تمام نسخه‌های فارسی این قالب فروشگاهی آشنا شدید، می‌توانید خرید بهتری را تجربه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها