بهترین قالب وودمارت ایران چه مزیت هایی دارد؟

امروزه راه‌اندازی سایت فروشگاهی در انواع زمینه‌ها دارای اهمیت زیادی است، قالب وودمارت می‌تواند در این مورد گزینه مناسبی باشد. در ایران وودمارت نسخه‌های مختلفی از این قالب وجود دارد، اما بسیاری از افراد به دنبال بهترین قالب وودمارت هستند. مطمئنا هر فردی به دنبال یک قالب مناسب و استاندارد است، که جوابگوی نیاز‌های مختلف سایت باشد. می‌توان نسخه‌های مختلف این قالب که در سایت های ایرانی یافت می‌شوند را از نظر برخی معیارها و تفاوت‌ها با یک‌دیگر تفکیک کرد. با بررسی تمام این موارد می‌توان بهترین قالب وودمارت را شناخت، سپس از مزایای مهم آن بهره‌مند شد.

ممکن است با خود فکر کنید، نسخه‌های مختلف آن، تفاوت چندانی با یک‌دیگر نداشته و فرقی نمی‌کند خرید این قالب را از کجا انجام دهید. اما در ادامه این مطلب، به اهمیت خرید و استفاده بهترین نوع آن، پی خواهید برد. همچنین با مزایایی که با به‌کارگیری این قالب نصیب شما می‌شوند، به خوبی آشنا می‌شوید.

تفاوت قالب یونی وودمارت

قالب وودمارت بهترین قالب وودمارت ایران چه مزیت هایی دارد

این سایت کامل‌ترین نسخه وودمارت ایران را به همراه امکانات ویژه، برای مشتریان عرضه می‌کند. همچنین نسخه‌های دیگر همچون؛ قالب وودمارت پلاس، بیزینس، پرسونال و پرو در این سایت ارائه می‌شوند. در این بین، سایت‌های دیگر نیز در زمینه فروش آن فعالیت دارند، اما نسخه یونی وودمارت از هر نظر متفاوت است. هر نسخه از این قالب، دارای یک سری مشخصات ویژه است، پس می‌توان با توجه به این معیار‌ها تفاوت‌های این نسخه را با دیگر قالب‌های وودمارت فهمید. نسخه‌های مختلف فارسی قالب وودمارت برای کاربران آماده‌سازی می‌شوند. اما امروزه سایت‌های کمی این امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، همچنین نمی‌توانند نیاز آن‌ها را به طور کامل برآورده کنند.

دمو‌های فارسی قالب یونی وودمارت

یونی وودمارت به عنوان مرجع این قالب در ایران شناخته می‌شود، که از نظر پمپ‌های متنوع به خوبی عمل کرده است. بسته نصبی این قالب، شامل ۱۴۴ دمو به صورت فارسی بوده که به صورت اختصاصی فارسی‌سازی شده‌اند. به طور کلی این مجموعه دارای ۷۲ دمو بر پایه صفحه ساز المنتور و تعداد ۷۲ دموی دیگر به صورت آماده، مبتنی بر ویژوال کامپوزر است. در واقع فرقی نمی‌کند، کسب و کار شما در چه زمینه‌ای باشد، زیرا این دمو‌های فارسی در انواع مختلف و برای مشاغل با موضوعات متنوع، قابل مصرف هستند.

۱۰۰ فونت فارسی اختصاصی قالب یونی وودمارت

یکی از موضوعات مهم در این زمینه، فارسی بودن فونت نمایشی سایت است، که در این نسخه به طور پیش فرض، امکانات فارسی سازی فونت در بخش‌های مختلف وجود دارد. به طوری که کامل‌ترین بسته فونت فارسی به این نسخه افزوده شده است، همچنین تغییر آن به شکلی آسان بوده و در تنظیمات صورت می‌گیرد. به طور کلی بیش از ۱۰۰ فونت به صورت فارسی بر روی آن، به شکلی درست و اصولی نصب می‌شوند.

داشتن یک فونت فارسی متفاوت و جذاب، می‌تواند عامل جذابیت و برگ برنده‌ی یک سایت باشد. با وجود ۱۰۰ فونت فارسی در این قالب، می‌توانید به راحتی فونت مناسب و مطابق سلیقه‌ی خود را پیدا کنید.

پیش نمایش قالب یونی وودمارت

یکی از موضوعات مهم در هر سایت، نمای آن به شمار می‌آید، بنابراین باید یک پیش نمایش مناسب به کار برد. می‌توانید پیش نمایش‌های ایران وودمارت را به صورت آنلاین مشاهده کرده، سپس نسبت به انتخاب آن تصمیم‌گیری کنید. در واقع یونی وودمارت، این امکان را برای کاربران فراهم کرده که قبل از راه‌اندازی سایت، یک نمای کلی از آن را مشاهده کنند. همچنین بخش‌های مختلف آن همچون؛ رنگ‌بندی، فونت، چیدمان صفحات و برگه‌ها به طور کامل قابل تغییر هستند.‌

بسته نصبی آسان یونی وودمارت

با توجه به این که بسیاری از افراد، برای اولین بار نصب قالب را انجام می‌دهند، مطمئنا روش نصب بسیار حائز اهمیت خواهد بود. یکی از راه‌کارهای جدید برای راه‌اندازی سریع سایت، بسته نصبی آسان است، که به کاربران امکان راه‌اندازی سایت خود را در کم‌ترین زمان می‌دهد. به کمک این بسته نصبی می‌توانید تنها با چند کلیک، یک سایت کاملا حرفه‌ای راه‌اندازی کنید. در واقع یکی از مزیت‌های مهم این قالب آماده، عدم نیاز هیچ گونه تخصص در زمینه طراحی سایت است، همچنین راه‌اندازی آن بدون صرف انرژی یا از دست دادن وقت صورت می‌گیرد.

دمو‌های یونی وودمارت

علاوه بر دمو‌های فارسی که در این قالب وجود دارند، امکان استفاده از دمو‌های اورجینال را نیز، خواهید داشت. این دمو‌ها که با زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، دارای قابلیت درون ریزی مستقیم، از سوی سایت سازنده بوده و در اختیار شما قرار می‌گیرند. به طور کلی مجموعه دموهای انگلیسی و فارسی شامل بیش از ۲۸۸ سایت آماده می‌شود. شما می‌توانید از این سایت های آماده در حوزه کاری خود، برای انواع فروشگاه‌های آنلاین در وردپرس استفاده کنید.

لایسنس قالب یونی وودمارت

قیمت قالب وودمارت بهترین قالب وودمارت ایران

در اغلب نسخه‌هایی که در سایت های ایرانی عرضه می‌شوند، امکان استفاده یک قالب در چندین سایت وجود نداشته و هر خرید برای به کارگیری در یک سایت است. اما یونی وودمارت با ارائه بهترین کیفیت و بهترین قیمت قالب وودمارت نسخه فعال‌سازی شده را بدون هیچ‌گونه محدودیت لایسنس ارائه می‌دهد. این مورد یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود، شما می‌توانید نسخه خریداری شده را بدون محدودیت در تعداد نصب، برای راه‌اندازی چندین سایت استفاده کنید.

خرید قالب وودمارت

قالب وودمارت پلاس

هنگام خرید انواع مختلف این قالب مانند قالب وودمارت پلاس یک پشتیبانی بدون محدودیت از تیم پشتیبانی سایت دریافت خواهید کرد.‌ این پشتیبانی به صورت کاملا رایگان و همیشگی است، بنابراین خرید مطمئن‌تری را تجربه می‌کنید. در زمان وقوع برخی مشکلات احتمالی، قادر به بهره‌مندی از این پشتیبانی خواهید بود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم که ریسک خرید را کاهش می‌دهد، ضمانت بازگشت سفارش است. به گونه‌ای که شما پس از خرید قالب مورد نظر، به مدت ۳۰ روز مهلت برای بازگشت خواهید داشت. در واقع این ضمانت، برای اعتماد کاربران بوده و اطمینان ویژه‌ای به وجود می‌آورد. این در صورتی است که بسیاری از سایت های ایرانی در مورد ضمانت هیچ توضیحی ارائه نمی‌دهند، یا مدت آن بسیار کم است.

با توجه به مزایایی که گفته شد، می‌توان از این قالب وودمارت پلاس به عنوان بهترین قالب فروشگاهی ایران نام برد. شما نیز می‌توانید از مزایای بی‌شمار خرید این قالب بهره‌مند شده و یک سایت وردپرس مناسب برای فروشگاه خود ایجاد کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها