پاد سیستم و لوازم جانبی آن

سیگارهای الکترونیکی یا همان سیگار برقی بدون دود، دستگاه‌هایی هستند که برای شبیه‌سازی تجربه سیگار کشیدن بدون استفاده از سوختن تنباکو و تولید دود معمولی به کار می‌روند. پاد سیستم (pod system) یکی از انواع سیگارهای الکترونیکی است که در طراحی و عملکرد آن با سیستم‌های دیگر متفاوت است.
در یک پاد سیستم، دستگاه اصلی شامل دو قسمت است. یک باتری قابل شارژ و یک پاد یا کپسول قابل تعویض. پاد، شامل محلولی است که حاوی نیکوتین، طعم و سایر مواد شیمیایی است. این پادها به سادگی و به صورت قابل تعویض به باتری متصل می‌شوند.
عملکرد پاد سیستم به شکلی است که هنگامی که کاربر یک سیگار الکترونیکی را به نفس می‌کشد، باتری گرما تولید می‌کند و محلول موجود در پاد را بخار می‌کند. این بخار سپس توسط کاربر تنفس می‌شود.
مهمترین مزیت سیگارهای الکترونیکی نسبت به سیارهای معمولی این است که تولید دود کمتری صورت می‌گیرد و بوی نامطبوعی ندارند. همچنین، زیان‌های بهداشتی کاهش می‌یابد زیرا دود تولید شده حاوی مواد شیمیایی بسیار کمتری است.http://smart-pi.net/wp-content/uploads/2023/06/پاد-سیستم-و-لوازم-جانبی1.jpg

استفاده از پاد سیستم چه فایده ای نسبت به سیگار دارد؟

استفاده و خرید پاد سیستم نسبت به سیگارهای تنباکویی معمولی چندین فایده دارد:

  • کاهش مواد مضر: سیگارهای الکترونیکی پاد سیستم بدون سوختن تنباکو عمل می‌کنند، بنابراین دود تولید شده حاوی مواد مضر کمتری نسبت به سیگارهای معمولی دارد. این به معنای کاهش مواجهه با مواد سمی و مضر موجود در دود سیگار است که می‌تواند به بهبود سلامتی شما کمک کند.
  • کاهش بوی نامطبوع: پاد سیستم‌ها به جای تولید بوی نامطبوع سیگار، بخار تولید می‌کنند که معمولاً بوی کمتری دارد و به طور عمومی کمتر اذیت کننده است. این می‌تواند برای شما و افراد اطراف محیطی مناسب‌تر را ایجاد کند.
  • انتخاب طعم و غلظت: در سیگارهای الکترونیکی پاد سیستم، محلول‌هایی با طعم‌ها و غلظت‌های متنوع موجود است. شما می‌توانید بین انواع طعم‌ها و غلظت‌ها انتخاب کنید و تجربه دلخواه خود را داشته باشید. این می‌تواند به شما کمک کند تا از سیگار به صورت مرحله‌ای دست بکشید و به تدریج غلظت نیکوتین را کاهش دهید.

مجموعه سیگارهای برقی مثل پاد سیستم، کویل ویپ و…

مجموعه سیگارهای برقی شامل تعدادی دستگاه الکترونیکی است که برای تنفس بخار و تجربه سیگار کشیدن بدون سوختن تنباکو استفاده می‌شوند. در این مجموعه، چندین دستگاه و قطعه مختلف وجود دارد که هرکدام وظایف و عملکردهای مختلفی را بر عهده دارند. در زیر، توضیحی کوتاه درباره پاد سیستم و  خرید کویل ویپ ارائه می‌دهیم:

  1. پاد سیستم:
    پاد سیستم سیگارهای الکترونیکی از نوعی دستگاه متشکل است که شامل دو قسمت اصلی می‌باشد؛ باتری قابل شارژ و پاد یا کپسول. پاد، شامل محلولی است که حاوی نیکوتین، طعم و سایر مواد شیمیایی است. پادها به سادگی قابل تعویض هستند و برخی از پاد سیستم‌ها دارای قابلیت شارژ مجدد هستند.
  2. کویل ویپ:
    کویل ویپ یا کویل الکترونیکی یک قطعه مهم در دستگاه‌های ویپ است. این کویل عمدتاً از سیم مقاومتی (استنلس استیل، نیکل، تیتانیوم و غیره) ساخته شده است و به عنوان یک المان گرم‌کننده عمل می‌کند. زمانی که باتری دستگاه فعال شده و جریان برق از طریق کویل عبور می‌کند، کویل گرم می‌شود و مایع موجود در پاد یا مخزن تبخیر می‌شود تا بخار تولید شود. کویل‌ها به صورت قابل تعویض هستند و به طور دوره‌ای نیاز به تعویض دارند.

علاوه بر این، در مجموعه سیگارهای برقی می‌توان اجزای دیگری مانند باتری، مخزن مایع، دکنت (دسته) دستگاه، ویپ پد و … را نیز داشت. این اجزا ممکن است در دستگاه‌های ویپ مختلف تفاوت داشته باشند و برای عملکرد و تجربه مطلوب ویپ کردن استفاده می‌شوند.http://smart-pi.net/wp-content/uploads/2023/06/پاد-سیستم-و-لوازم-جانبی2.jpg

خرید سیگارهای برقی چه فوایدی به جای سیگار دارد؟

خرید و استفاده از سیگارهای برقی (مانند پاد سیستم و دستگاه‌های ویپ) نسبت به سیگارهای معمولی چندین فایده دارد. در زیر به برخی از این فواید اشاره می‌کنیم:

  • کاهش بوی نامطبوع: سیگارهای برقی، به جای تولید بوی نامطبوع سیگار، بخار تولید می‌کنند که معمولاً بوی کمتری دارد و از نظر بویایی کمتر اذیت کننده است. این می‌تواند برای شما و افراد اطراف محیطی مناسب‌تر را ایجاد کند.
  • انتخاب طعم و غلظت: سیگارهای برقی قابلیت انتخاب طعم و غلظت مختلف را دارند. شما می‌توانید بین انواع طعم‌ها و غلظت‌ها انتخاب کنید و تجربه دلخواه خود را داشته باشید. این به شما امکان می‌دهد تا به تدریج غلظت نیکوتین را کاهش داده و به راحتی از سیگار کمترینیتون کنید.
  • کارآمد و قابل استفاده: سیگارهای برقی قابل حمل هستند و در عملکرد و استفاده آنها سادگی و راحتی وجود دارد. باتری‌های دستگاه قابل شارژ هستند و پادها (یا کپسول‌ها) به سادگی قابل تعویض هستند. همچنین، برخی از سیگارهای برقی دارای قابلیت تنظیمات هستند تا تجربه مطلوب‌تری را برای شما فراهم کنند.
  • کاهش هزینه: در بلندمدت، استفاده از سیگارهای برقی می‌تواند به شما کمک کند هزینه‌های مربوط به سیگار را کاهش دهید. باتری‌های دستگاه قابل شارژ هستند و پادها به صورت جداگانه تعویض می‌شوند که در مقایسه با سیگارهای تنباکویی، قابلیت صرفه‌جویی در هزینه را فراهم می‌کند.

http://smart-pi.net/wp-content/uploads/2023/06/پاد-سیستم-و-لوازم-جانبی3.jpg

لوازم جانبی پاد سیستم

لوازم جانبی پاد سیستم عموماً شامل اجزایی است که برای بهبود تجربه استفاده از سیگار الکترونیکی و ارتقای عملکرد دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
برخی لوازم جانبی پاد سیستم:

  • پادها: پادها یا کپسول‌ها بخشی اساسی از سیستم پاد هستند. آنها شامل مخلوطی از محلول الکترونیکی هستند که حاوی نیکوتین، طعم، و سایر مواد شیمیایی است. پادها به سادگی در دستگاه پاد سیستم قرار می‌گیرند و بسته به مدل، ممکن است قابل شارژ مجدد یا قابل استفاده یکبار مصرف باشند.
  • کویل: کویل یا سرسیما یک قطعه مهم در دستگاه پاد سیستم است. این قطعه از سیم مقاومتی ساخته می‌شود و به عنوان المان گرم‌کننده عمل می‌کند. هنگامی که باتری فعال شده و جریان برق از طریق کویل عبور می‌کند، کویل گرم می‌شود و مایع موجود در پاد یا مخزن تبخیر می‌شود تا بخار تولید شود. کویل‌ها به صورت قابل تعویض هستند و ممکن است بسته به نیاز و ترجیح شخصی، در دستگاه تعویض شوند. خرید کویل ویپ در دخان مارکت در دسترس می‌باشد.
  • دستگاه شارژر: اکثر دستگاه‌های پاد سیستم دارای باتری قابل شارژ هستند و برای شارژ دستگاه، از یک دستگاه شارژر خاص استفاده می‌شود. این شارژر معمولاً شامل پورت USB است و به شما امکان می‌دهد باتری دستگاه را شارژ کنید. همچنین، برخی از دستگاه‌ها دارای شارژرهای بی‌سیم هم هستند که باتری را بدون نیاز به سیم مستقیماً می‌توانند شارژ کنند.
  • کاور یا کیس: برای حفاظت و نگهداری بهتر از دستگاه پاد سیستم، می‌توان از کاور یا کیس استفاده کرد. این لوازم جانبی به شما کمک می‌کنند تا دستگاه را از خطرات خارجی مانند خط و خش، گرد و غبار و ضربه‌ها حفظ کنید.
  • نوک دهانی (Drip Tip): برخی از دستگاه‌های پاد سیستم مجهز به نوک دهانی قابل تعویض هستند. این نوک دهانی‌ها معمولاً از مواد مانند سیلیکون یا پلاستیک ساخته شده‌اند و به شما امکان می‌دهند طعم یا تجربه دیگری را در هنگام استفاده از دستگاه به دست آورید.

این فقط چند نمونه از لوازم جانبی پاد سیستم هستند و به عنوان کاربر می‌توانید بسته به مدل دستگاه خود و نیازهای شخصی خود، از لوازم جانبی دیگری نیز استفاده کنید.

خرید اینترنتی پاد سیستم و لوازم جانبی آن

برای تهیه انواع سیگار الکترونیکی، پاد و سالت نیکوتین کافیست به سایت تخصصی دخان مارکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. برای این منظور عبارت روبرو را در گوگل سرچ کنید: خرید پاد سیستم دخان مارکت

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها