مدل لباس عروس پرنسسی جدید ۱۴۰۲

مدل لباس عروس پرنسسی یکی از محبوب‌ترین و خوش استایل‌ترین انواع لباس‌عروس‌ها است که با ظاهر جذاب و دلربا، نظر بسیاری از عروس‌ خانم‌های شیک پوش را به خود جلب کرده است. این مدل بسیار خاص که برای همه تیپ‌های بدنی مناسب می‌باشد؛ بیشتر با دور کمر تنگ و دامن پفی و گشاد خود معروف است.

شما می‌توانید به دلخواه خود، میزان حجم و پف دامن مدل لباس عروس پرنسسی را انتخاب کنید. حجم مناسب دامن که با بالاتنه لباس در تعادل باشد؛ کلید دستیابی به یک استایل رویایی و جذاب است. در ادامه به معرفی انواع مدل لباس عروس پرنسسی در مزون موسوی می‌پردازیم؛ تا شما راحت تر بتوانید سبک مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل لباس عروس پرنسسی

لباس عروس پرنسسی شاید انتخاب اول شما برای جشن عروسی‌تان نباشد اما وقتی آن را امتحان می‌کنید؛ بدون شک عاشق ظاهرش می‌شوید! طراحی لباس‌های پرنسسی به گونه‌ای است که از شخصیت‌های کارتون‌های دیزنی الهام گرفته است. این لباس‌ها از ظاهر خیره‌کننده و در عین حال ظرافت بالایی برخوردار هستند و به همین خاطر جزو پرفروش ترین‌ها محسوب می‌شوند.

این نوع لباس عروس متناسب با سلیقه‌های گوناگون در سبک‌های متنوعی طراحی و دوخته می‌شود. بالاتنه و دامن لباس عروس پرنسسی را می‌توان به شکل‌های مختلفی آماده کرد که برای مشتریان با هر سبکی و سلیقه‌ای مناسب است. در ادامه این مطلب می‌توانید انواع مدل لباس عروس پرنسسی را با دامن یا آستین پفی مطابق با آخرین ترندهای سال ۲۰۲۳ همچنین مدل لباس شب یلدا مشاهده کنید.

مدل لباس عروس پرنسسی دنباله دار | مزون موسوی

۱. مدل لباس عروس پرنسسی دنباله دار

لباس‌ عروس‌های ‌پرنسسی دنباله دار؛ یکی از مدل‌های مشهور لباس عروس هستند که توسط طراحان مد و استایلیست‌های معروف در سراسر جهان  طراحی شده‌اند. این مدل لباس عروس دارای یک دنباله قابل جدا شدن با توری گلدار بسیار جذاب است که واقعا شما را به یک پرنسس تبدیل می‌کند!

 در مزون موسوی، دنباله لباس به سبک پرنسسی بسیار مدرن طراحی شده که در کنار دیزاین کلی لباس عروس، مجموعه‌ای خیره کننده از زیبایی و جذابیت را به نمایش می‌گذارد.

۲. لباس عروس پرنسسی مدل پفی دکلته

اگر به دنبال لباس عروسی هستید که بالاتنه خیره کننده‌ای داشته باشد و توجه همه را به خود جلب کند؛ مدل دکلته انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود. در این مدل لباس عروس پرنسسی می‌توان از پارچه‌های گل برجسته  یا گیپور استفاده کرد که بیشتر روی بالاتنه یا دامن لباس عروس کار می‌شوند و جذابیت بیشتری به آن می‌بخشند.

۳. لباس عروس پرنسسی آستین دار

اگر عروسی شما در فصل پاییز یا زمستان برگزار می‌شود یا ترجیح می‌دهید لباس عروس پوشیده تری داشته باشید؛ می‌توانید این مدل را با آستین‌های جذب پفی، ساتن ساده یا گلدوزی شده سفارش دهید. آستین‌ها معمولا با ظرافت خاصی طراحی می‌شوند تا ظاهر شیک تر و دلرباتری به لباس شما ببخشند.

جدیدترین مدل لباس عروس پرنسسی | مزون موسوی

۴. لباس عروس پرنسسی سلطنتی

مدل لباس عروس پرنسسی سلطنتی، تصویری جاودانه از زیبایی عروس خانم را به نمایش می‌گذارد که در عین تداعی کننده یک جشن عروسی بسیار مجلل و لاکچری است. جزئیات گلدوزی شده و تزیینات لوکس این مدل لباس عروس توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند.

 این لباس با داشتن خاص ترین دیزاین‌ها بدون شک از سایر لباس‌های عروس موجود در فروشگاه‌ها متمایز خواهد بود.

۵. لباس پرنسسی یقه آف شولدر شاین دار

در صورت تمایل به برجسته کردن ظرافت ناحیه گردن و شانه‌های خود؛ پیشنهاد می‌کنیم لباس پرنسسی یقه آف شولدر را انتخاب نمایید. این مدل اگر با پارچه‌های لمه دار یا شاین دار دوخته شود؛ درخشش و زرق و برق خاصی را به نمایش می‌گذارد که بسیار خیره کننده بوده و باعث می‌شود شما همانند یک ستاره در جشن عروسی‌تان بدرخشید.

۶. لباس عروس با دامن پرنسسی و آستین پفی

اگر به لباس عروس با دامن پرنسسی و آستین‌های پفی علاقه‌مند هستید؛ حتما این مدل بسیار شیک را در مزون موسوی امتحان کنید. مدل فوق هم برای جشن‌های بسیار مجلل و رسمی پیشنهاد می‌شود و هم به عنوان یک لباس محبوب با طراحی ساده تر برای مهمانی‌های خودمانی یا عکاسی فرمالیته انتخاب شایسته‌ای است.

۷. لباس عروس پرنسسی رنگی

شما می‌توانید این لباس‌ها را به رنگ‌های آبی یاقوتی یا حتی صورتی صدفی سفارش دهید و یک استایل بسیار خاص و متفاوت را در شب عروسی‌تان امتحان کنید. قطعا انتخاب یک لباس عروس با رنگی به جز سفید؛ انتخابی بی نظیر و به یادماندنی خواهد بود.

تفاوت لباس عروس پرنسسی با لباس عروس A-Line

لباس عروسی A-Line شباهت زیادی به لباس پرنسسی دارد و به همین خاطر مشتریان اغلب این دو مدل را با هم اشتباه می‌گیرند اما باید گفت تفاوت قابل توجهی در ظاهر دامن آنها وجود دارد که هنگام انتخاب لباس باید مدنظر گرفته شود.

همانطور که می‌بینید دامن لباس عروس پرنسسی به طرز چشمگیری از انتهای کمر به صورت پفی بیرون آمده است؛ درحالی که در مدل A-Line دامن به تدریج گشاد می‌شود. همچنین به طور کلی دامن پرنسسی بسیار حجیم تر از دامن مدل A-Line طراحی شده و ظاهر برجسته تری دارد.

شما می‌توانید با توجه به سلیقه و همینطور فرم اندامتان یکی از دامن‌های پرنسسی یا A-Line را برای لباس عروسی خود انتخاب نمایید. طراحان لباس در مزون موسوی برای انتخاب بهترین لباس عروس در کنار شما هستند.

سخن پایانی

انتخاب لباس عروس یک قدم مهم برای برگزاری یک جشن عروسی باشکوه و به یادماندنی است. عروس خانم باید لباسی را انتخاب کند که از هر نظر کاملاً متناسب با ظاهر و اندام او باشد. لباس عروس‌های پرنسسی از این نظر واقعا بهترین گزینه هستند؛ چراکه برای هر فرم بدنی و سلیقه‌ای مناسب می‌باشند.

شما می‌توانید متنوع ترین مدل لباس عروس پرنسسی را در وب سایت مزون موسوی که یکی از بهترین مزون لباس عروس مشهد است را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به وب سایت به نشانی (https://mousavimezon.com) ما سر بزنید.

شماره تماس جهت رزرو و مشاوره: ۰۹۱۵۵۷۳۶۹۸۱

آدرس مزون موسوی: مشهد، وکیل آباد، نبش وکیل آباد ۶۵، پلاک ۱۵

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها