سفارش خرید و چاپ انواع جعبه و لیبل در دیان چاپ

چاپ جعبه در دیان چاپ هم در تعداد کم انجام می شود هم بصورت اختصاصی در تعداد زیاد . چاپ لیبل در دیان چاپ نیز به همین منوال انجام میشود. اگر شما نیاز به چاپ انواع بسته بندی در تعداد کم دارید می توانید به صفحه چاپ جعبه مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید. در ادامه قرار است در مورد چاپ جعبه و انواع بسته بندی هایی که برای ارسال انواع کالاها استفاده می شود با شما صحبت کنیم .

مزایای استفاده از جعبه برای بسته بندی محصولات چیست؟

مزایای استفاده از جعبه برای بسته بندی محصولات چیست؟

مقاوم در برابر گرد و غبار

ممکن است برخی از محصولات شما قبل از اینکه به طور کامل فروخته شوند یا خارج شوند، مدتی در انبار باقی بمانند. با این حال، زمین ممکن است تهدیدی برای محصولات در زمانی که در فروشگاه بیکار بماند. حتی زمانی که از انواع دیگر جعبه‌های بسته‌بندی با رنگ‌های مختلف استفاده می‌کنید، ممکن است مجبور شوید گرد و غبار روی کارتن را پاک کنید، که ممکن است به طور کامل از بین نرود یا لکه‌هایی باقی بماند. تفاوت قابل توجه جعبه کرافت با سایر انواع جعبه بسته بندی در مقاوم بودن جعبه کرافت در برابر گرد و غبار است. لایه بیرونی این جعبه ها به طور طبیعی قهوه ای است، بنابراین ممکن است نیازی به پاک کردن کثیفی محصول خود نداشته باشید. همچنین لکه های گرد و غبار روی جعبه های کرافت مانند انواع دیگر جعبه ها مشخص نیست. با این حال، جعبه های کرافت به دلیل ماهیت مقاوم در برابر گرد و غبار و حتی لکه ها، می توانند برای تبلیغات و ارائه مناسب محصولات نیز استفاده شوند. در بازار رقابتی امروز، محصولات باید به صورت منحصر به فرد ارائه شوند تا خریداران را جذب کنند. با این حال، این همان چیزی است که جعبه های کرافت برای انجام آن طراحی شده اند.

ارائه تصویر متمایز از برند

هر کسب ‌و کاری در تلاش است با چاپ جعبه‌ های منحصر به ‌فرد برای محصولات، برند خود را از سایر رقبا در بازار متمایز کند. با این حال، جعبه های کرافت امکان سفارشی سازی نامحدودی را برای هر محصول ارائه می دهند. می توان آن ها را به همان صورت ساده و با سطح بیرونی جعبه های کرافت قهوه ای تولید کرد، و یا اینکه در حالی که داخل آن را با رنگی متفاوت چاپ می کنید، بیرون آن را نیز رنگی چاپ کنید. تکنیک های مختلفی برای چاپ مدرن وجود دارد که می توانید برای افزایش ارزش جعبه های کرافت خود از آن ها استفاده کنید. با تکنیک چاپ باکیفیت مانند چاپ دیجیتال و افست می توانید بهترین جعبه های بسته بندی را با بالاترین کیفیت و امتیاز برای محصولات خود داشته باشید.

برای اینکه بتوانید برند خود را از دیگر رقبا متمایز کنید، بهتر است لوگو شرکت یا هر اطلاعات ارزشمند دیگری در مورد تجارت و محصول خود بر روی آن ها چاپ کنید.

چاپ آسانی دارند

یکی از ویژگی های بسیار خوب جعبه های آماده این است که چاپ آن ها بسیار آسان است. می توانید لوگو شرکت، نام تجاری و هر اطلاعات دیگری را که برای مشتریانتان مهم است، بر روی آن ها بوسیله چاپ لیبل چاپ کنید.

خرید و چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه چه مزایای دارد ؟

چاپ لیبل یکی از مهمترین مراحل بسته بندی و چاپ جعبه به شمار می آید. اغلب شرکت ها که محصولات خود را به بازار عرضه می کنند برای برندسازی و شناخت بیشتر محصولاتشان از چاپ لیبل استفاده می کنند. چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه و چاپ کارتن یکی از پر استفاده ترین بسته بندی ها به شمار می روند.

همچنین در سفارش های اختصاصی شما می توانید هر رنگی را که می خواهید برای جعبه های خود داشته باشید. می توانید جعبه های کرافت سفید یا قهوه ای را انتخاب نمایید. اکثر مردم جعبه های کرافت با رنگ قهوه ای طبیعی را به دلیل جذابیت و هزینه کم چاپ ترجیح می دهند. با این حال، می توانید جعبه های کرافت خود را چاپ کنید یا بدون چاپ و به صورت خام تحویل بگیرید. این جعبه ها برای بسته بندی هر محصولی درجه یک و مفید هستند، زیرا ارزش و سبک بیشتری به تجارت و برند شما می بخشند.

طرح های سفارشی

طرح های دایکاتور یا پنجره ها، به خریداران بالقوه اجازه می دهد تا ببینند داخل جعبه های بسته بندی چه چیزی وجود دارد. این مدل ها نه تنها به شما کمک می کند تا محصول خود را سریعتر بفروشید، بلکه به مصرف کنندگان کمک می کند تا انتخاب های خود را سریعتر انجام دهند. طرح پنجره ‌های برش‌ خورده جعبه ‌های کرافت را می ‌توان در هر جایی که می‌ خواهید قرار داد تا به خریداران بالقوه دید واضحی از محصول شما بدهد. طراحی قالب می تواند به افزایش ارزش تجارت و برند شما کمک کند. مصرف کنندگان به دلیل طراحی منحصر به فرد، از نظر عاطفی بیشتر به محصولات شما وابسته خواهند شد. شما می توانید هر شکلی از طرح دایکات را برای جعبه های بسته بندی خود داشته باشید.

مقوای قابل بازیافت

جعبه‌ های کرافت معمولاً از مواد باکیفیت تولید می‌ شوند که زیست تخریب‌ پذیر و قابل بازیافت هستند. این ویژگی آن ها را منحصر به فرد و برای استفاده ایمن می کند. این جعبه ها می توانند به سرعت شکسته شوند، بنابراین هیچ ترسی از ورود یا انباشته شدن زباله در محیط وجود ندارد.

محفاظت خوب از محصولات

اگر به دنبال بهترین محافظت از محصولات خود هستسد، که در نهایت محصول شما را ایمن کند، بهترین گزینه جعبه های کرافت می باشد. این جعبه ‌ها از مقوا‌های باکیفیت با درجات مختلف از ضخامت ساخته شده ‌اند. جعبه سه لایه برای بسته بندی محصولات بسیار مرسوم می باشد. از جعبه های کرافت می توان برای بسته بندی اقلام مختلف از ظروف شکستنی گرفته تا پوشاک و موارد دیگر استفاده کرد.

جعبه ‌های کرافت برای بسته بندی هدیه نیز کاربردی و زیبا هستند و بسته ‌بندی هدیه را بسیار آسان ‌تر می ‌کنند. آن ها در ابعاد مخختلفی وجود دارند. جعبه های کرافت در بسته بندی مسطح ارسال و تحویل داده می شوند، بنابراین حداقل فضای ذخیره سازی را اشغال می کنند و البته مونتاژ آن ها نیز بسیار آسان است.

چرا خرید و تولید و برش فوم داخل جعبه برای جعبه ضروری است ؟

چرا خرید و تولید و برش فوم داخل جعبه برای جعبه ضروری است ؟ 

فوم داخل جعبه اغلب برای بسته بندی طلا و جواهر و دیگر بسته بندی های لوکس در کنار هارد باکس بیشترین کاربرد را دارد. اغلب فوم داخل جعبه برای نظم دادن داخل جعبه ها کاربرد دارد . مثلا برای جعبه جواهرات می توان براحتی از فوم داخل آن برای نمایش راحت تر طلا و جواهر استفاده کرد.

چرا چاپ جعبه برای بسته بندی محصولات مهم است؟

احساس انتظار و هیجان مشتریان قبل از باز کردن بسته بندی محصول ارسال شده، دقیقاً همان چیزی است که کسب ‌و کارها باید در تلاش باشند تا آن را با لوگو خود سفارشی کرده و از طریق آن ایجاد ارتباط کنند. کسب و کارها می توانند از طریق چاپ جعبه به این هدف دست یابند. امروزه بسته بندی پیشرفت زیادی کرده است. امروزه بسته بندی دیگر تنها برای محافظت از محصول نیست. چاپ جعبه و داشتن یک بسته بندی شیک، همچنین ابزار قدرتمندی برای برندسازی و ایجاد یک اثر به یاد ماندنی در ذهن مشتریان است. کسب و کارها در بازارهای مختلف دریافته اند که وجود بسته‌ بندی متمایز، برند آن‌ ها را از دیگر رقبا در بازار متمایز می‌ کند و اثری ماندگار بر مشتریان می‌ گذارد.

در نتیجه تقاضا برای تجربه های منحصر به فرد بسته بندی افزایش یافته است، و کل صنعت بسته بندی را دگرگون نموده است. برای کسب و کارهای آنلاین، طراحی و سفارش بسته بندی محصولات چه بزرگ و چه کوچک اهمیت زیادی پیدا کرده است.

تولید و چاپ جعبه در تعداد کم از کجا؟

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی درتیراژ کم است، حالا این بسته بندی می تواند چاپ جعبه ضد آب باشد یا کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه در تعداد کم در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت https://dianchap.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها