بهترین و زیباترین جاذبه های گردشگری اروپا کجاست؟

با توجه به تعداد زیاد کشور‌های دیدنی برای انتخاب و سفر به اروپا، تصمیم‌گیری برای اولین بازدید از هرکدام دشوار است.  اروپا مجموعه‌ای از مکان‌های شگفت‌انگیز است که در یک مکان نسبتاً کوچک جمع شده‌اند.
بنابراین در این مقاله با خواندن شهر‌هایی که دوست دارید ممکن است راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید که به کدام یک قسمت از جاذبه‌های دیدنی اروپا سفر کنید؛ سپس بسته به سلیقه تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب تور یونان یا تور اسپانیا و یا سایر کشورهاست.

 ۲۰ مکان مهم از جاذبه‌های گردشگری اروپا

اروپا مکانی ثابت شده در همه دوره‌های زمان است که با ساختمان‌های حفظ شده از گذشته تا به امروز برجسته شده است. کشور‌های اروپا دارای رشته کوه‌های باشکوه، دره‌های عمیق و طبیعیت سرسبز و همچنین بنا‌های تاریخی هستند.  این‌ها همان دلایلی هستند که در همه جای جهان انتخاب تور‌های سفر به اروپا و گردشگری در کشور‌های دیدنی آن پرطرفدار می‌شود.

۱. ایتالیا کشور جهان سوم

تصور رفتن به ایتالیا بدون تجربه غذای آن، سخت است. این کشور چکمه‌ای شکل، پایتخت طعم و مزه است، با گوجه‌فرنگی‌هایی که طعم شیرینی مانند آب نبات دارند، پیتزا‌هایی که در حد عالی پخته شده‌اند و ژله‌هایی که به معنای واقعی کلمه در دهان آب می‌شود. ایتالیا یک مدینه فاضله برای خوراک‌شناسی است.

حتی دیدنی‌تر از غذا، شاهکار‌های معماری و فرهنگی بی‌عیب و نقصی است. قطعا گردشگرانی که با هدف دیدن جاذبه‌های گردشگری اروپا به ایتالیا سفر می‌کنند به زمان زیادی نیاز پیدا خواهند کرد؛ تا بهتر بتوانند مکان‌های دیدنی این کشور ببینند.

۲. سفر به فرانسه با تور

این کشور دوست‌داشتنی که به خاطر عاشقانه‌ها، غذا‌های خوشمزه، هنر، فرهنگ و زیبایی طبیعی‌اش شناخته می‌شود، هر چیزی را که در تعطیلات و برای گردشگری در اروپا می‌خواهید را ارائه می‌کند.  هر مسافری که به فرانسه سفر می‌کند درنهایت یک چیزی برای دوست داشتن در آن پیدا خواهد کرد.

می‌توانید مکان‌های‌های دیدنی مختلفی را در فرانسه تجربه کنید، از شهر‌های بزرگ گرفته تا مناطق روستایی، و خاطرات فوق‌العاده‌ای که با انتخاب سفر به فرانسه با تور تجربه خواهید کرد. همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید تور فرانسه لحظه آخری از طریق سایت گردشگری آیشم اقدام نمایید.

۳. کشور اسپانیا

اسپانیا از زیباترین کشور‌های اروپا و بهترین مکان‌های دیدنی در بین جاذبه‌های گردشگری اروپا هست.  از شاهکار‌های معماری گرفته تا رشته کوه‌های سر به فلک کشیده، صخره‌های ساحلی و دهکده‌های بالای تپه که برای دیدن هریک از آن‌ها به خود می‌بالید که توانسته‌اید این مکان‌ها را ببنید. مطمئن باشید بعد از سفر به اروپا و دیدن این همه جاذبه گردشگری دوربین شما برای ثبت این لحظه‌ها و شاهکار‌های دیدنی و جادویی از شما تشکر خواهد کرد.

۴. جاذبه‌های اتریش

اتریش یکی از آن کشور‌هایی است که واقعاً می‌تواند نفس شما را بند بیاورد.  این سرزمین عجایب که توسط کوه‌های آلپ باشکوه اتریش احاطه شده و پر از دریاچه‌های درخشان است، یکی از زیباترین کشور‌های اروپاست.
اتریش نیز یکی از موزیکال‌ترین کشور‌های جهان است. یعنی تقریباً غیرممکن است که در خیابان‌های این کشور زیبا بچرخید بدون اینکه صدای آهنگی را نشنوید، به‌ویژه آهنگی که توسط ولفگانگ آمادئوس موتزارت معروف اتریشی ساخته شده است.

۵. دیدنی‌های کشور کرواسی

کرواسی، یک شاهکار مدیترانه‌ای در بین جاذبه هایگردشگری اروپا است. این کشور منظره‌هایی را ارائه می‌دهد که روح را تسکین می‌دهند و غذا‌های تازه‌ای که کام انسان را به وجد می‌آورد.  با مردم محلی صمیمی، قلعه‌های بالای تپه، خرابه‌های رومی حفظ‌شده و دریای یاقوت کبود، احساس استرس و دوری در این مجمع‌الجزایر دوست‌داشتنی غیرممکن است.

۶. هلند کشور گل‌ها

این کشور که کمتر به عنوان هلند شناخته می‌شود، تعطیلات آرامی را به گردشگران خود ارائه می‌دهد. گردشگری در این کشور مملو از هنر، زیبایی و دوچرخه سواری‌های لذت بخش است.

این کشور که در شمال غربی اروپا قرار دارد، دارای زمین‌های مسطح (زمین مناسب برای دوچرخه سواری) است و به خاطر آسیاب‌های بادی نمادین خود که در فصل بهار مملو از مزارع پر از لاله‌ها هستند، مشهور است.  سفر به اروپا و ندیدن گل‌های هلند برای هر گردشگری غیر ممکن است.

۷. جاذبه‌های گردشگری در سوئد

سوئد که در شمال اروپا، بین نروژ و فنلاند قرار دارد، یکی دیگر از کشور‌های اروپایی برای بازدید و تجربه جاذبه‌های گردشگری اروپا است.  اگر به دنبال چشم‌اندازی تماشایی از شفق شمالی هستید، سوئد همان مکانی است که باید حتماً از آن دیدن کنید.  در این کشور اروپایی می‌توانید در جنگل‌های انبوهش پرسه بزنید، در آب‌های کریستالی قایق رانی کنید و در محوطه باز چادر بزنید. علاوه بر این‌ها کوه‌های پر شده از یخ، شفقهای قطبی، اسنومیبل سواری و سورتمه سواری تنها بخشی از مکان‌های تفریحی و دیدنی این کشور است. کاخ‌های شفاف و بنا‌های باستانی را هم باید به لیست جاذبه‌های دیدنی در زمان سفر به اروپا اضافه کنید.

۸. دیدنی‌های کشور بلژیک

بلژیک، کوچک‌ترین کشور اروپایی در فهرست جاذبه‌های گردشگری اروپا است. شما با سفر به بلژیک با دیدن شهر‌های زیبای قرون وسطایی، ساختمان‌های میراث جهانی یونسکو و شاید خوشمزه‌ترین شکلات‌های جهان خوشحال و شگفت‌زده خواهید شد.
اتومیوم یکی از جاذبه‌های دیدنی مدرن و بی‌نظیر در شهر بروکسل بلژیک از سازه‌های باشکوه و تکرارنشدنی است. این تنها یکی از جذابیت‌های دیدنی کشور بلژیک است.

۹. سوئیس

شاید یکی از گران‌ترین کشور‌های اروپایی برای بازدید، سوئیس است که دیدن جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آن ارزش پرداخت هزینه بالا برای سفر به این شهر را دارد.  کوه‌های پوشیده از برفی که از میان ابر‌ها سربه فلک کشیده و از مزارع سرسبز پر از گوسفند بیرون می‌آیند واقعاً وصف ناشدنی هستند.

سوئیس از لحاظ نظم، امنیت و هماهنگی همه سازمان‌ها در جهان شهرت یافته و هر گردشگری در بدو ورود به این کشور کاملاً آن را درک خواهد کرد.

کلیسا‌های زیبا، برج‌های قرون وسطی، خانه‌های قدمی ساخته شده از ماسه‌های سنگی تنها بخشی از جاذبه‌های این کشور هستند. اسکی روی یخ، اسکی روی آب و سقوط آزاد روی برف‌ها از تفریحات مشهور در سوئیس است.

۱۰. سفر به یونان با تور

شاید آرام‌ترین کشور در جاذبه‌های گردشگری اروپا یونان باشد. با انتخاب تور یونان به بهترین مکان برای استراحت دست خواهید یافت.  در جزایر کوچکتر این کشور، گنبد‌های آبی آسمانی بالای ساختمان‌های سفیدکاری شده، در‌ها و دروازه‌های آن‌ها با رنگ‌های روشنی رنگ‌آمیزی شده‌اند که فقط التماس می‌کنند از آن‌ها عکس بگیرند.

۱۱. سفر به کشور پرتغال

وجود قلعه‌ها، سواحل و کوه‌ها در پرتغال مناظر باشکوه زیادی برای ارائه دارد.  این کشور که بیش از ۸۰۰ کیلومتر از ساحل اقیانوس اطلس را در بر می‌گیرد، مقصدی بی‌نظیر برای کسانی است که عاشق منظره‌های آبی هستند.
دهکده‌های سنگی، درختان بلوط و تاکستان‌ها، کوه و دشت‌های دیدنی و ژرف از منظر طبیعی پرتغال است که به عنوان جاذبه‌های گردشگری اروپا معرفی شده‌اند.

۱۲. مسافرت به آلمان

اگرچه آلمان ممکن است رمانتیک‌ترین مقصد تعطیلات اروپایی نباشد، اما مناظر خیره‌کننده آن، این کشور را به مقصدی ارزشمند برای همه نوع مسافری با سلایق مختلف تبدیل می‌کند.

افرادی که سفر به آلمان را انتخاب می‌کنند، می‌توانند مونیخ، هامبورگ و فرانکفورت و فرهنگ و تاریخ غنی را دلیل سفر خود عنوان کنند. تاریخ این کشور که مورد علاقه مسافران است، در قالب ساختمان‌های قدیمی، بنا‌های تاریخی و موزه‌ها به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

۱۳. کشور انگلستان شهر لندن

انگلستان کشوری است که به راحتی بازدیدکنندگان خود را به خود جذب می‌کند.  این کشور معمولاً با کوه‌های کم ارتفاع و تپه‌های ناهموار شناخته شده است. این جزیره بارانی که با یک چتر در دست بازدید می‌شود، یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در اروپا است.

اگر رویای پرسه زدن در حومه شهر و بازی با گوسفندان را در هنگام پرسه زدن در میان تپه‌ها و دره‌ها دارید؟  اگر می‌خواهید به دره‌های سرسبز منطقه دریاچه، سرزمین عجایب سرسبز و حاصلخیز سر بزنید، اینجا مناسب شماست. انگلیس با پایتخت خود یعنی شهر لندن شهرت یافته است. جاذبه‌های گردشگری اروپا در انگلیس و در پایتخت آن تنها به چشم لندن، رودخانه تیمز، کاخ باکینگهام، کلیسای وست می‌نستر و یا چرخ هزاره اکتفا نمی‌کند. حتماً به همه مکان‌های دیدنی لندن سر بزنید.

۱۴. جاذبه‌های گردشگری اروپا در دانمارک

این کشور اسکاندیناوی که کشوری دوستدار محیط زیست و دوستدار طبیعت است، مقصدی تمیز، آرام و زیبا را برای تعطیلات به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد.  استراحت در سواحل کنار دریای بالتیک، یا قایق رانی یا ماهیگیری در یکی از دریاچه‌ها و رودخانه‌های درخشان دانمارک از دیدنی‌ها و تفریحات فراموش نشدنی در زمان سفر به کشور‌های اروپایی خواهد بود.

۱۵. سفر با تور به ایسلند

ایسلند کشوری باشکوه است که با برخی از خیره‌کننده‌ترین مناظر جهان پر شده است.  این مقصد نفس گیر، جزیره‌ای کم جمعیت و یکی از پرطرفدارترین مقاصد اروپایی در جهان برای تعطیلات است.
درواقع این کشور به سرزمینی از آتش و یخ معروف شده که هرساله گردشگران عاشق طبیعت را به خود جذب می‌کند.
ایسلند از مقاصد مسافرتی گران قیمت از جنبه سرو غذایی در جهان است. ایسلند فقط با چشم انداز‌های بکر و طبیعی زبانزد جهانیان نشده است بلکه برخی گردشگران تنها برای تجربه غذا‌های دریایی معروف به این کشور سفر می‌کنند.

۱۶. سفر به ایرلند و ایرلند شمالی

این جزیره نفس گیر برای تجربه تماشای جاذبه‌های گردشگری اروپا، غرق در تاریخ است.  موسیقی زنده، جاذبه‌های بی‌پایان خیره‌کننده و تفریحات منحصربه‌فردی برای انجام در ایرلند خواهید یافت.  این کشور به عنوان سومین جزیره در اروپا طبیعتی بکر، آثار تاریخی و فرهنگی زیادی برای شما مسافران دارد.

وقتی از زندگی در شهر‌های بزرگ خسته شدید، می‌توانید از شهر‌های زیبا و کوچک ایرلند دیدن کنید و قلعه‌های قرون وسطایی را ببینید.

۱۷. نروژ

آبدره‌ها، کوه‌ها و دریاچه‌ها در نروژ جاذبه‌های گردشگری اروپا را به خود اختصاص داده است. نروژ کشوری است که قطعاً می‌داند چگونه بازدیدکنندگان خود را مجذوب خود کند.  با وجود جاذبه‌های بسیار، انتخاب اینکه از کجا شروع کنید می‌تواند دشوار باشد.

می‌توانید شفقهای شمالی را ببینید یا پیاده‌روی، اسکی یا آب‌تنی پر از انرژی را انتخاب کنید.

۱۸. سفر توریستی به چک

چک، یکی از زیباترین کشور‌های اروپا، با آثار تاریخی پیچیده، موسیقی زنده و غذا‌های خوشمزه در نوع خود واقعاً بی‌نظیر است.  این کشور، جایی که پر از جالب‌ترین سازه‌های معماری اروپا است، در تمام ایام سال میزبان میلیون‌ها گردشگر است.

۱۹. اسلوونی در اروپا

اسلوونی، یکی از برجسته‌ترین کشور‌های اروپای شرقی سابق، تقریباً دو میلیون نفر جمعیت دارد.  این کشور زیبای در اروپای شرقی قرار گرفته که دارای مناظر خیره‌کننده است. تپه‌های کامل پوشیده از تاکستان‌ها و هکتار‌ها دشت پوشیده از جنگل‌های انبوه باستانی از جاذبه‌های گردشگری اروپا به شمار می‌رود.

۲۰. تور مجارستان

یکی از زیباترین مکان‌های اروپای شرقی مجارستان و یکی از دیدنی‌ترین مکان‌ها برای تور اروپا است. این منطقه به دلیل معماری قابل توجه خود مشهور است. اکثر بازدیدکنندگان مجذوب شگفتی‌های معماری بوداپست مجارستان هستند. به عنوان نمونه ساختمان پارلمان در مجارستان یکی از شگفت‌انگیزترین سبک‌های معماری احیای گوتیک می‌باشد.

سفر به اروپا با تور

اروپا، این منطقه جغرافیایی منحصربه‌فرد که دارای اقلیم‌ها و فرهنگ‌های مختلف از شرق تا غرب، شمال تا جنوب است، میزبان مهم‌ترین دوران تاریخ بشر بوده و با آثاری که تا به امروز باقی مانده است، قطعاً ارزش دیدن را دارد.
شما می‌توانید برای دیدن جاذبه‌های گردشگری اروپا، تور‌های اروپایی ما که با قیمت‌های مناسب و کمپین‌های ویژه ارائه شده را بررسی کنید و اولین قدم را برای دیدن کشور‌های اروپایی با مناظر شگفت‌انگیز بردارید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها