آشنایی با انواع خدمات چاپی ارائه شده در چاپ فرتاک

خدمات چاپی موضوع اصلی بحث ما در این مقاله بوده و باید بدانید که این خدمات ازجمله مهم‌ترین روش‌ها برای معرفی کسب‌وکارهای مختلف به‌حساب می‌آید که بازخورد بسیار بی‌نظیری نیز دارد.

از آنجایی که صنعت چاپ امروزه پیشرفت زیادی کرده است، بنابراین مشاغل مختلف برای بازاریابی از طریق انواع خدمات چاپی نه تنها روی کاغذ بلکه روی دیگر اشیاء مانند پلاستیک، فلز، استیکر، پارچه، استند و… نیز چاپ مورد نظرشان را انجام می‌دهند.

در ادامه این متن همراه ما باشید تا درباره خدمات مرکز چاپ فرتاک که مرکزی معتبر و حرفه‌ای در این زمینه است، بیشتر برای شما صحبت کنیم.

آشنایی با انواع خدمات چاپی ارائه شده در چاپ فرتاک

معرفی انواع خدمات چاپی

خدمات چاپی دامنه بسیار گسترده‌ و تنوع بالایی داشته و در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید می‌توانید برای انجام امور مختلف از این خدمات استفاده کنید؛ اما باید پیش از هر چیزی با انواع خدمات چاپی آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید.

در ادامه انواع خدمات مرکز فرتاک را به شما معرفی می‌کنیم:

  • چاپ کاتالوگ

از کاتالوگ معمولا برای معرفی خدمات و محصول استفاده می‌شود که در شکل‌های دو لت، سه لت و تک برگ قابل چاپ هستند؛ به این نکته توجه داشته باشید که قیمت چاپ کاتالوگ به نوع محصولی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد.

  • چاپ ساک دستی

با استفاده از روش چاپ ساک دستی می‌توانید به‌راحتی شکل برند خود را در ذهن مخاطب حک کنید؛ برای گرفتن بازدهی مثبت از طریق این روش کافی است که طرح مد نظر را روی ساک دستی چاپ کرده و آن را همراه با کاتالوگ، بروشور و… به مخاطب هدف خود تقدیم کنید.

چاپ ساک دستی

  • چاپ فولدر

چاپ فولدر از دیگر خدمات چاپی است و به کسانی پیشنهاد می‌شود که در کسب‌وکار خود با تعداد برگه‌ها و کاغذهای زیادی سروکار دارند؛ پوشه‌های فولدر به نظم بیشتر شما کمک کرده و از طرفی باعق تبلیغ و برندسازی شما می‌شود که می‌توانید به‌جای ساک دستی نیز برای تبلیغات از آن استفاده کنید.

  • چاپ سربرگ و پاکت

چاپ سربرگ به شما کمک می‌کند تا با ارائه اطلاعات مختصر و مفید بتوانید ارتباط موثری را با مشتریان برقرار کنید؛ قیمت چاگ سربرگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت‌اند از نوع کاغذ، طرح سربرگ، تعداد رنگ‌های به‌کاررفته، تیراژ و دو رو یا تک رو بودن آن.

  • چاپ پوستر

چاپ پوسترها از دیگر انواع خدمات چاپی به‌حساب می‌آیند که در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف قابل چاپ هستند؛ چاپ پوستر خلاقانه می‌تواند رمز موفقیت شما در کنار دیگر رقبای بزرگ باشد اما اگر نگران هزینه‌ها بالای چاپ پوستر هستید، باید بگوییم که مرکز خدمات چاپی فرتاک ارزان‌ترین چاپ را برای شما انجام می‌دهد.

  • چاپ دفترچه و جعبه یادداشت

برای چاپ دفترچه یادداشت با تنوع بالای طرح، چاپ و نوع صحافی آن مواجه هستید؛ دفترچه یادداشت‌ها ازجمله خدمات چاپی هستند که به‌خوبی صحافی شده و از قسمت بالای صفحات با چسب مخصوصی به یکدیگر چسبیده‌اند و برای قسمت جلد آن نیز از کاغذ گلاسه و پوشش سلفون مات یا براق استفاده شده است.

اگر می‌خواهید با دادن یک هدیه هویت اداری خودتان را نشان داده و در ذهن مخاطب نفوذ کنید، جعبه یادداشت یا جای کاغذ یادداشت بهترین گزینه‌ها خواهند بود.

  • چاپ فاکتور

فاکتور به‌عنوان سندی شناخته می‌شود که ثابت می‌کند مشتری محصولات شما را خریداری کرده و از طرفی برند شما را تبلیغات می‌کند؛ لازم است بدانید که فاکتورها در دون ع رسمی و غیر رسمی چاپ می‌شوند که نوع رسمی برای تحویل به اداره مالیات و نوع غیر رسمی آن برای ارائه به مشتریان چاپ می‌شود.

  • چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال خود شامل مجموعه‌ای از چاپ‌ها است که عبارت‌اند از چاپ بنر، چاپ فلکس، چاپ مش، استیکر، چاپ پلات و لمینیت. هریک از این چاپ خود دنیای متفاوتی دارند که برای آشنایی بیشتر با آن‌ها می‌توانید با سایت فرتاک مراجعه کنید.

  • استند رول آپ

استند رول آپ و استندهای تبلیغاتی به بیشتر دیده شدن برند و کسب‌وکار شما کمک می‌کند و اگر در جریان مناسب‌ها و نمایشگاه‌های مختلف آن را در معرض دید و مسیرهای پرتردد قرار دهید، می‌توانید نتایج مثبتی را در روند مارکتینگ خود به‌دست آورید.

  • استند پاپ آپ

اگر بخواهیم به بهترین، پرطرف‌دارترین و همچنین پربازده‌ترین روش تبلیغاتی از میان دیگر روش‌های نام برده شده در خدمات چاپی اشاره کنیم، بهتر است که از استند پاپ آپ حرف بزنیم؛ استند پاپ آپ درواقع به سازه‌های آلومینیومی گفته می‌شود که آن‌ها را بیشتر برای تبلیغ در غرفه‌های نمایشگاهی، اطلاع‌رسانی در سمینارها و مکان‌های عمومی قرار می‌دهند.

استند پاپ آپ سازه‌ای زیبا، سبک و تاثیرگذار است که فرایند نصب راحتی داشته و به آسانی نیز در یک کیف زیبا جمع می‌شود؛ برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب و معرفی برند خود حتما از این سازه‌ها استفاده کنید؛ چراکه بهترین جلوه بصری را به نمایش می‌گذارند.

  • میز کانتر

میزهای کانتر جزو انواع خدمات چاپی هستند که شامل یک سازه فلزی و یک تخته چوب ام دی اف می‌شوند؛ این میزها فضای زیادی را اشغال نکرده و هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارند.

ازجمله انواع این میزها که همگی در یک کیف قابل حمل جا می‌شوند می‌توان به میز تاجدار، میز کانتر تبلیغاتی، میز کانتر منشی، میز کانتر فروشگاه، میز کانتر سمپلینگ، میز کانتر پیشخوان و… اشاره کرد.

  • لیبل متالایز

لیبل‌ها از دیگر خدمات چاپی محسوب می‌شوند که تاثیر بسیار زیادی بر فروش محصولات شما و دیده شدن برندتان دارند؛ ازجمله انواع لیبل‌ها می‌توان به لیبل متالایز، پی وی سی و لیبل شیشه‌ای اشاره کرد که هریک از آن‌ها برای اهداف مختلفی مناسب هستند.

برای آشنایی بیشتر با این لیبل‌ها به سایت فرتاک مراجعه کنید.

  • زونکن و کلاسور

زونکن درواقع مانند فولدر جزو خدمات چاپی هستند که برای نظم دادن اطلاعات و برگه‌های شما کاربرد دارند، اما از نظر ظاهری کمی با فولدر متفاوت بوده و از طریق حذف برگه‌های قدیمی امکان به‌روزرسانی اطلاعات زونکن را برای شما فراهم می‌کند.

کلاسور نیز کاربردی درست مشابه زونکن داشته و با باز کردن قفل آن می‌توانید اطلاعات جدید را جایگزین کنید؛ با چاپ اطلاعات و برند خود روی زونکن و کلاسور گامی مثبت در جهت بیشتر دیده شدنتان بردارید.

خدمات چاپی فرتاک

کلام آخر

خدمات چاپی مجموعه فرتاک همان‌طور که دیدید شامل موارد بسیار زیادی می‌شود و هریک از آن‌ها برای مشاغلی خاص مناسب هستند؛ بنابراین با توجه به نیاز خود یکی از انواع خدمات چاپی را انتخاب کرده و برای اجرا آن را به دست این مرکز خدمات چاپی معتبر و باتجربه بسپارید تا با بهترین کیفیت بالاترین بازخورد را از تبلیغات و برندینگ خود بگیرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها