بررسی کامل فرق دستگاه یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو

 مقایسه دستگاه یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو

به نظر شما مهم ترین نقاط تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو کدام اند؟ انواع یو پی اس می توانند در دسته بندی ها و رده بندی های متنوعی در بازار به فروش برسند. یو پی اس آنلاین و یو پی اس لاین اینتراکتیو، دو مورد از محبوب ترین مدل های این کالا به حساب می آیند که همراه با تعرفه ای معقولانه در اختیار مشتریان قرار می گیرند. اگر شما هم به دنبال خرید انواع یو پی اس در بهترین حالت ممکن هستید، بهتر است به تفاوت های موجود میان این دو دسته بندی توجه داشته باشید. توجه به این دو دسته بندی به شما اجازه می دهد تا با کیفیت ترین مدل های UPS را با قیمت خوبی تهیه کنید. امروز ما قصد داریم تا مهم ترین نقاط تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو را بررسی نماییم. پس برای آشنایی با انواع یو پی اس لاین اینتراکتیو یا آنلاین با ما همراه شوید.

دانستن کامل و جامع از یو پی اس های بازار نیاز مبرمی هست که باید بدانیم و برای مشاوره و اطلاعات از خرید انواع مدل یو پی اس با مشاوران نوانیا باشماره تماس زیر در ارتباط باشید.

 نواینا  ۰۹۱۹۰۹۱۷۹۰۲

آنلاین یو پی اس تفاوت با اینتراکتیو

تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو از نظر قیمت

اولین نقطه تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو به هزینه ای که شما باید برای خرید این دستگاه پرداخت نمایید مربوط است. در حال حاضر نمی توان قیمت پرداختی کاربران برای خرید انواع یو پی اس را مشخص نمود. به خاطر داشته باشید که قیمت انواع یو پی اس لاین اینتراکتیو از مدل های آنلاین کمتر می باشد. در اکثر مواقع، هزینه ای که شما باید برای خرید مدل های لاین اینتراکتیو پرداخت کنید ۳۰ تا ۶۰ درصد ارزان تر از مدل های آنلاین می باشد. اگر قیمت پرداختی شما برای خرید یو پی اس اهمیت زیادی دارد، می توانید نسبت به خرید مدل های لاین اینتراکتیو اقدام نمایید. اگر هزینه ای که شما باید برای خرید این محصول پرداخت نمایید به اندازه بازدهی و قدرت عملکردی این کالا مهم نیست، می توانید مدل های آنلاین را بخرید.

تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو از نظر وضعیت عملکرد

دومین نقطه تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو به عملکرد این کالا اشاره دارد. به صورت کلی، یو پی اس های آنلاین عملکرد فوق العاده ای را در خود به نمایش می گذارند. یو پی اس های آنلاین در مواجه با برق شهری، در ابتدا آن را یکسو می نمایند.  این محصولات دقت ولتاژ خروجی را تا حد قابل توجهی افزایش می دهند. دقت ولتاژ خروجی این کالا، خیلی بهتر از مدل های لاین اینتراکتیو می باشد. همین مسئله هم باعث شده تا افرادی که به دنبال خرید مدل های پر بازده هستند، یو پی اس های آنلاین را به کار گیرند.

انواع یو پی اس با کیفیت

انواع یو پی اس لاین اینتراکتیو همراه با یک عدد ترانس افزاینده و کاهنده در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این محصولات می توانند نسبت به تنظیم دامنه ولتاژ خروجی در بازه ۲۰ ولتی هم اقدام نمایند. اگر زمانی جریان برق شهری موجود در شبکه قطع شود، یو پی اس لاین اینتراکتیو ۱۵ میلی ثانیه منتظر می ماند سپس جریان را متصل می کند. این در حالی است که مدل های آنلاین هیچ تاخیری نداشته و بلافاصله فعالیت خود را شروع می کنند. شما باید از مدل های لاین اینتراکتیو در پروژه های غیر حساس و از مدل های آنلاین برای پروژه های خیلی حساس استفاده نمایید.

تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو از نظر قدرت محافظت

در نهایت، آخرین نقطه تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو به قدرت محافظتی این کالا اشاره دارد. به صورت کلی، یو پی اس های آنلاین می توانند از سیستم شما در برابر قطعی برق، تغییر دامنه ولتاژ، رعد و برق، کاهش دامنه ولتاژ، تغییرات فرکانس برق و هارمونیک ها و سایر مشکلات محافظت نمایند. این در حالی است که یو پی اس های لاین اینتراکتیو می توانند برای محافظت در برابر قطعی، افزایش دامنه و افزایش ولتاژ به کار روند. شما باید بر اساس نیاز های پروژه خود بهترین محصول را تهیه کنید.

اینتراکتیو یو پی اس مقایسه با آنلاین یو پی اس

بررسی نکات مهم برای خرید یو پی اس

حال که با تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو آشنا شدیم، بیایید چند نکته مهم برای خرید این محصول را بررسی کنیم. در حال حاضر مدل های زیادی از انواع یو پی اس در بازار موجود می باشد. جهت کسب بازدهی مطلوب شما باید مقداری وقت خود را صرف یافتن بهترین مدل ها نمایید. خرید با کیفیت ترین مدل های یو پی اس به شما اجازه می دهد تا با ازای پرداخت هزینه ای معقولانه، بازدهی مطلوبی را نیز دریافت کنید. جدا از این مسئله، شما باید به فروشنده های فعال در زمینه عرضه این کالا هم توجه داشته باشید.

خرید یو پی اس با قیمت مناسب

مشخصات انواع دستگاه یو پی اس

در جدول زیر شما می توانید نقاط تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو را به صورت دقیق تر مشاهده نمایید.

نقطه تفاوت

لاین اینتراکتیو آنلاین

قدرت محافظت

متوسط

عالی

قیمت

پایین

متوسط

محافظت در برابر قطعی برق

دارد

دارد

محافظت در برابر تغییر فرکانس

ندارد

دارد

محافظت در برابر تغییر دامنه

دارد

دارد

محافظت در برابر هارمونیک

ندارد

دارد

توان

زیر ۱۰KVA

تا ۸۰۰KVA

فاز

معمولا تک فاز

تک فاز و سه فاز

خروجی تک خروجی

بیشتر از سه خروجی

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید، تفاوت یو پی اس آنلاین و لاین اینتراکتیو را می توان از نقاط مختلفی بررسی کرد. مدل ها و ساختار های مختلف یو پی اس می توانند همراه با تکنولوژی های متنوعی هم تولید شده باشند. جهت کسب بازدهی مطلوب بهتر است کمی وقت خود را صرف یافتن بهترین مدل های این کالا بر اساس نیاز های پروژه خود نمایید. توجه به فروشنده و نیاز های پروژه در این زمینه اهمیت زیادی خواهد داشت. فروشگاه نوانیا با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه عرضه انواع یو پی اس، یک گزینه عالی برای خرید این محصول به حساب می آید. از جمله دیگر ویژگی های نوانیا می توان به داشتن قیمت مناسب و کیفیت عالی اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال خرید یو پی اس در بهترین حالت ممکن هستید، می توانید هم اکنون خدمات نوانیا را به کار گیرید.

منبع  : youtube

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها