خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه با آرمانی ۷۲۴

شاید در دکوراسیون خانه سفره یکبار مصرف کاربرد زیادی نداشته باشند، اما برای مهمانی‌ها و حتی استفاده روزمره یکی از بهترین وسایلی است که حتماً باید در لیست خرید باشد؛ چرا که دردسر قدیمی سفره پاک کردن را کم می‌کند، ضمن اینکه این امکان را به شما می‌دهد که از میان مدل‌های فراوان، دست به انتخابی دلخواه بزنید و برای مجالس متفاوت تنوع به خرج دهید. اگر قصد خرید سفره یکبار مصرف با طرح‌های متفاوت و ویژه امور مختلف دارید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آرمانی ۷۲۴ با انواع طرح و سبک سفره‌های یکبار مصرف آشنا شوید و با قیمت کارخانه از این فروشگاه خرید کنید.

سفره‌های یکبار مصرف به ویژه در رستوران‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و خدمت‌دهی به مشتریان تسریع می‌بخشند، سفره‌های یکبار مصرف در طرح و مدل‌های مختلف با کاربردهای فراوان و متعدد ساخته می‌شوند؛ از پهن کردن آن‌ها هنگام بازی کردن بچه‌ها گرفته تا پیک‌نیک و مسافرت و میهمانی‌ها همه از جمله مواردی است که نیاز به استفاده از سفره‌های یکبار مصرف دارید.
یک تولیدکننده سفره کاغذی یکبار مصرف می‌داند که باید برای تمامی این کاربردها و مهم‌تر از آن برای سلیقه‌های گوناگون طراحی‌های متفاوتی داشته باشد تا بتواند نیاز جامعه هدف را در ابعاد مختلف تأمین کند.

اهمیت کیفیت سفره‌های کاغذی یک‌بارمصرف

سفره‌های یکبار مصرف در کنار کاربردهای فراوانشان، عوارضی نیز دارند. این سفره‌ها به این دلیل که کربنات زیادی که در مواد اولیه خود دارند، ضرر رسان نیز هستند. برای مثال مخرب بودن کربن موجب می‌شود که دستگاه‌هایی که سفره یکبار مصرف را تولید می‌کنند، پس از مدتی نیاز به تعمیر پیدا کنند و تولیدکننده سفره کاغذی را با مشکلاتی مواجه می‌کنند.

درست است که سفره یکبار مصرف کاغذی کار ما را راحت می‌کنند، اما متأسفانه گاهی سفره‌های بی کیفیتی به بازار می‌آیند که هم برای محیط و هم سلامتی ما مصرف‌کننده مضر هستند.

نکات مهم در استفاده از سفره‌های یکبار مصرف

اگر در زندگی روزمره خود به طرق مختلف از سفره‌های یکبار مصرف استفاده می‌کنید، حتماً به نکات زیر دقت کنید.

  • بررسی پروانه ساخت، علامت استاندارد، مجوز بهداشت و نام و نشان کارخانه تولیدکننده هنگام خرید
  • خرید از مراکز معتبر سفره کاغذی یکبار مصرف
  • عدم استفاده از سفره یکبار مصرف برای نگه‌داری مواد غذایی داغ
  • عدم استفاده مجدد از سفره مصرف شده
  • نگهداری در محیط خشک، خنک و تمیز

نکاتی درباره عملکرد تولیدکنندگان سفره‌های کاغذی یکبار مصرف

سؤالی که در این میان پیش می‌آید این است که چطور سفره یکبار مصرف بی‌کیفیت را از نوع استاندارد و باکیفیت آن تشخیص دهیم؟ برای این موضوع چند شاخص مهم ذکر می‌کنیم که بررسی آن‌ها می‌تواند شما در تشخیص محصول بی‌کیفیت یاری کند.

  • رنگ بی‌ثبات: مرکب نقوش سفره‌های کاغذی بی‌کیفیت به راحتی جدا شده و دست را رنگی می‌کند، ممکن است در یک سفره بی‌کیفیت از کربن استفاده شده باشد که بسیار ضرر دارد.
  • بوی نامطبوع: برخی سفره‌های یکبار مصرف بی نامطبوعی دارند، به گونه‌ای که وقتی برای مدتی در کشو یا کابینت آشپزخانه آن‌ها را نگه‌داری می‌کنید به محض باز کردن کشو این بوی نامطبوع به مشام می‌رسد، این موضوع به این معناست که تولیدکننده استانداردهای تولید را رعایت نکرده و ماده اولیه تولید محصول مناسب نیست.
  • وجود ذرات ریز و پراکنده در سفره: اگر سفره‌ای که خریداری کرده‌اید رنگ روشن و شفافی ندارد و ذرات ریز تیره‌رنگ در آن مشاهده می‌شود؛ یعنی تولیدکننده یا از مواد نامناسب استفاده کرده است یا محیط ساخت تا بسته‌بندی استانداردهای محیطی لازم را نداشته است.

خرید عمده سفره‌های یکبار مصرف

سفره‌های یکبار مصرف به خصوص نوع کاغذی آن‌ها این روزها بسیار پرطرفدار هستند و در اکثر مجالس و مهمانی‌ها از این نوع سفره استفاده می‌شود. در سفره‌های یکبار مصرف کاغذی، یک لایه ضد آب پلاستیکی پشت سفره تعبیه شده است تا از نفوذ آب و چربی به زیر سفره جلوگیری کند. به دلیل کاغذی بودن لایه رویی، انواع طرح‌ و رنگ‌ را برای منقوش کردن آن می‌توان استفاده کرد.

تنوع در طرح و رنگ و همچنین افزایش کیفیت سفره‌های یکبار مصرف، باعث شده این محصول به طور مرتب در سبد خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد، رستوران‌ها، تالار‌ها و هتل‌ها نیز سفره‌های یکبار مصرف را جایگزین سفره‌های قدیمی کرده‌اند، به طوری که مصرف بالای این محصول، توجیه‌گر خرید عمده آن نیز شده است.

اگر شما نیز زیاد از سفره‌های یکبار مصرف استفاده می‌کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به خرید عمده این محصول فکر کنید چرا که از لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه است، ضمن اینکه در خرید عمده، شما مستقیما با تولیدکننده در ارتباط هستید و همین امر باعث می‌شود قدرت انتخاب بیشتری در طرح و رنگ انتخابی داشته باشید؛ علاوه بر این در خرید عمده، واسطه‌های کمتری دخیل بوده‌اند پس محصول انبارداری و نقل و انقالات کمتری را تجربه کرده و کیفیت و بهداشت بالاتری نیز دارد.

اگر به دنبال مرکزی معتبر برای خرید عمده و اطلاع از قیمت سفره کاغذی هستید ما فروشگاه آنلاین آرمانی ۷۲۴ را به شما پیشنهاد می‌دهیم، آرمانی ۷۲۴ جدیدترین طرح‌ها و با کیفیت‌ترین سفره‌های یکبار مصرف را به طور عمده برای شما تامین می‌کند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها