تزریق فیلر چانه برای چه افرادی بیشتر نیاز است؟

در حال حاضر تزریق فیلر چانه برای بزرگ کردن آن و از بین بردن خطوط و چین و چروک هایش، به یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی تبدیل شده است. به طور کلی، تزریق فیلر به چانه، برای اهداف مختلفی انجام می گیرد و متقاضیان زیادی هم دارد. اما ممکن است بپرسید که چرا تزریق فیلر چانه اینقدر در بین متقاضیان، چه زن و چه مرد، پر طرفدار می باشد؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم که تزریق‌ فیلر به نواحی خاصی از صورت همچون چانه، به آن حجم می‌ دهد تا برجسته‌ تر به نظر برسد. افزایش حجم و جوانسازی چانه با استفاده از فیلر ها یا پرکننده‌ های پوستی می‌ تواند ظاهر صورت را به طرز ماهرانه‌ ای تغییر دهد و شکل کلی آن را جوان کند. حال بگذارید من از شما بپرسم، آیا دوست دارید برای جوانسازی صورت خود از این روش درمانی استفاده کنید؟ تزریق فیلر به چانه برای چه سنی مناسب نیست؟ آیا این روش برای افرادی که شکستگی چانه دارند مناسب است، با ما همراه باشید تا با یک دیگر به بررسی این سوالات بپردازیم.

تزریق فیلر چانه برای چه سنی مناسب نیست؟

ممکن است بپرسید که سن مناسب برای تزریق فیلر چانه چه زمانی است؟ اول از همه باید به این نکته اشاره کنیم که خطوط یا چین و چروک هایی که بر روی چانه وجود دارند، کاملا طبیعی هستند و بر اساس دلایل مختلفی ایجاد می‌ شوند. طبق تحقیقات انجام شده، مشخص گردیده است که هر چقدر زودتر تزریق فیلر انجام شود، نتایج بهتری برای فرد خواهد داشت. به طور کلی، خطوط و چین و چروک های بسیاری از متقاضیان در دهه ۲۰ تا ۳۰ سالگی، خودشان را بروز می دهند. با توجه به این موضوع، بهتر است که متقاضیان تزریق فیلر را در سن پایین تر مثل ۲۰ سالگی آغاز کرد. تزریق فیلر چانه در این سن از تشکیل چین و چروک و خطوط جدید جلوگیری خواهد کرد. حتی تزریق فیلر به ناحیه ای همچون چانه و از بدتر شدن خطوط موجود در این منطقه جلوگیری می‌ کند. علاوه بر این، به عنوان یک بخش از روند طبیعی میانسالی و پیری، کاهش یافتن حجم صورت و حرکت عضله ها رو به پایین، باعث به وجود آمدن ساختار و بافت نرم خواهد شد. با توجه به این موضوع، تزریق فیلر چانه در دهه ۲۰ تا ۳۰ سالگی می تواند به حجم دادن یا لیفت کردن این ناحیه که عضلات آن به خاطر پیری شل و خطوط آن عمیق تر شده اند، موثر باشند. بسیاری از متقاضیان فکر می کنند تزریق فیلر چانه را بهتر است در دهه۳۰ الی ۴۰ سالگی انجام داد ولی به طور کلی اگر این روش درمانی در سنین پایین تر برای بهبود یافتن ویژگی‌ های چانه مورد استفاده قرار بگیرد، موجب می‌ شود که فرد از تزریق ژل سود بیشتری ببرد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که تزریق کردن فیلر به چانه در هر سنی نتایج عالی برای متقاضیان به همراه دارد. یعنی این که افراد مسن‌ تر و میانسال می توانند با استفاده از فیلر چانه، حجم بیشتری به این ناحیه بدهند و جوان تر به نظر برسند.

تزریق فیلر برای افرادی که شکستگی چانه دارند مناسب است؟

به طور کلی از تزریق فیلر می توان برای بهبود ساختار شکسته و تحلیل رفته چانه استفاده کرد و خطوط آن را تغییر داد. در نتیجه با  تزریق فیلر چانه می توان چانه را برجسته تر کرد تا عیوب آن از بین برود. البته تشخیص این موضوع که آیا فرد بیمار می تواند برای شکستگی چانه خود از این روش استفاده کند یا خیر، برعهده پزشک متخصص است. اما به طور کلی، تزریق فیلر به عنوان یک روش غیر جراحی برای بازسازی کردن و تغییر دادن فرم صورت یا چانه به کار می رود. البته لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که اگر استخوان های چانه شکسته هستند، در ابتدا لازم است که لا صلاحدید پزشک، بر روی این ناحیه عمل جراحی صورت بگیرد و پس از آن برای بازسازی این ناحیه با کمک فیلر اقدام کرد.

آیا تزریق فیلر چانه برای صورت های کشیده خوب است؟

امروزه، با پیشرفت های که در علم پزشکی داشته ایم، این امکان به وجود آمده است که می توان با کمک تزریق فیلر، شکل کشیده صورت و طول چانه فرد متقاضی را بدون احتیاج به عمل جراحی اصلاح کرد. داشتن چانه برجسته باعث می شود که این افراد ظاهری جذاب داشته باشند. اگر صورت کشیده ای دارید، می توانید با کمک تزریق فیلر چانه، فرم صورتتان را تغییر بدهید؛ چون که:

▪︎ با تزریق کردن فیلر چانه به صورت های کشیده، اندازه چانه را می توان افزایش داد که این امر، بر روی زیبایی صورت موثر خواهد بود.
▪︎ استفاده کردن از فیلر یا پرکننده های پوستی چانه در اشخاصی که صورت کشیده دارند یا از چانه و فکی بسیار کوچک رنج می برند، موجب می شود که چانه نسبت به قبل، حجیم تر شده و این مشکل، به آسان برطرف شود.
▪︎ اگر فردی دچار برآمدگی چانه باشد، این مشکل را می توان با تزریق کردن فیلر چانه رفع کرد و به این شکل، چانه برجسته تر داشته باشد.
▪︎ افرادی که صورت کشیده ای دارند، ممکن است چانه زاویه دار تری داشته باشند. این افراد معمولا به دنبال چانه گرد تری هستند که استفاده از تزریق فیلر چانه می توانند به آن برسند.

با توجه به این موضوع، اگر می خواهید فرم کشیده صورت خودتان را اصلاح کنید، حتما با یک پزشک متخصص مشورت نمایید. پزشک متخصص پوست و مو، متناسب با اجزای صورتتان و اهدافی که دارید، تصمیم می گیرد که آیا تزریق فیلر چانه برای شما مناسب است یا خیر. علاوه بر این، باید در مورد مراقبت های بعد از انجام این روش اطلاعات کافی داشته باشید و با انجام دادن دقیق دستورالعمل های پزشک خود، به نتیجه خوبی برسید.

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد تزریق فیلر چانه با شما صحبت کنیم. دریافتیم که بهتر است تزریق کردن فیلر چانه را در اوایل جوانی انجام داد تا بتوان از بروز چین و چروک های عمیق جلوگیری کرد. همچنین در مورد کاربرد تزریق فیلر به چانه به منظور اصلاح فرم صورت های کشیده یا چانه های شکسته مطالبی را بازگو کردیم. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها