انجام و آموزش تخصصی پایان نامه ویژه دانشجویان مدیریت

انجام تخصصی پایان نامه های مدیریت در گرایش های مختلف، دارای اصول علمی مشخصی می باشد که در این مقاله به بررسی آن پرداخته شده است. اصول علمی مشخص شده در این مقاله برای تمام رشته ها و گرایش های مدیریت، مفید و قابل پیاده سازی می باشد.به دلیل این که، اصول علمی در تمام پایان نامه های مدیریت، یکسان می باشد.

فصل های پایان نامه های مدیریت

پایان نامه به طور کلی دارای ۵ فصل اصلی کلیات، پیشینه پژوهش، روش تحقیق، تجزیه و تحلیل داده ها و نتیجه گیری می باشد.یکی از متفاوت ترین مسائل در انجام پایان نامه های مدیریت، وابستگی شدید بین هر یکی از فصل ها به یکدیگر می باشد. به طور مثال، تهیه پرسشنامه، که یکی از مهم ترین بخش های هر پایان نامه مدیریت می باشد اگر از فصل دوم به درستی براساس ادبیات موضوع، شناسایی و رفرنس دهی نگردد در ادامه مسیر فصل های بعدی، کل مسیر دارای مشکل خواهد بود. گردآوری اطلاعات مدیریت در واقعیت جامعه می بایست براساس عنوان و هدف اصلی پژوهش انتخاب گردد.بدون گردآوری داده ها و استفاده از ابزارهای پرسشنامه و مصاحبه، انجام پژوهش علمی در مدیریت، دارای وزن زیادی نخواهد بود. اطلاعات باید براساس محیط و مطالعه موردی پژوهش ارائه و تحلیل گردد. ورودی داده ها و اطلاعات که شامل پرسشنامه و مصاحبه می باشد می بایست به درستی وارد گردد. اطلاعات غلط منجربه تحلیل های غلط در علم مدیریت می گردد.

انجام پایان نامه تخصصی مدیریت

مشخص شدن کپی بودن پایان نامه توسط اساتید

کپی بودن پایان نامه های مدیریت به راحتی و در کوتاه ترین زمان برای اساتید، قابل تشخیص می باشد. پیوستگی بین فصل ها و اصول علمی مشخص، در این علم منجر به مشخص بودن کپی بودن مطالب می شود. اساتید راهنما و یا داوران جلسه دفاع، در نهایت می توانند کپی بودن مطالب پایان نامه را از تعدادی از موارد زیر تشخیص دهند:

عدم داشتن نرم افزار تحلیل داده ها

وجود نداشتن نرم افزار تحلیل داده ها، به معنای عدم جمع آوری اطلاعات و سپس کپی بودن مطالب در فصل چهارم و پنجم پایان نامه می باشد و اساتید می توانند فقط با وجود همین نکته، کل پایان نامه دانشجو را در جلسه دفاع رد نمایند. در صورت عدم پذیرش پایان نامه، دانشجو موظف به انجام درست مراحل از پایه می باشد و مجدد برای جلسه دفاع، اقدام نماید.

عدم وجود تناسب موضوع با روش تحقیق انتخابی

در انتخاب عنوان و سپس انتخاب روش تحقیق، می بایست به کاربرد های هر روش تحقیق برای دستیابی به هدف اصلی پایان نامه دقت گردد. کاربردهای هر روش تحقیق، متفاوت است و در صورت اشتباه انتخاب کردن روش تحقیق، کلیه مراحل می بایست از ابتدا انجام گردد.

عدم استفاده درست از روش تحقیق

مراحل روند انجام روش تحقیق می بایست به صورت گام به گام رعایت گردد. از جمله روش تحقیق های علمی و کاربردی علم مدیریت، انجام روش مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار pls و روش تفکر سیستمی و پویایی سیستمی با نرم افزار شبیه ساز ونسیم می باشد. مراحل و نرم افزار هر روش تحقیق مختص به خودش می باشد.

انتخاب روش تحقیق های پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه مدیریت ساخت

انجام پایان نامه مدیریت ساخت، یکی از رشته های بین رشته و کاربردی در رشته مهندسی عمران می باشد. انتخاب موضوع های این رشته، می بایست براساس مشکلات واقعی در پروژه های عمرانی انتخاب گردد. اصول علمی در انجام این پایان نامه ها، مانند دیگر رشته های مدیریت دارای قوانین مشخص علمی می باشد. هدف این مقاله آشنایی دانشجویان مدیریت ساخت با انجام مراحل علمی می باشد.

انتخاب موضوع مدیریت ساخت

انتخاب موضوع می بایست قبل از شروع به نگارش پروپوزال، انجام گردد. برای انتخاب موضوع، می بایست مقالات معتبر در حوزه پژوهشی مشخص شده خوانده و سپس تحلیل گردد. عنوان باید به صورتی انتخاب گردد که امکان دسترسی به داده های مورد نیاز برای پژوهشگر وجود داشته باشد. هر موضوعی برای پژوهش علمی مناسب نیست. زمان مورد نیاز برای هر پژوهش، می بایست در نظر گرفته شود.

انجام پروپوزال مدیریت بازرگانی

انجام پروپوزال مدیریت بازرگانی ، نیازمند رعایت اصول علمی در هر بخش از پروپوزال می باشد. قسمت های پروپوزال، شامل بخش بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش، نوآوری، فرضیه ها یا سؤالات، پیشینه تحقیق، ابزار جمع آوری اطلاعات و انتخاب روش تحقیق می باشد. هر بخش از پروپوزال می بایست براساس اصول علمی و نگارشی منحصر به فرد خودش انجام گردد. در نگارش پروپوزال و پایان نامه های مدیریت بازرگانی، مشخص کردن مطالعه موردی پژوهش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. دسترسی به مطالعه مشخص شده و تعیین جامعه و نمونه آماری نیز دارای اهمیت بالایی می باشد.

آموزش جلسه دفاع پایان نامه

آمادگی برای جلسه دفاع

آمادگی برای جلسه دفاع، شامل آموزش مهارت های ساخت پاورپوینت تخصصی و همچنین نحوه ارائه علمی می باشد که در دوره مهندس مهرداد حمصیان در سایت مهرداد سیویل به صورت تخصصی و برای اولین بار برای دانشجویان ارشد و دکترا آماده شده است. در این دوره تخصصی، نحوه ساخت اسلایدهای پاورپوینت و این که چه مطالبی را می بایست در جلسه دفاع در نظر بگیریم، توضیح داده شده است. رعایت ترتیب اسلایدهای پاور و طراحی آن، منجر به یک ارائه با کیفیت در مقابل اساتید می گردد. جلسه دفاع، از معدود جلسات تخصصی می باشد که می بایست فرد در مقابل اساتید، ارائه علمی داشته باشد، بنابراین هر مطلبی و هر صحبتی برای روز دفاع مناسب نخواهد بود. مطالب و روش تحقیق پایان نامه می بایست کامل تشریح گردد. سؤالات اساتید باید در انتها، به صورت علمی پاسخ داده شوند. برای ارائه دفاع این مطالب بسیار مهم می باشد:

رعایت اصول طراحی آموزشی در ساخت اسلایدها

عدم روخوانی از مطالب روی اسلایدها و ارائه آن ها

رعایت ترتیب مراحل انجام پایان نامه در ارائه روز دفاع

مشخص کردن مهم ترین مطالب پایان نامه

نحوه متقاعدسازی داوران در جلسه دفاع

پیش بینی سؤالات اساتید در جلسه دفاع

خدمات پروپوزال، پایان نامه و جلسه دفاع

دانشجویانی که به دنبال انجام با کیفیت پایان نامه هستند، برای خدمات تخصصی می توانند به سایت مهرداد سیویل با مدیریت مهندس حمصیان رجوع کنند. مشاوره ها، دوره های تخصصی پروپوزال، پایان نامه و جلسه دفاع در این سایت برای کمک به عدم کپی کردن و داده سازی و انجام پایان نامه های ضعیف، برای دانشجویان آماده شده است. برای اطلاعات تخصصی نیز می توانید با شماره ارتباطی مهندس مهرداد حمصیان در تلگرام یا واتس آپ در ارتباط باشید.شماره ارتباطی تلگرام و واتس آپ ۰۹۱۳۳۸۶۲۷۷۶ می باشد. زمان و هزینه خود را بابت کارهای بی ارزش و بی کیفیت کپی برداری شده تلف نکنید. برگشت پروپوزال و پایان نامه توسط اساتید، زمان و هزینه زیادی را هر ساله از دانشجویان تلف می کند. آگاهی از مراحل علمی به دانشجویان کمک می کند تا بتوانند در راه درست قرار بگیرند و پایان نامه های با کیفیت را ارائه نمایند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها