معرفی بازی و شخصیت های کالاف دیوتی مدرن وارفار ۲

بازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه یک بازی اکشن شوتر اول شخص محسوب می‌شود. این بازی در سال ۲۰۰۳ توسط استودیو بازی سازی اینفینیتی طراحی و توسعه داده شده است و بعدها استودیوها و توسعه دهندگان دیگری مانند Treyarch, Sledgehammer Games, Raven Software به آن اضافه شدند.

همچنین باید اضافه کرد که این بازی جذاب و دوست داشتنی توسط استودیو اکتیویژن (Activision) معرفی شده است. در بازی Call of Duty Modern Warfare 2 شاهد وجود شخصیت‌ها و کاراکترهای محبوبی مثل گوست، مک تاورش، کاپیتان پرایس و.. هستیم که در نسخه‌های قبلی این سری بازی‌های کالاف حضور داشته‌اند و باعث جذابیت هرچه بیشتر داستان بازی شده‌اند.

بیش از ۱۱ سال از انتشار نسخه اصلی و اولیه بازی کالاف دیوتی مدرن وارفار می‌گذرد و با انتشار بازی کالاف دیوتی مدرن وار فار ۲ شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی دوست داشتنی هستم. همچنین باید اضافه کرد که بازی Call of Duty Modern Warfare 2 دارای یک بخش داستان مهیج و جذاب است که می‌تواند تجربه بازی را برای شما هیجان انگیز کند!

اگر می‌خواهید با داستان اصلی این بازی دوست داشتنی و شخصیت‌های تأثیر گذار آن بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

داستان بازی Call of Duty Modern Warfare 2

Call of Duty Modern Warfare 2 voor PS4 en PS5| Firstperson shooter voor PS4 en PS5

داستان بازی Call of Duty Modern Warfare 2 ادامه بخش داستانی نسخه اول و اصلی این بازی است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. در این بازی شاهد حضور گروه ویژه ۱۴۱ به فرماندهی کاپیتان پرایس (یکی از شخصیت‌های اصلی بازی) هستیم که در این گروه برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سری بازی‌های کالاف حضور دارند.

این گروه ضربت با قاچاقچیان مواد مخدر و کارتل‌های کلمبیایی مبارزه می‌کند. المان‌های مختلفی مانند نقش آفرینی هوش مصنوعی، جنگ‌های هیجان انگیز، انیمه های مربوط به کشته شدن و حتی زخمی شدن همگی می‌توانند به شما کمک کنند تا تجربه هیجان انگیزی از این بازی دوست داشتنی داشته باشید.

یکی از تفاوت‌های اصلی که در داستان بازی Call of Duty Modern Warfare 2 نسبت به نسخه‌های دیگر کالاف شاهد آن هستیم، مخفی کاری و سیستم کرفت است. وجود این عناصر جدید در بازی کالاف نشان می‌دهد که در آینده نزدیک قرار است تحول بزرگی در سری بازی‌ها کالاف ایجاد شود!

همچنین کاراکترها و شخصیت‌های مختلف بازی، مأموریت‌های مختلفی را در سراسر دنیا دنبال می‌کنند که همین موضوع باعث می‌شود در هر مرحله تجربه‌ای متفاوت‌تر و چالش برانگیزتر از این بازی داشته باشید. همچنین وجود وسایل نقلیه مختلف در میدان جنگ نیز باعث شده است که هیجان باعث بیش از پیش شود!

با اینکه بخش داستان بازی فراز و نشیب‌های زیادی دارد و اکثر شخصیت‌های بازی در آن تا حد زیادی تأثیر گذار هستند ولی از نظر منتقدین، محتوا خوبی برای داستان بازی در نظر گرفته نشده است و بخش اول داستان بازی تا حد زیادی کسل کننده است! پس اگر می‌خواهید یکی از بهترین نسخه‌های سری بازی‌های کالاف دیوتی را تجربه کنید، فرصت استثنایی خرید اکانت بازی کالاف دیوتی مدرن وارفار ۲ از ورم گیم را اصلا از دست ندهید.

شخصیت‌های اصلی بازی Call of Duty Modern Warfare 2

Call of Duty®: Modern Warfare 2 | FPS Multiplayer Game 2022

همان طور که گفته شد، بازی Call of Duty Modern Warfare 2 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخصی در ایران محسوب می‌شود که در طی سال‌های اخیر توانسته است محبوبیت زیادی به دست بیاورد. در بخش داستانی این بازی شاهد حضور شخصیت‌های مختلفی هستی که همگی در روند داستان بازی تأثیر زیادی دارند و می‌توانند بازی را برای شما هیجان انگیز تر و لذت بخش‌تر کنند. اگر می‌خواهید با شخصیت‌های مهم و اصلی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

کاپیتان پرایس (Captain John Price)

یکی از تکراری‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های سری بازی‌های کالاف که تقریبا در تمامی نسخه‌های این سری بازی‌های شوتر حضور داشته است، کاپیتان پرایس است. شخصیت قابل اعتماد و با تجربه‌ای محسوب می‌شود که می‌توانید در کنار وی به هر سنگری حمله کنید.

سیگار کشیدن زیاد، داشتن سبیل‌های خوش فرم و جذاب، داشتن صداقت و انصاف و… از جمله ویژگی‌های این شخصیت بازی هستند که باعث شده‌اند کاپیتان پرایس در بین گیمر ها بتواند محبوبیت زیادی به دست بیاورد.

همچنین باید اضافه کرد که اگر به سری بازی‌های اکشن ماجراجویی علاقه دارید، همین الان می‌توانید از فروشگاه worm game اقدام به خرید اکانت قانونی Red Dead 2 کنید و یکی از بهترین بازی‌های اکشن و ماجراجویی را تجربه کنید.

شخصیت جذاب SIMON GHOST RILEY

Call of Duty: Modern Warfare 2 Multiplayer Revealed in Explosive New Trailer

به جرئت می‌توان گفت که شخصیت سایمون رایلی محبوب‌ترین و جذاب‌ترین شخصیت بازی کالاف محسوب می‌شود که برای همه گیمر ها و علاقه مندان یک کاراکتر خاطره انگیز محسوب می‌شود. این شخصیت از زمان معرفی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در فرانچایز حضور داشته و تأثیر زیادی در این فرانچایز داشته است. در واقع گوست یکی از قدیمی‌ترین و همچنین حرفه‌ای‌ترین شخصیت‌های سری بازی‌های کالاف دیوتی محسوب می‌شود.

الکس میسون

کاراکتر الکس میسون نیز یکی دیگر از شخصیت‌های تأثیر گذار و محبوب بازی Call of Duty Modern Warfare 2 است که به عنوان قهرمان اصلی Black ops نیز شناخته می‌شود. این شخصیت تنها در برخی از مراحل بازی وجود دارد ولی در عین حال تأثیر زیادی بر روند بازی می‌گذارد. به جرئت می‌توان گفت که داستان شخصیت میسون از خلاقانه‌ترین و همچنین چالش برانگیزترین داستان‌های تاریخ سری بازی‌های کالاف دیوتی محسوب می‌شود که حتی تا امروزه نیز دارای محبوبیت زیادی است و به عنوان یکی از جذاب‌ترین قهرمانان این بازی شناخته می‌شود.

پس این فرصت را از دست ندهید و همین الان از سایت ورم گیم اکانت قانونی این نسخه از سری بازی‌های کالاف دیوتی را تهیه کرده و از تجربه آن لذت ببرید! همچنین شما می‌توانید از ورم گیم، اقدام به خرید اکانت قانونی فیفا ۲۴ با مناسب‌ترین قیمت و در ظرفیت‌های مختلف کنید و از آن لذت ببرید.

سخن پایانی

به طور کلی باید گفت که بازی Call of Duty Modern Warfare 2 یک نسخه بسیار با کیفیت و محبوب از سری بازی‌های کالاف دیوتی محسوب می‌شود که هم در بخش داستان و هم در بخش چند نفره حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند تجربه‌ای هیجان انگیز را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. اگر برخی از باگ‌ها مشکلات این بازی مانند منوی کاربری نامناسب، سکانس‌های مخفی کاری بیش از حد و.. کاهش پیدا کند، این بازی به عنوان بهترین بازی شوتر اول شخص شناخته خواهد شد!

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها