راهنمای خرید تشک رویال از سایت تشک رویال

راهنمای خرید تشک رویال از سایت تشک رویال

تشک رویال از قدیمی ترین برند های کالای خواب در ایران می‌باشد. خرید تشک یکی از دغدغه‌های اساسی افراد به حساب می‌آید. معمولا تولیدکنندگان تشک، با عنوان تشک طبی توجه خریداران را به برند خود جلب می‌کنند. برای انتخاب موفق پیش از خرید تشک رویال باید اطلاعاتی در مورد انواع تشک‌های طبی کسب کرده و بدانید چه ویژگی‌هایی نسبت به مدل‌های غیرطبی دارند. برند‌های خارجی و داخلی بسیاری به طراحی و تولید این تشک‌ها می‌پردازند. در این بین، برند‌های ایرانی در تولید این کالای خواب دست کمی از بهترین برند‌های روز دنیا ندارند. در این مقاله از سایت تشک رویال چگونگی خرید تشک‌ طبی مناسب بررسی می‌شود تا اگر قصد خرید یا تعویض تشک خود را دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید…

انواع تشک رویال

انواع تشک طبی

تشک‌های طبی انواع مختلفی دارند که باید با آن‌ها آشنا باشید تا بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید. انواع تشک‌های طبی موجود در بازار عبارتند از:

  • تشک طبی، فنری
  • تشک اسفنج‌دار
  • تشک جک‌دار
  • تشک هوشمند مموری فوم

تشک فنری، طبی

تشک‌های طبی، فنری از جدیدترین و بهترین انواع تشک‌های‌ طبی موجود در بازار هستند که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند. فنر این تشک‌ها بسیار سخت‌تر از تشک فنری معمولی بوده و به اندازه آن‌ها نرم نیستند. اما نسبت‌به مدل‌‌های طبی عادی نرم‌تر بوده و انعطاف بیشتری دارند. توجه داشته باشید که تشک‌هایی که بیش از اندازه سفت باشند، پس از مدتی به ستون فقرات آسیب وارد خواهند کرد.

تشک طبی اسفنجی

در تشک‌ طبی اسفنجی تنها اسفنج فشرده، ریباند و پنبه به‌کار می‌رود. این تشک‌ها سطحی سفت، انعطاف‌ناپذیر، صاف و بدون شیب دارند. تشک‌های اسفنجی طول عمر بالایی داشته و مناسب افرادی با وزن بیش از ۹۰ کیلوگرم هستند. اکثر تشک‌های کودک هم از این نوع هستند. چراکه ساختار آن‌ها طوری است که به بدن آسیب نمی‌رساند. نرمی پنبه، فشار بدن را گرفته، گردش خون را به راحتی جریان داده و فشار روی اعصاب و ماهیچه‌ها را به حداقل می‌رساند. استفاده از الیاف طبیعی در این تشک‌ها موجب ضدحساسیت بودنشان می‌شود.

تشک قابل تنظیم جک‌دار

تشک‌ طبی جک‌دار طرفداران خاص خود را دارد. ارتفاع این تشک‌ها با جکی که زیر آن‌ها تعبیه شده قابل تنظیم است. هرچه ارتفاع بالاتر برود‌ طبی‌تر و هرچه پایین‌تر باشد تشک راحت‌تر و فنری‌تر خواهد بود. با بالا بودن جک، فنر داخل آن سفت و شل می‌شود.

تشک هوشمند مموری فوم

تشک‌های‌ مموری فوم یا هوشمند از محبوب‌ترین انواع تشک‌ طبی هستند. این تشک‌ها از فوم پلی‌یورتان تشکیل شده و چگالی بسیار بالایی دارند. فوم‌های پلی‌یورتان حالتی مابین ویسکوز و کشسانی دارند که در برابر فشار و حرارت واکنش نشان داده و پس از چند دقیقه قالب بدن را به خود می‌گیرند. تشک‌های هوشمند مزایای بسیار زیادی دارند که می‌توان به کاهش غلتیدن در خواب، افزایش کیفیت خواب، رفع دردهای ناشی از فشار وزن در قسمت‌های مختلف بدن، بهبود سریع نقاط آسیب دیده بدن، مقاومت در برابر حساسیت و مقاومت در برابر گرد و غبار اشاره کرد.

خرید تشک رویال طبی

چگونگی خرید تشک طبی رویال

برای خرید تشک‌های طبی، در خصوص تشک مورد نیازتان و برند مورد نظر اطلاعات لازم را کسب کرده، سپس اقدام به خرید کنید. برای انتخاب تشک طبی مناسب باید کیفیت و قیمت آن را بررسی کرده و بهترین تصمیم را متناسب با نیاز خود بگیرید. همچنین برای خرید تشک مناسب باید به موارد زیر توجه کنید:

توجه به استاندارد تشک طبی

قبل از خرید تشک طبی، باید با استانداردهای تشک رویال آشنا باشید. این تشک‌ باید دارای الیاف ضد باکتری، ضد حریق، ضد آب و ضد نفوذ حشرات باشد. این تشک باید از سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد و پارچه‌ای باکیفیت و دوخت محکم داشته باشد. دوخت‌ها و طرح‌های آن نباید آنقدر برجسته باشد که به کمر و بدن آسیب بزند. انعطاف‌پذیری داشته باشد تا بتواند هر وزنی را تحمل کند، دارای فنر‌های قوی باشد. پارچه به‌کار رفته در تشک باید دارای درصد مناسبی از الیاف طبیعی باشد تا باعث بروز بیماری‌های آلرژیک و ناراحتی‌های پوستی نشود. نوع و کیفیت مواد تشکیل‌دهنده، استحکام و مقاومت تشک، آماده‌سازی و بسته‌بندی آن به‌صورت حرفه‌ای نیز در استاندارد بودن تشک تاثیر بالایی دارد.

توجه به وزن افراد

از فاکتورهای مهم برای خرید تشک رویال طبی، توجه به وزن است. برای افراد دارای اضافه وزن تشک‌های طبی سفت مناسب هستند. مدل‌‌های نرم‌تر و فنردار اغلب برای اشخاص لاغرتر مناسب هستند. قبل از خرید حتما تشک‌ها را تست کرده و راحتی آن را طبق نیاز خود بسنجید. توجه داشته باشید که اگر اختلاف وزن شما و همسرتان زیاد باشد تشک‌های تک نفره به جای دو نفره خریداری کنید.

توجه به گارانتی تشک

امروزه شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی به فروش انواع تشک‌ طبی می‌پردازند اما کمتر شرکتی، محصولات خود را بلند مدت گارانتی کرده و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. هنگام خرید حتما به گارانتی و ضمانت فروش شرکت توجه داشته باشید. در انتخاب تشک‌های وارداتی دقت کنید خدمات پس از فروش داشته و در ایران نمایندگی داشته باشد.

تعویض تشک هرچند وقت یک‌بار

توصیه می‌شود تشک طبی را هر چند وقت یک‌بار تعویض کنید. چراکه تشک فرسوده بر سلامت کمر تاثیر بدی خواهد داشت. برخی معتقدند تعویض تشک خواب هر ۱۰سال یک‌بار برای حفظ سلامتی کافیست اما به گفته سازمان ملی خواب باید هر ۷سال یک‌بار تشک تعویض شود. حتی ممکن است به مرور زمان چاق یا لاغر شوید و نیاز باشد تشک مناسب بخرید.

تست تشک طبی هنگام خرید تشک رویال

برای آزمایش نرمی یا سفتی تشک طبی، به پشت روی تشک خوابیده و دست خود را صاف داخل گودی کمر قراردهید. اگر دست به‌راحتی داخل گودی کمر رفت، تشک خیلی سفت و اگر نتوانستید دست را داخل گودی کمر قراردهید، تشک خیلی نرم است. تشک باید به اندازه‌ای سفت باشد که ستون مهره‌ها با همان انحنایی که در حالت ایستاده دارند، قرارگیرند. اگر تشک آنقدر سفت باشد که انحنا کاملا از بین برود یا آنقدر نرم باشد که کمر بیش از حد انحنا داشته باشد، به کمردرد دچار می‌شوید.

ابعاد استاندارد انواع تشک‌ طبی

به‌طور کلی طول تشک باید ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر بلندتر از قد افراد باشد. انواع تشک‌ در ابعاد مختلفی در بازار موجود هستند که باید با توجه به نیاز خود از بین آن‌ها انتخاب کرد:

  • تک نفره: ۹۰×۲۰۰
  • دو نفره: ۱۴۰×۲۰۰
  • تشک دوبل: ۲۰۰×۲۰۰
  • تشک کویین: ۱۶۰×۲۰۰
  • تشک کینگ: ۱۸۰×۲۰۰

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تشک طبی

به طور کلی قیمت تشک‌های‌ طبی به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • میزان طبی بودن
  • میزان و نوع فنرها
  • اندازه تشک
  • کیفیت پارچه روی تشک
  • وجود کپسول‌های هوا در تشک
  • برند تولیدکننده

تشخیص تشک طبی اصل از تقلبی

امروزه تشک‌های طبی رویال از برندهای گوناگون در بازار موجود هستند. متاسفانه برخی فروشندگان برای فروش بیشتر، تشک‌های غیراستاندارد و یونولیتی را به‌جای تشک طبی اصل و با نام برند‌های معروف معرفی می‌کنند. تشک‌های تقلبی بسیار سبک و ارزان‌تر از تشک‌های فوم و اسفنجی بوده و طول عمر بسیار کم‌تری نسبت‌به سایر تشک‌ها دارند. این تشک‌ها معمولا در کارگاه‌های غیراستاندارد و با مواد اولیه بدون کیفیت تولید می‌شوند.

خرید از سایت تشک رویال

خرید تشک طبی رویال از سایت تشک رویال

تشک طبی یکی از محصولات شرکت رویال است. این مجموعه توانسته با فروش تشک‌های با کیفیت و درجه یک رضایت مشتریان را کسب کند. برای تهیه تشک‌های طبی مناسب از سایت تشک رویال باید موارد بالا را در نظر بگیرید. برای خرید تشک از سایت تشک رویال می‌توانید وارد سایت شده و ویژگی‌ها و قیمت‌های انواع تشک‌ها را مشاهده کنید.

کلام پایانی

از آنجایی که افراد در شبانه روز به‌طور متوسط ۷ تا ۸ ساعت روی تشک می‌گذرانند، انتخاب و خرید تشک رویال رویال نقش مهمی در خواب راحت و سلامت بدن افراد خواهد داشت. همچنین می‌توانید قبل از خرید انواع تشک رویال، از مشاورین سایت تشک رویال به شماره های ۰۹۱۲۰۴۶۳۶۸۵ و ۰۹۱۲۹۵۳۲۶۲۹ مشاوره رایگان خرید تشک رویال دریافت کنید. در بین شرکت‌ها و فروشگاه‌های فعال حوزه فروش تشک طبی، سایت تشک رویال به نشانی www.royalmatress.com فروشگاه‌ معتبری است که می‌توانید با مراجعه به آن خرید مطمئنی داشته باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
رضا مرادی

سایت تشک رویال یکی از بهترین برندهای حوزه کالای خواب می باشد که انواع تشک های طب و طبی فنری را دارد. من تجربه خرید از سایت تشک رویال را داشتم….یک تشک طبی خریدم که بسیار از خرید خودم راضی هستم….
تشکر از سایت تشک رویال که ارسال رایگان هم داشتن….