سفره یکبار مصرف بی واسطه از کارخانه همراه با لیست قیمت ۱۴۰۳ در آراسته

سفره یکبار مصرف سالهاست که به یکی از ملزومات اساسی خانه‌های ایرانی تبدیل شده است، امروزه حتی در سنتی‌ترین خانه‌ها، کافه‌‌ها و رستوران‌ها نیز دیگر خبری از سفره‌های ضخیم و پردردسر قدیمی نیست. ممکن است هنوز هم خانواده‌هایی وجود داشته باشند که حتی در بزرگترین مهمانی‌ها نیز از ظروف یکبار مصرف استفاده نمی‌کنند، اما زندگی مدرن بدون سفره یکبار مصرف، تقریبا ممکن نیست.

مهم‌ترین دغدغه مصرف‌کنندگان محصولات یکبار مصرف، قیمت آن است. اطلاع از قیمت سفره یکبار مصرف در سال جدید بسیار حیاتی است، چون سفره‌های یکبار مصرف در روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز مصرف زیادی دارند. در این مقاله قصد داریم اهمیت سفره یکبارمصرف و عوامل موثر بر قیمت آن را بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

اهمیت سفره یکبار مصرف

مهمان‌نوازی ما ایرانیان در سراسر جهان مشهور است؛ برگزاری مراسم بزرگ به هر بهانه و سرو غذاهای رنگارنگ و اصیل ایرانی از عادات نیک ماست. در زندگی مدرن امروزی، زمان کمتری را می‌توان به دور هم بودن اختصاص داد، اما وجود ظروف و سفره‌های یکبار مصرف باعث شده تا این سنت زیبای ایرانی هنوز هم پا بر جا بماند.

در گذشته، پهن کردن چند سفره در امتداد هم و نگرانی از وجود لکه‌های به جا مانده از غذا یا پارگی و سوختگی سفره‌ها، یکی از بزرگترین دغدغه‌های میزبانان بود، اما امروزه کافیست بدون نگرانی از هرگونه خرابی، رول سفره یکبار مصرف را به میزان مورد نیاز باز کرده و بر روی زمین یا میز قرار دهید و ظروف را بر روی آن بچینید.

جمع کردن ظروف کثیف و پاک کردن سفره‌های سنتی نیز یکی از کابوس‌های میزبانان بود که با ورود سفره‌های یکبارمصرف به خانه‌های ایرانی، به کلی از یادها رفت. امروزه با استفاده از این سفره‌ها، کافیست اضافه غذاها و زباله‌های به جا مانده را درون سفره ریخته و آن را جمع کرده و داخل سطل زباله بیندازید.

باید اعتراف کنیم که سفره یکبارمصرف دقیقا همان چیزی است که سنت مهمان‌نوازی ما ایرانیان را هنوز زنده نگاه داشته است. بدون سفره‌های یکبارمصرف، دیگر خبری از پیک‌نیک‌ها و مهمانی‌های سنتی نخواهد بود.

 عوامل موثر بر قیمت سفره یکبار مصرف

مهم‌ترین عامل‌تعیین کننده قیمت هر محصول، هزینه تمام شده تولید آن محصول برای تولید کنندگان است. قیمت تمام شده هر محصول برآیند هزینه مواد اولیه، دستمزد کارگران، هزینه‌های تولید، هزینه حمل و نقل و مالیات است. در ادامه این مقاله در مورد عوامل موثر بر قیمت‌گذاری سفره یکبار مصرف بیشتر توضیح می‌دهیم:

  • مواد اولیه:

سفره‌های یکبارمصرف تنوع بسیار بالایی داشته و هر نوع آن از مواد اولیه خاصی تولید می‌شود، سفره‌های شیشه‌ای و سفره‌های مجلسی طلاکوب و نقره‌کوب قیمت بسیار بالاتری داشته و سفره‌‌های کاغذی و پلاستیکی بسیار ارزان‌تر هستند.

طبیعتا اگر قیمت هر یک از مواد اولیه تولید محصولی دچار نوسان قیمتی شود، قیمت آن محصول نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و در پی کمیاب و نایاب شدن مواد اولیه یا تحریم در واردات مواد خام، آن محصول به شدت گران خواهد شد.

  • دستمزد کارگران:

مطابق با روند تورم کشور و تعیین حقوق کارگران در سال جدید، کارخانه‌های صنعتی نیز مجبور به پرداخت دستمزد بالاتری خواهند بود که این مورد نیز می‌تواند بر افزایش قیمت محصولات موثر باشد.

  • هزینه‌های تولید:

هزینه خدمات کارخانه‌ها شامل آب، برق، تعمیرات دستگاه‌های پیشرفته و سایر مسائل غیرقابل پیش‌بینی نیز در تعیین قیمت تمام شده محصولات نقش دارد.

  • حمل و نقل:

با افزایش هزینه تعمیرات وسایل نقلیه و قیمت بنزین، هزینه حمل و نقل محصولات نیز افزایش خواهد یافت و این یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت محصولات در سال جدید است.

  • مالیات:

مالیات محصولات نیز هنگام محاسبه قیمت نهایی آن، در نظر گرفته و افزوده می‌شود.

تولید عمده سفره یکبار مصرف بصورت سفارشی از کارخانه آراسته

خرید عمده سفره یکبار مصرف از آراسته اقدامی هوشمندانه است، زیرا شما مشتریان عزیز نه تنها از مزایای خرید مستقیم و بی‌واسطه برخوردار شده و هزینه‌های واسطه‌گری را پرداخت نمی‌کنید، بلکه می‌توانید به کمک مشاوران تولیدی آراسته، محصول مورد نظر خود را آگاهانه انتخاب کرده و سفارش دهید. سفره های یکبار مصرف آراسته قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارند. برای خرید عمده این محصولات و مشاهده لیست قیمت سفره یکبار مصرف، به سایت آراسته مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۳۵۱۰۴۰۹۷ تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها