مرجع خرید کلاه‌کاسکت

کلاه‌کاسکت یا کلاه ایمنی موتور، وسیله‌ای است که می‌تواند حفاظت سروگردن موتورسوار را به‌خوبی تأمین کند. با گسترش سوانح رانندگی، یک رانندگی ایمن می‌تواند خیال افراد و خانواده‌هایشان را تا حد زیادی آسوده کند و کلاه‌کاسکت یکی از وسایل استاندارد و ایمنی در حین رانندگی است. زیرا امکان آسیب‌دیدن بعد از یک تصادف برای افرادی که از کلاه‌کاسکت استفاده می‌کنند، به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و موجب یک رانندگی ایمن و آسوده‌خاطر می‌شود.

کلاه کاسکت استار سیکلت

معرفی چند سایت برتر خرید و قیمت انواع کلاه‌کاسکت

موتورسواری یکی از کارهایی است که چنین خطری را برای افراد به وجود می‌آورد؛ بنابراین خیلی مهم است که از یک کلاه‌کاسکت باکیفیت و خوب استفاده کنید تا اگر حادثه‌ای رخ داد، این کلاه قدرت ضربه را کاهش داده و احتمال آسیب‌های شدید کاهش یابد.

استار سیکلت

وقتی که برای خرید لوازم موردنیاز موتور خود وارد دنیای آنلاین می‌شوید به‌احتمال زیاد نام یک سایت زیاد به چشمتان می‌خورد این سایت به‌احتمال زیاد استار سیکلت است. این وب‌سایت را می‌توان به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های خرید لوازم جانبی موتورسیکلت مانند کلاه‌کاسکت شناخت که باقیمت‌های خوبش شناخته می‌شود.

این سایت در حال حاضر جزء رتبه‌های برتر گوگل در حوزه کاری خودش است و می‌تواند تا حد زیادی اعتبار آن را به نمایش دهد.

استار سیکلت: https://starcyclet.com/

کلاه‌کاسکت دات آی آر

همان‌طور که از اسمش پیداست به‌صورت تخصصی در فروش کلاه‌کاسکت فعالیت دارد البته در این فروشگاه می‌توانید موتور و سایر لوازم جانبی را نیز پیدا کنید. این سایت هر دو نماد ساماندهی و اعتبار را دارد؛ این یعنی شما می‌توانید به‌راحتی به آنها اعتماد کنید و از محصولاتی که سفارش می‌دهید خیالتان راحت باشد. ادعای که این فروشگاه می‌کند موتورسیکلت و محصولات جانبی موتور را باکیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کلاه کاسکت: https://kolahkasket.ir/

موتورت

یکی دیگر از وب‌سایت‌های که می‌خواهیم به شما معرفی کنم موتورت است. در این وب‌سایت می‌توانید بیشتر برندهای مختلف کلاه‌کاسکت را در این سایت مشاهده کنید و یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این وب‌سایت می‌توان به تنوع قیمتی خوب آن شاره کرد.

خانه

دکتر موتوری

سایت دیگری که می‌خواهم بهتون معرفی کنم سایت آی آر موتور است که به‌صورت تخصصی در زمینه موتورسیکلت فعالیت دارند و هر چیزی که نیاز داشته باشید می‌توانید در این سایت پیدا کنید. از لباس مخصوص موتورسواری گرفته تا دزدگیر، کلاه‌کاسکت و… همگی را می‌توانید از دکتر موتوری پیدا کنید.

دکترموتوری فروشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت

ویژگی‌های خرید یک کلاه‌کاسکت خوب

چند تا از ویژگی‌های خرید یک کلاه‌کاسکت خوب عبارت‌اند از:

  1. سایز مناسب: کلاه‌کاسکت نباید به جلو یا بالای سر شما فشار زیادی وارد کند.
  2. ضد آب و ضد رطوبت: یک کلاه ایمنی خوب باید دارای ویژگی‌های ضد آب و ضد رطوبت باشد تا در برابر مواد مایع و آب باران محافظت کند و عملکرد خود را حتی در شرایط مرطوب حفظ کند.
  3. سبک‌وزن و راحت: یک کلاه ایمنی برتر باید سبک‌وزن و راحت برای استفاده در طول مدت طولانی باشد.
  4. قابلیت دید بالا: یک کلاه ایمنی خوب باید دارای قابلیت دید بالا باشد تا کاربر بتواند به‌صورت کامل دور از خطرات و موانع باشد و پیشروی امن را تضمین کند.
  5. استاندارد: انتخاب کلاه ایمنی موتورسیکلت به معنی اولویت‌دادن به ایمنی است؛ بنابراین مهم است که کلاه‌کاسکت موردنظرتان، استانداردهای ایمنی معتبر را داشته باشد.

انواع مختلف کلاه‌کاسکت با حفاظت کامل

در این قسمت می‌خواهیم به توضیح انواع کلاه‌کاسکت با حفاظت کامل بپردازیم با ما همراه باشید:

  1. کلاه ایمنی فک متحرک: طلق و فک در این نوع کلاه ایمنی به هم متصل هستند. اگر طلق را به سمت بالا ببریم فک نیز به بالای سر منتقل می‌شود.
  2. کلاه کراس: در این نوع از کلاه ایمنی موتور فاقد طلق است فقط در قسمت بالا پیشانی یک سایه‌بان وجود دارد که حکم آفتاب‌گیر را دارد.
  3. فک جداشونده: در این مدل قسمت فک آن را در صورت تمایل می‌توانید جدا کنید و در پشت کلاه قرار دهید.
  4. فک ثابت: این مدل از کلاه ایمنی دارای بهترین ضریب ایمنی هستند. یکی از دلایل آن می‌تواند ثابت‌بودن فک باشد و از جابه‌جایی مدام در هنگام حرکت جلوگیری می‌کند.

معرفی چند نوع کلاه‌کاسکت

در این مقاله به معرفی چند نوع کلاه‌کاسکت مختلف می‌پردازیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید:

کلاه‌کاسکت آفرود

این سبک از کلاه‌کاسکت فقط برای موتورسواری در جاده‌های جنگلی و کوهستانی ساخته شده است. سمت چانه این کلاه ایمنی تفاوت زیادی با سایر سبک‌های کلاه ایمنی دارد. برجستگی‌های این قسمت به بهتر جریان کردن هوا در آن کمک می‌کند.

کلاه آفرود

چند تا از ویژگی‌های کلاه آفرود عبارت‌اند از:

  • مقرون‌به‌صرفه
  • ایمنی بالا
  • محافظت از چانه
  • وزن نسبتاً سبک
  • تهویه مناسب

کلاه‌کاسکت نیمه

این سبک از کلاه ایمنی فقط قسمت پیشانی، ابروها و سر را پوشش می‌دهد و دارای پایین‌ترین درجه از لحاظ ایمنی است. در بعضی از سبک‌های این کلاه قسمت‌های گوش و پشت گردن نیز پوشانده می‌شود. برای این سبک از کلاه ایمنی بهتر است از عینک مخصوص موتورسواری استفاده کنید؛ چون محافظ چشم و روکش صورت ندارد:

چند تا از ویژگی این کلاه‌کاسکت عبارت‌اند از:

  • حداقل ایمنی
  • مقاوم در برابر باد
  • دید عالی
  • دارای قابلیت‌های چون بلوتوث و بلندگو
  • سبک‌وزن

کلاه‌کاسکت بدون فک

این سبک از کلاه‌کاسکت‌ها کنار سر و قسمت پشت سر را می‌پوشاند؛ ولی مشکلی که دارد از صورت محافظت نمی‌کند و می‌توان گفت که این کلاه ایمنی کمی دارد.

کلاه بدون فک

چند تا ویژگی این کلاه عبارت‌اند از:

  • ساخت سنتی و شیک
  • استعلام بیمه موتورسیکلت
  • مقرون‌به‌صرفه
  • بدون محافظت از چشم
  • دید بهتر

کلاه‌کاسکت دوال اسپرت

در ساخت این مدل، ترکیبی از دو مدل کلاه‌کاسکت تمام‌رخ و آفرودی را به کار برده است. سطح درونی این مدل به تمام‌رخ شباهت دارد و سطح بیرونی آن شبیه مدل آفرودی است. در جاده‌های شهری و کوهستانی از این کلاه می‌توانید استفاده کنید.

چند تا ویژگی این کلاه عبارت‌اند از:

  • روکش‌های قابل‌تنظیم
  • وزن نسبتاً سنگین
  • تهویه عالی
  • ایمنی بالا

کلاه‌کاسکت فک دار

این سبک از کلاه ایمنی دارای بیشترین ایمنی برای سروگردن شما ایجاد می‌کند. وجه تمایز این سبک از کلاه‌کاسکت نسبت به بقیه سبک‌ها محافظت از چانه است.

چند تا ویژگی این سبک از کلاه‌کاسکت عبارت‌اند از:

  • رعایت اصول آئرودینامیک
  • قیمت تقریباً بالا
  • مناسب برای رفت‌وآمد روزمره
  • پارچه محافظ شفاف
  • ایمنی همه‌جانبه و کامل
  • قیمت تقریباً بالا

کلاه‌کاسکت فک متحرک

در ساخت این نمونه از کلاه‌کاسکت ترکیبی از دو مدل کلاه‌کاسکت بدون فک و فک دار استفاده شده است. جوری که محافظ شیلد طلق و چانه آن به سمت بالا حرکت می‌کند.

حرف آخر

موتورسواری یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین کارهای جهان است. رعایت کامل موارد ایمنی هنگام موتورسواری باعث حفظ جان شما می‌شود. داشتن کلاه‌کاسکت خوب و استاندارد یکی از مهم‌ترین موارد ایمنی است که هنگام موتورسواری باید رعایت شود.

در این مقاله ما به انواع کلاه‌کاسکت و ویژگی آنها پرداختیم و بهترین سایت‌های خرید کلاه‌کاسکت پرداختیم امیدواریم موردپسند شما قرار گرفته باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها