پرفروش ترین و محبوب ترین صنایع دستی اصفهان: هدایای نفیس با اصالت ایرانی

هدایای فاخر صنایع دستی اصفهان برای هر سلیقه ای

ایران سرزمین هنر، رنگ و اصالت است. صنایع دستی اصفهان، یادگار دستان هنرمند ایرانی، جلوه ای از ذوق و خلاقیت این مرز و بوم هستند. فرقی نمی کند به دنبال هدیه ای خاص برای عزیزان خود باشید یا اینکه قصد تزیین منزل تان را با اشیاء زیبا و منحصر به فرد داشته باشید، صنایع دستی ایران، جلوه‌ای باشکوه از ذوق و هنر ایرانیان است. این آثار هنری، حاصل سال‌ها تجربه و دانش بومی هنرمندان ایرانی بوده و هویت فرهنگی غنی ایران را به تصویر می‌کشند. تنوع و زیبایی صنایع دستی ایران به حدی است که هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. در این مقاله به معرفی برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین صنایع دستی ایران همراه با توضیحاتی در مورد هر یک می پردازیم.

ظروف میناکاری: درخشش رنگ و طرح
میناکاری هنری ظریف و چشم نواز است که در آن با لعاب های رنگی، نقش و نگارهای زیبا بر روی ظروف مسی نقش می بندد. از جمله محصولات میناکاری می توان به بشقاب میناکاری –  ست گلدان و بشقاب میناکاری –  قاب و تابلو بشقاب میناکاری – تندیس میناکاری – گلدان میناکاری –  شکلات خوری میناکاری –  ساعت میناکاری و انواع دیگر آن اشاره کرد. درخشش رنگ های لاجوردی، فیروزه ای، قرمز، سفید و سیاه بر روی زمینه مسی، جلوه ای بی نظیر به این آثار هنری می بخشد.
هنر میناکاری، پوشاندن ظروف مسی با لعاب رنگی و پخت آن در کوره است. طرح‌ها و نقش‌های اسلیمی، گل و مرغ و شکارگاهی در میناکاری اصفهان زبانزد است. انواع گلدان، بشقاب، قندان و تابلوهای میناکاری شده از جمله آثار لوکس و باارزش این هنر به شمار می‌روند. میناکاری، هنر آراستن ظروف و اشیاء فلزی با لعاب های رنگی است. در این هنرتابلوهای میناکاری، با طیف رنگ های درخشان و نقوش اسلیمی، جلوه ای بی نظیر به دکوراسیون منزل شما می دهد. می توانید برای خرید و قیمت بشقاب میناکاری به سایت نیگلون مینا مراجعه کنید و با خیالی راحت و مطئمن از کیفیت محصولات برای عزیزان و خودتان خرید کنید.

 خاتم کاری: هنر در هنر           

خاتم کاری یکی از نفیس ترین و ارزشمندترین صنایع دستی ایران است که در آن با استفاده از قطعات کوچک چوب، استخوان و عاج طرح های هندسی زیبایی بر روی جعبه، میز، تخته نرد و دیگر وسایل تزیینی ساخته می شود. ظرافت و دقت بالای هنرمندان خاتم کار، باعث خلق آثاری بی بدیل و چشم نواز شده است. و از انواع محصولات خاتم کاری: ساعت دیواری خاتم کاری – شکلات خوری خاتم کاری – انواع جعبه خاتم کاری –  ست هدیه مس و خاتم – مس و خاتم – تابلو خاتم کاری – تخته نرد و شطرنج خاتم کاری می توان نام برد

 ترمه و نقش‌های اصیل ایرانی: هدیه‌ای نفیس برای بانوان خوش سلیقه

ترمه، پارچه‌ای دستباف و نفیس است که با نخ‌های مرغوب و طرح‌های سنتی بافته می‌شود. ترمه با رنگ‌های درخشان و نقش‌های اصیل ایرانی، جلوه‌ای زیبا و چشم‌گیر دارد. رومیزی  ترمه، یکی از محبوب‌ترین انواع ترمه است که هدیه‌ای خاص و ماندگار برای بانوان خوش سلیقه به شمار می‌رود.
قلمزنی: حکایت نقش بر روی فلز

قلمزنی هنری است که در آن نقوش و طرح های اسلیمی، ختایی، گل و مرغ و یا حتی خطوط بر روی ظروف و اشیاء فلزی مانند مس، نقره و برنج حک می شود. قلمزن با استفاده از قلم های فلزی و چکش، طرح مورد نظر خود را بر روی فلز نقش می زند. ظرافت و دقت هنرمند در کنار استحکام فلز، باعث خلق آثار هنری ارزشمندی می شود. از انواع محصولات قلمزنی می توان تابلو قلم زنی – ظروف قلم زنی نام برد .

 

درخشش فیروزه در هنر ایرانی: فیروزه کوبی و هدایای خاص

یکی از سنگ‌های قیمتی محبوب در ایران، فیروزه‌ی نیشابور است. درخشش این سنگ زیبا را می‌توان در هنر فیروزه کوبی مشاهده کرد. فیروزه، سنگی قیمتی و به رنگ آبی لاجوردی است که در هنر فیروزه کوبی با ظرافت تمام روی مس کار می‌شود. در این هنر، قطعات کوچک فیروزه بر روی ظروف مسی چسبانده شده و طرح‌های چشم‌نوازی را ایجاد می‌کند. فیروزه کوبی، گزینه‌ای خاص و ارزشمند برای هدیه دادن به عزیزان شماست.

هدایایی نفیس و ماندگار برای عزیزان تان

صنایع دستی اصفهان، هدایایی نفیس و ارزشمند برای عزیزان شما هستند. این آثار هنری، یادگاری از ذوق و هنر ایرانی بوده و با دوام و ماندگاری بالایی که دارند، سال ها برای عزیزان تان باقی خواهند ماند. با هدیه دادن صنایع دستی ایرانی، اصالت و فرهنگ ایرانی را به اطرافیان خود هدیه می دهید.
ست های هدیه: ست هدیه مس و خاتم – ست فیروزه کوبی و ترمه – ست هدیه مس و پرداز – ست گلدان و بشقاب میناکاری – هدایای سازمانی صنایع دستی را از نیلگون مینا با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریداری نمایید.

 خرید آسان و مطمئن صنایع دستی اصفهان

مجموعه نیلگون مینا با بهره مندی از تجربه و تخصص هنرمندان ایرانی، اقدام به عرضه ی انواع صنایع دستی اصیل و باکیفیت ایرانی نموده است. شما می توانید از طریق خرید آنلاین به راحتی از طریق وب سایت نیلگون مینا https://nilgoonmina.ir/ و یا تماس با شماره ۰۹۱۳۲۶۹۵۵۴۶ اقدام به مشاهده و خرید این محصولات نفیس نمایید.

  مزایای خرید از نیلگون مینا

ارائه ی محصولات اصیل و باکیفیت: نیلگون مینا تمامی محصولات خود را از هنرمندان و کارگاه های معتبر سراسر ایران تهیه می نماید و از اصالت و کیفیت آنها اطمینان دارد.

قیمت های مناسب: نیلگون مینا با حذف واسطه ها، محصولات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می نماید.

تنوع بی نظیر محصولات: در نیلگون مینا می توانید طیف گسترده ای از صنایع دستی ایرانی را در دسته بندی های مختلف مشاهده و خریداری نمایید.

ارسال سریع و مطمئن: نیلگون مینا محصولات را با بسته بندی ایمن و به سراسر ایران ارسال می نماید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته: در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی، می توانید با کارشناسان نیلگون مینا تماس بگیرید.

  نیلگون مینا، انتخابی مطمئن برای خرید صنایع دستی اصفهان

شما با خرید از نیلگون مینا، شما صاحب یک اثر هنری نفیس و ارزشمند خواهید شد. نیلگون مینا، هدیه ای از ایران برای شما.

برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب نیلگون مینا و خرید آسان این آثار هنری با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۳۲۶۹۵۵۴۶

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها