مرکز خرید سوله دست دوم

مرکز خرید سوله دست دوم

قبل از توضیحات در باره مرکز خرید سوله دست دوم و بورس سوله دست دوم ، دانستن این نکته الزامیست که بالای ۹۹% سوله های دست دوم ، به صورت واقعی سوله دست دوم نیست و با خرید آنها کلاه بزرگی بر سره شما میرود. این بیان به هیچ عنوان ساختگی نیست و قطعا با دلایلی که در ادامه این مقاله به آن پ

رداخته خواهد شد ، شما هم به این نتیجه خواهید رسید که بالای ۹۹% سوله هایی که به عنوان سوله دست دوم به شما معرفی میشود به درد شما نمیخورد.

ما مکانی که مرکز خرید سوله دست دوم باشد نداریم زیرا میزان عرضه و تقاضای این نوع سوله با هم برابر نیست، و این صحبت هم بسیار منطقیست چون دلایل زیادی وجود ندارد که یک نفر بخواهد سوله خود را با عنوان دست دوم بفروش رساند.

مرکز خرید سوله دست دوم

چه دلایلی میتواند وجود داشته باشئ که یک نفر تصمیم به فروش سازه خود کند؟

  • نیاز به پول : این دلیل درست نمیباشد زیرا سوله فقط در زمینهایی قابل احداث هست که کاربری زمینی صنعتی یا ورزشی باشد و زمینی با این نوع کاربری بدون سوله ارزش مند نیست. حال تصور کنید که یک نفر به دلیل نیاز مالی بخواهد چنین کاری کند: اولا با فروش سازه خود ارزش زمین خود را بشدت کم میکند. سازه خود را باید به قیمت ضایعات بفروشد و قطعا روزی دوباره باید سازه ای خریداری کند و این با عقل جور در نمیآید و بیار دلایل دیگر…
  • سوله به دلیل اخذ وام ساخته شده باشد و کارفرما بعد از گرفتن وام تصمیم به فروش آن گرفته: اولا این کار قانونی نیست و اگر کسی برای سوله خود وام گرفته باشد قطعا زمین و سازه در رهن بانک است و مالک مجاز به فروش آن نیست، ئس این صحبتها را باور نکنید. و اگر هم با این نگاه این سوله ساخته شده باشد مطمئن باشید که آن سوله با کیفیت ساخته نشده است . این صحبت کاملا منطقی است چون اگر تصور کنیم که یک کارفرما فقط برای گرفتن وام سوله خریده باشد، قطعا با کمترین هزینه و بدون رعایت کردن استانداردها این سازه را ساخته و مشخصا این سازه از کیفیت لازم و استانداردهای تعریف شده برخوردار نیست
  • فروش به دلیل تغییر ابعاد سوله: اگر مالکی تصمیم به ارتقاع دادن و بزرگ کردن سازه خود داشته باشد، نیازی نیست که سازه قبلی خود را بفروش رساند ، چون میتواند با هزینه بسیار کمتر همان سازه خود را بزرگتر کند و ارتقاء دهد
  • و بسیار دلایل دیگر

و اما نکته : در بعضی مواقع هم میشود که سازه دست دوم واقعی باشد اما برای تشخیص آن باید آگاهی های بیشتری داشته باشد تا بتوانید درست و غلط آن را تشخیص دهید. پس اگر به دنبال خرید درست این نوع سوله هستید لطفا بر روی کلمه سوله دست دوم کلیک کنید تا تمامی آموزش های لازم را برای خرید سوله کارکرده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

و اما ئیشنهاد بسیار بهتر:

خرید سوله سبک

سوله سبک یا سوله خرپایی سوله هایی هستند که نسبت به نوع های دیگر سوله بسیار سبک تر و کم وزن تر هستند و در مقابل بسیار مقاومتر و مسطحکم تر نیز هستند و از آنجایی که این نوع سوله وزن بسیار پایینتری دارند، قیمت بسیار پاینتری نسبت به سوله های قدیمی تیر ورقی دارند.

برای دیدن قیمتهای در دهانه های مختلف لطفا بر روی قیمت سوله خرپایی کلیک کنید.

جالب است بدانید که در زمان هایی که دهانه سوله بیش از ۲۰ متر باشد قیمت این نوع سوله ها حتی از سوله دست دوم هم کمتر و ارزانتر خواهد شد زیرا در سوله های تیر ورقی به دلیل ماهیت ساخت آنها و همچنین پایین بودن تکنیک های مهندسی ، فولاد بسیار زیادی در آن استفاده میشود و به همین دلیل، قیمت آن حتی در حالت  سوله دست دوم هم از سوله خرپایی گرانتر تمام خواهد شد.

قیمت سوله سبک

موارد مهم در خرید سوله

نکات مهم در خرید سوله بسیار زیاد است و اگر از آنها اطلاعاتی نداشته باشید قطعا سر شما کلاه خواهد رفت، زیرا همانطور که در تمامی اصناف راه های تقلب زیادی وجود دارد ، در سوله سازی هم این ترفند ها کم نیستند، برای همین در مواقع خرید باید بسیار آگاهانه اقدام به خرید کنید. به عنوان مثال باید بسیار به وزن سازه دقت کنید و در قرارداد آن را یکی از مهمترین بندها قرار دهید.

چرا؟

فرض کنید سازه شما را میتوان با وزن کلی ۱۰۰ تن ساخت، اما سوله سازی ادعا میکند که میتواند این سازه را با ۸۰ تن بسازد ( به صورت استاندارد ) قائدتا شما هم بدلیل وزن پایینتر آن را به همان سوله ساز سفارش میدهید، چون قائدتا وزن پایینتر مساوی است با قیمت تمام شده کمتر، قافل از آنکه  در قرارداد  وزن به این صورت قید شده است:

  • وزن سازه شما به صورت تقریبی ۸۰ تن بر آورد میشود

تبصره : از آنجایی که این وزن به صورت تقریبی میباشد و ممکن است وزن سازه در زمان ساخت کمتر و یا زیاد تر شود، ملام وزن نهایی و قیمت نهایی سازه بر اساس برک باسکول مشخص خواهد شد.

حال باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر وزن سازه به ۱۲۰ تن هم رسید، طبق قرارداد شما میبایست مبلغ کامل را بر اساس ۱۲۰ تن پرداخت کنید.

در سایت نوین سوله تمامی مواردی که منجر به تقلب سوله سازان و آسیب به شما مشود توضیه داده شده و راه مقابله با آن هم به صورت کامل و جامع بیان شده. برای دیدن این آموزشها لطفا بر روی کلمه خرید سوله کلیک فرمایید.

اجرای سوله سبک

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها