اینترنت بلند مدت همراه اول؛ کد دستوری + معرفی به صرفه ترین بسته‌ها

با خرید بسته‌های اینترنت بلندمدت همراه اول تا چندین ماه هیچ نگرانی درباره اتمام اینترنت ندارید! این بسته‌ها هم اقتصادی و هم با الگوی مصرف شما کاملاً هماهنگ هستند؛ مهم نیست که مصرف‌تان بالا یا پایین باشد، این بسته‌ها برای هر کاربر براساس مصرف ماهیانه‌اش محاسبه می‌شود. در این مقاله، به نحوه فعالسازی و خرید بسته‌ های اینترنت بلند مدت همراه اول می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید بسته‌ای به‌صرفه هستید، حتماً ادامه مطلب را مطالعه کنید.

اینترنت بلند مدت همراه اول؛ قوانین و شرایط خرید و فعالسازی

بسته‌ دیتا بلندمدت سیمکارت همراه اول برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال اینترنت اقتصادی هستند. بسته‌های بلندمدت ۹۰ و ۱۸۰ روزه، با‌توجه‌به الگوی مصرف شما ارائه می‌شوند؛ به بیان دیگر، حجم و قیمت این بسته‌ها ثابت نیستند و برای هر فرد، فرق می‌کنند. بااین‌حال دو بسته دیتا دو ماهه و چهار ماهه با حجم و قیمت مشخص، برای همه کاربران وجود دارند. چه کاربر دائمی باشید و چه اعتباری، می‌توانید از این بسته‌ها استفاده کنید؛ قبل از خرید بسته های اینترنت بلند مدت همراه اول باید نکته‌های زیر را بدانید:

  • این بسته‌ها برای همه مشترکین دائمی و اعتباری در دسترس هستند؛ یعنی اگر از خط دائمی همراه اول استفاده می‌کنید یا حتی سیم‌کارت اعتباری دارید، بدون هیچ محدودیتی می‌توانید این بسته‌ها را فعال کنید. تنها استثنا کاربران سرویس انارستان هستند، که درحال‌حاضر امکان خرید بسته اینترنت بلند مدت همراه اول را ندارند.
  • گاهی شما یک بسته اینترنتی فعال دارید و می‌خواهید از بسته بلندمدت هم استفاده کنید. همراه اول این امکان را فراهم کرده است که این بسته‌های اینترنتی هم‌زمان فعال باشند.
  • اگر قصد خرید (نقدی یا روی قبض) بسته‌ بلندمدتی را دارید که مبلغ آن بدون مالیات بیش از ۱۸۱۰۰۰۰ ریال است؛ پس از انتخاب بسته، همراه اول یک پیغام حاوی لینک خرید نقدی برایتان می‌فرستد.
  • این بسته‌ها برخلاف انواع کوتاه‌مدت، تمدید خودکار ندارند؛ یعنی زمانی‌که مدت‌زمان استفاده یا حجم اینترنت تمام شود، بسته به‌طورخودکار تمدید نمی‌شود. اگر هیچ بسته اینترنتی رزرو نداشته باشید، مصرف اینترنت شما با تعرفه عادی محاسبه می‌شود.

با دانستن این شرایط بدون نگرانی و با خیال راحت برای خرید اینترنت به صرفه همراه اول بلند مدت اقدام کنید؛ در بخش بعدی روش خرید را به شما می‌گوییم.

ارائه بسته های اینترنت بلند مدت همراه اول براساس الگوی مصرف

روش‌های خرید اینترنت بلند مدت همراه اول در یک نگاه

برای خرید بسته‌های اینترنت بلندمدت همراه اول، ۳ روش ساده و سریع وجود دارد: سایت همراه اول، اپلیکیشن همراه من و کد اینترنت بلند مدت همراه اول. در جدول زیر، این سه روش را توضیح می‌دهیم:

روش خرید اینترنت همراه اول بلند مدت ارزان توضیحات
سایت همراه اول به سایت https://mci.ir/internet-plans وارد شوید و گزینه بسته بلندمدت را انتخاب کنید. پس از مشاهده بسته‌ها، روی دکمه خرید آنلاین بزنید.
اپلیکیشن همراه من وارد برنامه شوید و به بخش خرید بسته اینترنت بروید. بسته بلندمدت را از میان گزینه‌ها انتخاب کنید.
کد دستوری اینترنت بلند مدت همراه اول وارد کردن کد دستوری #۴۵*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۴۵ مربع)

اگر سیم‌کارت دائمی همراه اول با پیش‌شماره‌های گران‌قیمت مثل ۰۹۱۰ یا ۰۹۱۲ دارید، باید مراقبت سلب امتیاز آن به‌دلیل بدهی باشید! هزینه خرید بسته در سیم‌کارت‌های دائمی، مستقیماً روی قبض ماهانه شما منظور می‌شود. اگر قبضتان را پرداخت نکنید، همراه اول پس از مسدودسازی و سلب امتیاز، با قیمت گذاری خط ۰۹۱۰ آن را می‎فروشد. پس دقت کنید که فقط به دلیل یک قبض ساده، خطتان را از دست ندهید. در بخش بعدی بسته‌های ثابت بلندمدت همراه اول را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید بسته اینترنت بلند مدت همراه اول به صورت آنلاین

معرفی بهترین بسته اینترنت بلند مدت همراه اول

بسته‌ های اینترنت بلند مدت همراه اول ۳ ماهه و ۶ ماهه براساس الگوی مصرف شما تنظیم شده‌اند. یعنی اگر مصرف اینترنت بالایی دارید؛ گزینه‌های با حجم بالا و قیمت مناسب برایتان وجود دارد و اگر مصرفتان کمتر است، بسته‌هایی با حجم متناسب پیشنهاد می‌شود. بااین‌حال بسته‌های ۲ ماهه و ۴ ماهه برای همه افراد یکسان هستند. قیمت و حجم این دو بسته را در جدول زیر می‌بینید:

مدت زمان استفاده حجم بسته قیمت در سال ۱۴۰۳ تومان
دو ماهه ۱۲ گیگابایت ۶۱۶۴۰ تومان
چهار ماهه ۱۵ گیگابایت ۸۳۰۸۰ تومان

این دو بسته برای همه کاربران همراه اول وجود دارند و شما می‌توانید با مراجعه به سایت، اپلیکیشن همراه من یا شماره‌گیری کد دستوری آن‌ها را بخرید.

استفاده از بسته اینترنت بلند مدت همراه اول پس از خرید خط از رند

اگر مصرف اینترنت شما بالاست؛ بسته‌های بلندمدت همراه اول مناسب شماست. این بسته‌ها با الگوی مصرف شما هماهنگ هستند و قیمت مقرون‌به‌صرفه دارند. در واقع آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که همه کاربران پرمصرف و کم‌مصرف دیتا، بتوانند از اینترنت پرسرعت همراه اول لذت ببرند.

باتوجه‌به خدمات عالی سیم‌کارت همراه اول، اگر به فکر خرید سیم‌کارت هستید؛ به سایت رند مراجعه کنید. سایت رند با بهترین فروشندگان سیم‌کارت همکاری می‌کند و از نظر قیمت و امنیت یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید سیم‌کارت همراه اول به شمار می‌رود. با اطمینان‌خاطر، سیم‌کارت خود را انتخاب کنید و از خدمات عالی همراه اول بهره‌مند شوید!

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ