سفر به کیش چقدر هزینه دارد؟

درباره هزینه ها و نقاط دیدنی کیش

ترکیب جاذبه‎های طبیعی با تفریحات لاکچری، مراکز خرید متنوع، رستوران‎های لوکس و هتل‎هایی با امکانات بسیار عالی که مطابق با استانداردهای جهانی هستند این جزیره را به یکی از مهم‎ترین مقاصد سفر خصوصا در فصل‎های زمستان و پاییز تبدیل کرده است.

اما این تفریحات و امکانات لاکچری ممکن است هزینه سفر شما را تا حدی بالا ببرد. در واقع بیشتر مردم کیش را جز مقاصد گران‎ برای سفر می‎دانند که باید برای تامین هزینه‎هایش از مدتی قبل از سفر برنامه‎ریزی کنند.

جزیره زیبای کیش با جاذبه‎های گردشگری و تفریحی بیشمار، سالانه گردشگرانی زیادی را چه از این و چه از نقاط مخلتف جهان به خود جذب می‎کند و در واقع این جزیره یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایران به‎حساب می‎آید اما، یک مساله که شاید برای بسیاری از این گردشگران دغدغه باشد هزینه‎های بالای سفر به این جزیره است. اغلب مردم جزیره کیش را به‎عنوان یک مقصد پر خرج برای سفر داخل کشور می‎شناسند و  این تصور تا حدودی هم درست است.  تفریحات لاکچری، هتل‎ها و اقامتگاه‎های لوکس و مراکز خرید متنوع  هزینه‎های سفر را بال می‎برد اما زیبایی جزیره نیلگون کیش و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی آن به‎حدی منحصربه‎فرد است  که وسوسه حداقل یک بار دیدن آن  برای همه سفردوستان مهار نشدنی است.

بدیهی است که قبل از  چنین سفری شما سعی کنید هزینه های سفر به کیش را کاملا محسابه کرده و اطلاعات دقیقی از جزءجزء این هزینه‌‎ها به‎دست بیاورید. ما کار را برایتان راحت کرده‎ایم. در این یاداشت سعی کرده‎ایم یک راهنمای مختصر و مفید از هزینه‎هایی که در سفر به جزیره ممکن است پیش‎رویتان قرار بگیرد تهیه کنیم.

اما هزینه سفر به جزیره کیش چقدر است؟

هزینه های سفر به کیش در فصول مختلف سال متفاوت است. اما به هر صورت برای تهیه بلیط کیش و رزرو هتل، استفاده از تورهای کیش به صرفه‎تر است. هر تور شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل، بیمه مسافرتی، استقبال فرودگاهی و سایر امکانات و خدماتی است که هتل محل اقامت شما ارائه میدهد. شما می‎توانید قیمت تورهای کیش را از سالیان سفر دریافت کنید. همچنین آفر تور ارزان کیش نیز گزینه بسیار مناسبی برای صرفه جویی هزینه سفر به کیش است.

هزینه هایی که بابت گشت و گذار و استفاده از تفریحات این جزیره پرداخت خواهید کرد نیز بسیار مقرون بصرفه نسبت به مشابه های خارجی و کشورهای حاشیه خلیج فارس می‎باشد.

به عنوان مثال:

هزینه غواصی تفریحی در کلوپ‎های دریای کیش ۱۰۰هزار تومان می‎باشد، که با این هزینه تجربه‎ای بینظیر از دنیای زیر دریا را کسب می‎کنید.

هزینه اجاره جت اسکی از ۶۰هزار تومن می‎باشد که خاطره‎ای هیجان‎انگیز از تور کیش برای شما می‎سازد.

ماهیگیری تفریحی برای یک تا ۳نفر به مدت ۳ساعت با تجهیزات کامل و قایق که لحظات شادی را برای شما ایجاد می‎کند ۱۲۰هزار تومان گشت‎وگذار با قایق‎های کف شیشه ۱۰هزار تومان میباشد.

 

همچنین کرایه دوچرخه و بلیط ورودیه‎های مکان‎های تفریحی نیز متغییر بین ۱۰‎هزار تومن تا ۵۰هزار تومن می‎باشد.

 

در پایان باید گفت که جزیره کیش مقصدی بی‎نظیر و مقرون به صرفه برای یک تعطیلات خانوادگی یا دوستانه است که با وجود مکان‎های توریستی و تفریحات بیشمار خاطرات زیبایی را برای شما ایجاد می‎کند.

 

جدا از هزینه تفریحات در هر سفر باید هزینه‎های دیگری همچون هزینه اقامت، هزینه خوراک،هزینه حمل‌‎ونقل را نیز حساب کرد. در واقع این موارد هستند که هزینه‎های اصلی یک سفر را تشکیل می‎دهند. در ادامه هر کدام از این موارد را به اختصار توضیح خواهیم داد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها