چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم ؟

اگر به دنبال یافتن روشی پربازده برای بازاریابی محتوایی هستید، رپورتاژ اگهی می تواند شما را در تحقق این امر، یاری کرده و کاربران شما را  افزایش دهد. در ادامه قصد داریم شما را با چگونگی نوشتن رپورتاژ آگهی و مزایای آن، آشنا سازیم.

همان طور که می‌دانید رپورتاژ آگهی متنی صرفا تبلیغاتی نیست بلکه محتوایی آموزشی یا خبری است که اطلاعات جدیدی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در نتیجه با استفاده از نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب و مناسب، می‌توان احساس خشنودی و رضایت از مطالعه رپورتاژ آگهی را در مخاطب به وجود آورد.

هدف از انتشار رپورتاژ آگهی در اغلب کسب‌و‌کار‌ها، معرفی محصول یا خدمات، اطلاع‌رسانی رخدادی اخاص، گرفتن بک لینک و بهبود سئو می‌باشد. در نتیجه لازم است رپورتاژ آگهی خود را در سایت‌های پربازدید و معتبر منتشر کنید تا به ازای آن، بازدید سایت خود را افزایش داده، برندسازی کرده و فروش محصولات خود را بهبود بخشید.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم ؟

در مرحله اول لازم است درباره پرسونای مشتری خود اطلاعات کافی به دست آورید تا بتوانید متناسب با آن، از بین سایت‌های مختلف منتشرکننده رپورتاژ، مرتبط‌ ‌ترین سایت‌ها را انتخاب کنید. گام بعدی نوشتن تیتر مناسب است. تیتر باید گویای موضوع شما باشد. می‌توانید برای جذابیت بیشتر تیتر از کمی واج‌آرایی استفاده کنید. تیتر جذاب باید تا حدی ابهام برانگیز باشد و در ذهن مخاطب سوال ایجاد کند تا کاربر را به مطالعه باقی متن ترغیب کند. البته دقت کنید که ابهام زیاد، بازخورد منفی ایجاد می‌کند و در نتیجه نیاز است که تعادل رعایت شود.

عکس عکس رپورتاژ آگهی %da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%9f Tarikhema.org %da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%9f Tarikhema.org
رپورتاژ آگهی

بهتر است قبل از اینکه نوشتن متن اصلی را شروع کنید، چکیده مختصری از رپورتاژ خود بین ۳۰ تا ۴۰ کلمه، ارائه کرده و کاملا شفاف و به دور از هر گونه مبهم‌نویسی، چکیده‌ای از متن اصلی را در اختیار کاربر قرار دهید و او را برای ورود به بدنه اصلی رپورتاژ آگهی آماده سازید.

اکنون کاربر شما برای ورود به متن اصلی آماده است. زمان آن فرا رسیده تا اصل مطلب را برای مخاطب شرح داده و چکیده مختصر خود را جامع و کامل توضیح دهید. سعی کنید تعداد کلمات کل رپورتاژ را بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ نگه دارید. دقت کنید که در نوشتن تمام مراحل، لحن و سبک مخاطبان کسب‌وکار خود و سایت منتشرکننده را در نظر گرفته و رپورتاژ آگهی جذاب و سودمندی در اختیار کاربران قرار دهید. می‌توانید با استفاده از روایتی داستان‌گونه برای ارائه و طرح مشکلی که کسب‌وکار شما به حل آن کمک می‌کند، متن خود را جذاب‌تر کنید و حس هم‌زادپنداری بیشتری در کاربر ایجاد کنید.

همان‌طور که در مطلب رپورتاژ آگهی چیست گفته شد، رپورتاژ آگهی یک محتوای آموزشی است که هدف تبلیغاتی را دنبال می کند. در نتیجه نیاز است در انتهای رپورتاژ آگهی کاربر را به انجام عملی دعوت کنید. می‌توانید لینک صفحه مورد‌نظر سایت خود را در اختیار کاربران قرار دهید و یا کاربر را به خرید محصول خود دعوت کنید.

مزایای تبلیغات رپورتاژ چیست ؟

از آنجایی که رپورتاژ آگهی، متنی آموزشی یا خبری است، می‌تواند به افزایش دانش و اطلاعات کابران کمک کرده و مطالعه آن برای کاربران سودمند باشد. همین موضوع سبب می‌شود زمانی که مخاطب به آخر متن رسیده و دعوت به عمل شما را می‌بیند، ۷۰% بازخوردی بهتر و سودمندتری نسبت به تبلیغات معمولی و رایج داشته باشد.

نکته بعدی این است که رپورتاژ آگهی شما، برخلاف تبلیغات معمول که پس از مدت زمان مشخصی پاک می‌شوند، در سایت‌های منتشرکننده باقی می‌ماند. از آنجایی که اغلب سایت‌های منتشرکننده، پربازدید هستند، می‌توانید بازدید سایت خود را افزایش داده، بک‌‌لینک گرفته‌، سئو و رتبه گوگل خود را بهبود دهید.

عکس عکس رپورتاژ آگهی %da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%9f Tarikhema.org %da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%9f Tarikhema.org
رپورتاژ آگهی

اگر در انتشار رپورتاژ آگهی تجربه و زمان کافی ندارید، با خرید رپورتاژ خبری فرایند بازاریابی محتوایی خود را از هر نظر بهبود دهید. تیم تریبون می‌تواند شما را در اجرای فرآیند نشر و اجرای کمپین رپورتاژ آگهی یاری کند و بهترین تیم‌های تولید محتوا را جهت ایجاد و انتشار محتوایی هدفمند در اختیار شما قرار دهد.

همان طور که پیشتر گفته شد، انتخاب سایت‌های منتشرکننده برای افزایش نرخ درگیری کاربران با سایت شما، بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که تریبون با سایت‌های مطرح و پربازدید گوناگونی از جمله زومیت،دیجیاتو، نی‌نی‌سایت، خبرگزاری‌های تسنیم، انتخاب، فارس و صدها سایت دیگر همکاری می‌کند، می‌تواند با در نظر گرفتن پرسونای شما، سایت‌های منتشرکننده متناسب را معرفی کرده و بازدید شما را به طور کارآمد افزایش دهد.

تریبون شما را یاری می‌کند تا بتوانید با هزینه‌ای مقرون به صرفه و بهینه، رپورتاژ آگهی خود را در رسانه‌های بیشتر و معتبرتری منتشر کنید. همچنین تیم قوی تریبون با ارائه گزارش‌های تحلیلی و دقیق به صورت لحظه به لحظه، در اجرای کمپین وانتشار رپورتاژ آگهی هدفمند کنار شما خواهد بود و برای تحلیل و بهینه‌سازی کمپین به شما کمک خواهد کرد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها