ارزان ترین مقاصد برای تعطیلات

ارزان ترین مقاصد برای گردش در تعطیلات کجاست؟

اگر در ایام تعطیلی ها قصد سفر دارید اما می خواهید با کمترین هزینه از بهترین مکان ها بازدید به عمل آورید در ادامه با ما همراه باشید. امروزه با گران شدن تورهای مسافرتی و همچنین مقاصد محبوب نیز کمتر کسی سعی در برنامه ریزی مسافرتی می کند اما نسبت به هزینه ها و مخارج سفر کدام شهرها ارزش هزینه کردن و برنامه ریزی دارند؟ ما به شما سه شهر محبوب و ارزان را معرفی می کنیم تا بتوانید تعطیلات مفرحی را در آنجا سپری کنید.

کیش

کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که مورد استقبال هر گردشگری نیز قرار می گیرد اما شاید با خود بگویید که یکی از گران ترین تورهای داخلی نیز تور کیش است اما باید بدانید که در فصل پاییز و زمستان نیز هزینه سفر به کیش شدیدا کاهش یافته و با کمترین هزینه می توانید سفری لذت بخش را به کیش تجربه کنید.

<قشم

قشم یکی دیگر از مقاصد محبوب و پرطرفدار است همچنین می توان گفت که هزینه سفر به قشم ارزان تر از کیش بوده و به راحتی می توانید با هزینه کمتری تور قشم را انتخاب کنید اما در فصل سفرتان دقت کنید زیرا در برخی از فصول هزینه سفر به قشم نیز ممکن است به پایتان گران تمام شود.

استانبول

حال شاید هدفتان یک مقصد خارجی باشد یا بخواهید با اندک هزینه ای بیشتر به مقصدی خارجی سفر کنید در این صورت پیشنهاد ما به شما تور استانبول است زیرا می توانید با کمترین هزینه از این شهر تاریخی و زیبا بازدید کنید. استانبول نسبت به سایر نقاط نیز از هزینه های کمتری برخوردار است و با اندکی مدیریت هزینه نیز می توانید سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها