۴ سلاح افسانه ای دوران باستان!

در طول تاریخ بشر، اهمیت جنگجویان و سلاح های آنها بر کسی پوشیده نبوده و نیست. برخی از این سلاح های باستانی هنوز وجود دارند و در موزه های سراسر دنیا میتوان آنها را یافت. با تاریخ ما همراه باشید تا ۴ سلاح افسانه ای دوران باستان! را به شما معرفی کنیم..

 

۱.کارنونان ،خنجر شاه آرتور 

خنجر شاه آرتور
Carnwennan

افسانه شاه آرتور در فرهنگ بریتانیا به طور گسترده ای شناخته شده است . اما بر اساس ورژن والش ،کینگ آرتور جنگجویی ست که سلاحی جادویی به نام کارنونان _ خنجری که به او قدرت ناپدید شدن می داد_ دارد. آرتور از این خنجر برای کشتن جادوگری به نام اوردو استفاده کرد و او را به دو نیم تقسیم کرد. بر اساس افسانه ولزی، شاه آرتور یک شمشیر جادویی و نیزه هم از طرف خدایان دریافت کرده بود.


۲.شمشیر کشنده موراماسا

تیغه موراماسا
تیغه موراماسا

این تیغه ها یکی از سلاح های افسانه ای ست که توسط شمشیر ساز معروف ژاپنی به نام موراماسا سنگو ساخته شده بود. این شمشیرها ویژگی های کسی را به خود می گیرد که آن را در دست دارد! از آنجایی که سازنده، یعنی موراماسا، بداخلاق و وحشی بود، این شمشیرها نیز خصوصیات خشونت باری داشتند. یکی از مهمترین ویژگی های این شمشیرها این بود که کنترل شخص را دست میگیرند و او را به قاتلی وحشی تبدیل می کنند. استفاده از این تیغه ها بعد از مرگ غم انگیز پادشاه شوگون، ممنوع اعلام شد.


۳.رویی جینگو بنگ متعلق به پادشاه میمون

جینگو بنگ با توانایی تغییر سایز
Ruyi Jingu Bang

این روی جینگو بنگ یک وسیله جادویی و یکی از سلاح های دوران قدیم بود که به پادشاه میمون، سون ووکونگ تعلق داشت. سون ووکونگ به سفری رفت تا بتواند سلاحی را پیدا کند که قدرت او را نشان دهد. به همین منظور او با پادشاه اژدها، پادشاه دنیای زیر آب ملاقات کرد. ملکه اژدها به او یک چوب به ظاهر بی فایده داد. این چوب ها توانایی کوچک کردن و یا بزرگ کردن ان را به خواست و اراده سون ووکونگ داشت. او میتوانست این وسیله را به اندازه یک سوزن تبدیل کند و پشت گوشهایش قرار دهد تا دشمن از وجود آن بی اطلاع باشد!


۴. استفاده از پاشوپاتاسترا با قدرت ذهنی

پاشوپاسترا، سلاحی با قدرت نامحدود
Pashupatastra

این سلاح یکی از قدرتمند ترین سلاح های اساطیر هندی ست. کسی که بخواهد این سلاح را در دست بگیرد باید از قدرت ذهن، چشم و کلمات به خوبی استفاده کند. مهمترین ویژگی این سلاح توانایی تخریب دنیا و هر موجود ریز و درشتی می باشد. این سلاح شخصی لرد شیوا بود که بعد آن را به جنگجو آرجونا هدیه کرد. ولی آرجونا به دلیل آگاه نبودن از چگونگی استفاده از قدرت های آسمانی ، از در دست گرفتن آن خودداری کرد.

 

منبع ancientfacts
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها