قانون هدیه دادن

یکی از مواردی که در عصر مدرن به آن توجه ویژه شده است، قانون هدیه دادن است. این قانون به ما می گوید هرچه بیشتر اهدا کنید، بیشتر دریافت خواهید کرد. برای آن که چیزی را که می خواهید به دست آورید، ابتدا باید چیزی را ببخشید.

آدمی تنها آن چیزی را که می دهد باز می ستاند. بازی زندگی بازی بومرنگ هاست و هرچه بدهیم دیر یا زود با دقتی حیرت انگیز به خودمان بازمی گردد. این قانون کارماست و کارما واژه ای است سانسکریت، به معنای بازگشت.

چرخه بخشیدن

در زندگی امروزه ما شاهد نمونه های واقعی از افرادی هستیم که ثروتمند شده اند و به نوبه خود مبلغ قابل توجهی از ثروت خود را، به ایجاد بنیادهای خیریه و موارد مشابه اختصاص داده اند. این چرخه ی هدیه و بخشیدن یک کانال باز ایجاد می کند که باعث می شود جهان در یک رفت و برگشت، جای بهتری برای زندگی باشد.

البته این که به دلایل خودخواهانه این کار را انجام ندهید و با روحیه صحیح با این موضوع روبرو شوید، بسیار مهم است. شما باید بخشیدن و هدیه دادن را بدون انتظار بازگشت انجام دهید، تا دریافتی شما آرامش و رضایت قلبی باشد.

شادمانی

دلیل این که باید به دیگران هدیه دهید، اینست که شما خوشحالی و شادمانی را هم در او و هم در خودتان ایجاد می کنید. شما باید به تصویری بزرگ تر که برای دیگران ایجاد می کنید، فکر کنید. هدیه دادن امری مهم و اجتناب ناپذیر است. شما با بخشیدن و هدیه دادن امید و شادمانی را در چرخه اطرافتان خواهید دید.

به عنوان مثال با دادن یک کتاب به یک دوست، شما یک تجربه تحول گرا را پشت سر می گذارید از این جهت که دوستتان با خواندن کتاب با یک نور جدید و آگاهی بیشتری مواجه می شود که این موضوع باعث شادی و مسرت شما نیز خواهد شد.

بوکرتی واشنگتن می گوید: کسانی که برای دیگران بیشتر تلاش می کنند، انسان های خوشحال تری هستند.

تیم وادا لاکچری، به شما این اطمینان را می دهد که بهترین ها را برای شما و عزیزانتان فراهم کرده تا مسیر راحتری را پیش رو داشته باشید.

به تمام جنبه های زندگی خود هدیه دهید

اغلب اوقات شما تنها با توجه، زمان گذاشتن و عشق ورزیدن، بهترین هدیه را به طرفتان می دهید. این موضوع را امتحان کنید تا درون چشمان مخاطبتان رضایت قلبی را ببینید. پول به طور حتم یکی از محبوب ترین هاست. اما آیا به راستی جایگزین عشق و علاقه می شود؟

هم چنین بسیار مهم است که خود را دوست داشته باشید. به خانواده و دوستانتان با علاقه رسیدگی کنید. عاشقانه خالق هستی را دوست بدارید و از عشق ورزیدن و دوست داشتن ترس نداشته باشید. عشق، هاله ای از انرژی های مثبت را گرد هم می آورد و زندگیتان در نور غرق خواهد شد.

اگر خواهان احترام بیشتر هستید، به اطرافیان خود، احترام بگذارید و اگر خواهان قدردانی و قدرشناسی هستید، خود نیز در این مورد کوشا باشید.

با این همه تاثیر گذاری را پیش از دیگران، از خودتان شروع کنید. اگر به خود احترام نگذارید، خود را دوست نداشته باشید و از خود قدردانی نکنید، در عوض نمی توانید این موارد را از اطرافیانتان دریافت کنید.

گاندی می گوید: به روشی ملایم، می توان جهان را لرزاند.

تیم وادا لاکچری با روانشناسی موضوعات مختلف و آنالیز نیازهای مردم شما را یاری خواهد کرد تا برای شاد کردن اطرافیانتان بهترین­ها را انتخاب کنید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها