کدام سایت ها برای خرید بازدید سایت مناسب هستند ؟

 

با توجه به اینکه امروز با پیشرفت تکنولوژی داشتن یک رتبه سایت عالی در موتور های جست و جو گر و یک رتبه الکسای زیر ۱۰۰۰ ایران از نقطه های ایده آل ما ایرانی ها می باشد در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازم که کدام سایت ها برای خرید بازدید سایت قابل اعتماد هستند ؟

خرید بازدید سایت از بازدیدیار به طور کامل مورد تایید ما است اما در این مقاله سعی شده است برترین سایت های فروشنده خرید بازدید سایت مورد ارزیابی قرار بدهیم تا شما بهترین خرید را تجربه کرده باشید و به سایت خود نیز در رتبه و الکسایی که دارد کمک زیادی رسانده باشید.

توجه داشته باشید ، شما می توانید بررسی های صورت گرفته برای سایت های عرضه کننده خرید بازدید را مطالعه کنید و در نهایت با توجه به نیازی که دارید اقدام به خرید و سفارش از سایت مورد نظر خود نماید.

باید گفت از شاخص های اصلی ارگانیک بودن کاربران ای پی های ورودی ، مدت زمانی که کاربر داخل سایت می ماند ، کلیک های کاربر ، کلیک روی برگشت صفحه ، سیستم عامل کاربر ، تعداد ورودی کامپیوتر و گوشی همراه و… می باشد.

سایت webtrafficgeeks

وبسایت webtrafficgeeks ، از نخستین سایت های عرضه کننده برای خرید بازدید سایت می باشد که در سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرده است.

پشتیبانی این سایت برای انجام امور خرید بازدید سایت بسیار قوی بوده و به صورت متعهدانه درخواست های شما توسط نیرو های مجرب قرار داده شده پیگیری میشود.

از جمله خدمات وب سایت webtrafficgeeks می توان به خرید بازدید سایت با مقدار دلخواه اشاره داشت.

خدمات این سایت به صورت زیر می باشد :

۱۰.۰۰۰۰ بازدید با قیمت ۷۰ دلار

۲۵.۰۰۰ بازدید + ۲.۵۰۰ بازدید هدیه ۱۵۰ دلار

۵۰.۰۰۰۰ بازدید + ۵.۰۰۰ بازدید هدیه ۲۲۰ دلار

۱۰۰.۰۰۰ بازدید + ۱۰.۰۰۰ بازدید هدیه ۴۰۰ دلار

۲۰۰.۰۰۰ بازدید + ۲۰.۰۰۰ هدیه ۷۵۰ دلار

 

سایت خرید بازدید traffic-masters

وب سایت ترافیک مستر از جمله سایت های قدیمی در زمینه خرید بازدید سایت می باشد که کار خود را در سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است.

زمینه فعالیتی این سایت خرید بازدید سایت ، افزایش دادن بازدید واقعی گوگل ، سئو سایت و طراحی می باشد.

خرید بازدید سایت
خرید بازدید سایت

 

با توجه به عمر و سابقه طولانی که پی سی رنک دارا می باشد کلی خطا ها در طول زمان بر طرف شده و نیرویی متعهد را برای پروژه های شما قرار داده است.

فعالیت این سایت در حال حاضر نیز ادامه دارد و می توانید سفارشات خود را ثبت کرده و آماده افزایش رتبه خود در موتور های جست و جو گر باشید.

 

سایت leadfeeder

یکی دیگر از سایت هایی که در زمینه خرید بازدید سایت در حال فعالیت میباشد سایت leadfeeder است ، که از برترین عرضه کننده های ای خدمات می باشد است.

از جمله خدمات leadfeeder می توان به افزایش پیدا کردن بازدید سایت و در کاهش پیدا کردن رتبه الکسا در بازه زمانی یک هفته الی ۱۴ روز اشاره داشت.

سایت leadfeeder همانطور که مشخص است از آی پی های مختلف برای خرید بازدید سایت استفاده میکند و در نتیجه باعث افزایش رتبه های سایت شما نیز خواهد شد.

توجه داشته باشید در صورتی که میخواهید از خدمات leadfeeder برخوردار شوید ، می توانید در سایت این مجموعه عضو شده و با شارژ کردن حساب خود از خدمات مهم سایت از جمله خرید بازدید سایت بهره مند شوید.

امیدواریم بررسی این سه سایت خارجی برای خرید بازدید سایت شما کمک زیادی کرده باشد ، تا برای سایت خود بهترین انتخاب و خرید را داشته و در رتبه های اول گوگل بدرخشید.

شما می توانید با انتخاب یک سایت خرید بازدید مطمئن به بالا بردن TIME ON SITE و پایین آوردن BOUNCE RATE سایتتان کمک زیادی کنید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

 

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها