یادگیری اصولی موسیقی با معلم خصوصی سپاه دانش

متاسفانه آموزش آلات موسیقی در مدارس و دانشگاه‌های کشور ما البته به جزء مدرسه و دانشگاه موسیقی، جایی در میان انبوهی از دروس عمومی و تخصصی گیج‌کننده و مبهم ندارد. از این‌رو محصلانی که علاقه دارند همراه با یادگیری آلات موسیقی، مدرک آن را هم دریافت کنند در مدرسه و دانشگاه موسیقی به تحصیل می‌پردازند و محصلان سایر رشته‌ها نیز برای یادگیری یکی از آلات موسیقی که به آن علاقه‌مند هستند به آموزشگاه‌های موسیقی مراجعه می‌کنند. اما چه در مدرسه و دانشگاه موسیقی، به تحصیل در این رشته بپردازید و چه در کلاس‌های یکی از آموزشگاه‌های موسیقی جهت یادگیری یکی از آلات موسیقی شرکت کنید، باید در کلاس‌های عمومی که تعداد تراکم افراد جهت یادگیری موسیقی بالاست حضور پیدا کنید که معایبی شامل محدودیت زمان کلاس، کاهش پرسش و پاسخ و کاهش رفع اشکالات و سوالات را به همراه دارد. از این‌رو یادگیری اصولی موسیقی مدت زمان طولانی به طول می‌انجامد.

اما اگر بخواهید یکی از آلات موسیقی را در مدت زمان کوتاهی بیاموزید چاره چیست؟ بهترین راهکار برای یادگیری اصولی و تخصصی موسیقی انتخاب یک معلم خصوصی با تجربه و شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی موسیقی است. اگر نمی‌دانید بهترین معلم خصوصی را از چه طریقی پیدا کنید تنها کافیست که سری به وب سایت سپاه دانش بزنید. مجموعه سپاه دانش به عنوان یکی از بزرگترین و با سابقه‌ترین مراکز تدریس خصوصی بهترین و مجرب‌ترین معلمین خصوصی را جهت تدریس خصوصی تمامی دروس عمومی و تخصصی مدرسه و دانشگاه، آیلتس، تافل، کنکور، علوم کامپیوتر و به ویژه موسیقی به شما معرفی می‌کند از این‌رو شما می‌توانید از میان معلمین با تجربه و مجربی که این مجموعه به شما معرفی می‌کند، معلم خصوصی مدنظر خود را انتخاب کنید.

رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی

فواید یادگیری موسیقی

  • کاهش سطح استرس و اضطراب
  • افزایش هوش
  • بهبود روابط اجتماعی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش خلاقیت

فواید تدریس خصوصی موسیقی

·        افزایش توانایی و تسلط استاد

همانطور که می‌دانید در کلاس‌های عمومی تعداد هنرآموزان زیاد است از این‌رو بیشتر تمرکز و تسلط استاد بر روی نحوه مدیریت و کنترل کلاس است از این‌رو استاد در کنار آموزش موسیقی، دائما در حال کنترل کلاس است و همین مسئله موجب می‌شود که نتواند اشکالات هر یک از هنرآموزان را برطرف کند یا به سوالات هر یک از آن‌ها پاسخ دهد. از این‌رو هنرآموزان با مشکلات و ایراداتی که دارند کلاس موسیقی را ترک می‌کنند و برای همیشه آن ایرادات و اشکالات در آن‌ها باقی می‌ماند. درصورتی که در تدریس خصوصی موسیقی تنها استاد به یک هنرآموز، موسیقی آموزش می‌دهد از این‌رو نیاز ندارد تا بیشتر تمرکز خود را بر روی نحوه مدیریت و کنترل کلاس اختصاص دهد. درنتیجه تمامی تمرکز خود را بر روی آموزش موسیقی و تکنیک‌های آن به هنرآموز اختصاص می‌دهد و همین مسئله موجب می‌شود که توانایی و تسلط استاد در تدریس خصوصی موسیقی به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کند. علاوه‌بر این تمامی اشکالات و ایرادات هنرآموز در تدریس خصوصی موسیقی توسط استاد به طور کامل برطرف خواهد شد.

·        عدم محدودیت زمانی و مکانی

برای شرکت در کلاس‌های عمومی آموزشگاه‌های موسیقی باید مدت زمانی را برای رفت و برگشت به آموزشگاه اختصاص دهید از طرفی باید براساس ساعت و روزی که آموزشگاه برای شما تعیین می‌کند در کلاس موسیقی حضور پیدا کنید از این‌رو هم با محدودیت زمانی و هم با محدودیت مکانی روبه‌رو هستید. اما در تدریس خصوصی موسیقی این شما هستید که مکان و زمان برگذاری کلاس را تعیین می‌کنید به گونه‌ای که استاد موسیقی در زمانی که شما تعیین می‌کنید در منزل شما حضور پیدا می‌کند. درضمن تعداد جلسات آموزش موسیقی در آموزشگاه‌های موسیقی از قبل تعیین شده است درصورتی که در تدریس خصوصی موسیقی این شما هستید که تعداد جلسات را تعیین می‌کنید و درصورتی که ایرادات و اشکالاتی داشته باشید می‌توانید تعداد جلسات را تمدید کنید تا استاد موسیقی اشکالات شما را به طور کامل برطرف کند.

·        افزایش سرعت یادگیری موسیقی

از آن جایی که در کلاس‌های عمومی آموزش موسیقی تراکم هنرآموزان بالاست و استاد مشغول کنترل کلاس است و هر بار مبحثی را به هنرآموزان آموزش می‌دهد، سرعت یادگیری موسیقی هنرآموزان کمی کند است در صورتی که در تدریس خصوصی موسیقی تنها یک هنرآموز در کلاس موسیقی حضور دارد و علاوه‌بر این هیچ محدودیت زمانی نیز وجود ندارد از این‌رو تعداد مباحثی که معلم خصوصی به هنرآموز در تدریس خصوصی موسیقی آموزش می‌دهد خیلی بیشتر از مباحثی است که در هر بار در کلاس‌های عمومی آموزشگاه‌های موسیقی توسط استاد مطرح می‌شوند. درنتیجه همین عامل موجب می‌شود که سرعت یادگیری شما در زمینه موسیقی به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کند. فراموش نکنید که یادگیری نواختن با هر یک از آلات موسیقی تکنیک‌های منحصربه‌فردی دارد که اساتید موسیقی به دلیل مشکلاتی که در کلاس‌های عمومی وجود دارد فرصت نمی‌کنند آن‌ها را در کلاس‌های عمومی مطرح کنند اما در تدریس خصوصی موسیقی، معلم خصوصی تمامی تکنیک‌هایی که برای نواختن با آلت موسیقی مدنظر خود نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهد.

رپورتاژ آگهی

مجموعه سپاه دانش به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز تدریس خصوصی، بهترین و مجرب‌ترین معلمین خصوصی را در زمینه تدریس خصوصی موسیقی در اختیار شما قرار می‌دهد اما لازم است اشاره کنیم که حیطه کاری این مرکز تنها به معرفی معلمین خصوصی در این زمینه محدود نمی‌شود بلکه مجموعه سپاه دانش متخصص‌ترین معلمین خصوصی با سابقه کار طولانی مدت را در زمینه تدریس خصوصی تمامی دروس عمومی، دروس خصوصی، دروس عمومی و خصوصی دانشگاهی، تافل، آیلتس و کنکور در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید از طریق آدرس www.sepahedanesh.com به وب سایت سپاه دانش مراجعه کنید و بهترین معلمین خصوصی را با سوابق کاری طولانی‌ مدت و درخشان در زمینه‌ای که مدنظر دارید پیدا کنید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها