دستگاه فکس کارکرده

اوضاع کاری سمساری ها و یا مراکزی که اقدام به فروش کالاهای دسته دوم میکنند در شرایط عادی اقتصادی چندان خوب نیست اما امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی کشور بیشتر به سراغ کالاهای کارکرده و دسته دوم میرویم. شاید خریدن کالای دسته دوم برای کسی چندان خوشایند نباشد اما گاهی شرایطی پیش می آید که واقعا نیاز داریم تا به سراغ کالاهای دسته دوم برویم . فکس یکی از نیازهای اساسی بسیاری از ادارات و شرکت هاست. بودجه کم و بسیاری از مسائل دیگر سبب میشود مدیران به فکر خرید فکس کارکرده بیفتند.

البته خرید کالای دسته دوم میتواند حتی سود رسان هم باشد. اگر شما با شناخت و آگاهی کامل اقدام به خرید کنید و یا این که کمی خوش شانس باشید میتوانید یک دستگاه فکس دسته دوم با نصف قیمت و با کارایی و با کیفیت بالا برای خود خریداری کنید. در کل پیشنهاد می شود که اگر قصد خرید فکس دارید حتما به سراغ برندهای معتبر مانند پاناسونیک بروید. نام پاناسونیک برای همه ما اشناست و یادآور کیفیت است. اما برای خرید یک فکس دسته دوم حتما بایستی اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید تا جنس به درد نخور را به شما قالب نکنند. از سویی دیگر ضروری است تا از جای مطمئن خرید خود را انجام دهید. از جایی که فروشندگان آنها فقط به سود خود فکر نمیکنند بلکه رضایت شما را هم مدنظر قرار میدهند. به همین خاطر بهتر است به ادامه مطلب دقت کافی داشته باشید تا بتوانید یک دستگاه فکس مناسب برای خود را پیدا کنید.

اولین نکته ای که حین خرید فکس دسته دوم باید به آن توجه داشته باشید سایز و نوع کاغذ ورودی دستگاه است. برخی از فکس ها تنها امکان چاپ بر روی کاغذهای رولی ، برخی تنها بر روی کاغذ A4 قادر به چاپ هستند اما برخی از فکس ها روی انواع مختلفی از سایزهای کاغذ امکان چاپ دارند.

حافظه دستگاه فکس یکی دیگر از مولفه‌های مهم آن است. یک دستگاه فکس خوب باید بتواند حافظه لازم جهت نگهداری شماره تلفن ، ذخیره فکس و … را داشته باشد. این موضوع زمانی مهم است که فکس برای شما ارسال می‌شود اما در دستگاه کاغذ وجود دارد. دستگاه باید بتواند فکس را ذخیره کند تا بعدا آن را روی کاغذ چاپ کرد.

سرعت دستگاه فکس کارکرده یکی دیگر از مولفه های مهمی است که در حین خرید باید به آن ها توجه کافی داشته باشید . عوامل متعددی در سرعت یک دستگاه فکس موثرند از جمله سرعت مودم داخلی ، سرعت چاپگر و اسکنراست. حتما حین خرید فکس دسته دوم به سرعت دستگاه توجه کافی داشته باشید.

تکنولوژی چاپ هم از دیگر مولفه هایی است که حتما باید به آن توجه کنید. برخی از دستگاه ها برای انجام عملیات چاپ از حرارت استفاده می‌کنند. این نوع از فکس ها برای چاپ حتما باید از کاغذهای خاصی استفاده کنند که دوام بالایی ندارند و نمی‌توان از آن ها به مدت طولانی نگهداری کرد. از دیگر تکنولوژی‌های چاپ می‌توان چاپگر جوهرافشان و لیزری را نام برد که به ما اسناد با ماندگاری بالاتری ارائه می‌دهند.

تمام این موارد را گفتیم تا شما حین خرید یک دستگاه فکس دسته دوم از ویژگی‌های آن باخبر باشید. اما مسائلی است که مربوط به اجزای داخلی این دستگاه است و ممکن است تشخیص آن برای ما سخت باشد. در واقع مشکلات تکنیکال از چشم ما پنهان می‌مانند و ما صرف این که یک دستگاه ظاهر تمیزی دارد آن را خریداری می‌کنیم. به همین خاطر شدیدا پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید دستگاه فکس دسته دوم حتما از متخصصین باوجدان و مجرب در این حوزه استفاده کنید. استوک ایده آل یکی از مراکز فروش عمده دستگاه های دسته دوم  و کارکرده پاناسونیک است.

در این مرکز دستگاه های مختلف از برند پاناسونیک از جمله فکس کارکرده پاناسونیک جمع آوری شده و کاملا مورد بررسی قرار میگرند تا از سلامت دستگاه اطمینان حاصل شود. پس از کسب اطمینان در این باره این دستگاه ها به فروش می‌رسند. به همین خاطر شما می‌توانید با خیال راحت از مشاوره رایگان متخصصین استوک ایده آل استفاده کرده و یکی از بهترین خرید های خود را در زمینه کالاهای دسته دوم داشته باشید.

نکته مهم در خرید کالای دست دوم از استوک ایده آل این است که شما یک هفته مهلت تست دارید و از خدمات پس از فروش هم برخوردار خواهید شد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها