خدمات حقوقی کال وکیل با بهترین قیمت و هزینه کم

هم راستا با شکل گیری و تغییرات دنیای مدرن، نیاز جوامع نسبت به مسائل و مشکلات حقوقی نیز در حال پیچیدگی و تغییر است. طبیعتاً در چنین شرایطی، وکلا و کارشناسان حقوقی نیز برای برطرف نمودن نیاز مردم با توجه به دگرگونی و پیچیدگی روز افزون مسائل حقوقی، شیوه کار و اطلاعات علمی و تجربی خود را به روز می‌کنند. در همین راستا، حقوقدانان و وکلای با سابقه در مجموعه حقوقی همراز، اقدام به تشکیل یک استارتاپ حقوقی با نام تجاری کال وکیل نمودند. کارشناسان مجموعه کال وکیل، خدمات خود را در زمینه دعاوی خانواده اعم از انواع طلاق، حضانت، مهریه و نفقه، دعاوی حقوقی ارز دیجیتال اعم از بیت کوین و سایر موارد مربوط به فناوری بلاکچین، حقوق شهروندی و دعاوی تجاری اعم از مطالبه وجوه در قالب چک، سفته و برات، تقسیم بندی و ارائه می‌نمایند. این خدمات به صورت آنلاین و یا مشاوره و پیگیری‌های تلفنی انجام می‌شود.
اگر در موارد و زمینه‌های نام برده نیاز به وکیل متخصص و مشاوره‌های وی دارید، کارشناسان مجموعه کال وکیل همانند یک وکیل ویژه، همراه شما و پیگیر حل مشکل حقوقی‌تان هستند. برای این منظور، با شماره‌های مجموعه کال وکیل تماس بگیرید، یا آن که موضوع دعوی خود را در سایت ما ثبت نمایید. پس از ثبت موضوع در سایت توسط شما، کار وکلای ما آغاز خواهد شد. به این صورت که در کمترین فاصله ممکن با ثبت موضوع دعوی، از طرف کال وکیل، با شما تماس گرفته می‌شود و با جزئیات کامل، ابعاد گوناگون پرونده مدنظرتان بررسی و خدمت شما ارائه خواهد شد. همچنین اگر پرونده شما نیاز به تهیه دادخواست، شکواییه و یا هر اوراق قضایی دیگری داشته باشد، می‌توانید تمامی مراحل این امور را با خاطری آسوده به متخصصین حقوقی کال وکیل واگذار کنید و شاهد پیشرفت مراحل کارتان به بهترین نحو ممکن باشید.
لازم به ذکر است که پس از ایجاد حساب کاربری در سایت کال وکیل، امکان ارسال مدارک مرتبط با دعوی مدنظر را برای وکیل خود خواهید داشت. وکیل ویژه شما پس از بررسی موضوع و مدارک موجود، تمامی راهکارها و مسیرهای ممکن برای رسیدن هر چه زودتر شما به هدفتان را ارائه خواهد کرد. کال وکیل و متخصصانش این اطمینان را به شما خواهند داد که در احقاق حقوقتان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تا پایان مراحل قضایی و حقوقی پرونده‌تان همراه و هم هدف شما باشند.
همچنین مجموعه کال وکیل برای ارئه خدمات ارزان حقوقی و رفع نیاز شما در چنین مسائل و مواردی، بسته‌های مشاوره‌ای گوناگون با تعداد و زمان‌های متنوع تدارک دیده است. بسته‌های مشاوره‌ای کال وکیل به شما این امکان را می‌دهد که تنها در مراحلی که نیاز به نظر یک متخصص دارید، کال وکیل را در جریان بگذارید.
برای مثال، شما می‌توانید تنها در موارد حساس مثل پیش از جلسه‌های دادرسی و کارشناسی و حتی پیش از شروع دعوی، با یک متخصص حقوقی مشورت نمایید. به این صورت و با فعال سازی بسته موردنظر خود تنها در زمینه‌ای که برای آن نیاز به مشاوره دارید، هزینه پرداخت می‌کنید و متحمل هزینه‌های سنگین حق الوکاله های مرسوم نمی‌شوید.
به محض آن که موضوع دعوی شما در سایت ما ثبت یا با ما در میان گذاشته شود، متخصص‌ترین و با تجربه ترین وکیل در زمینه موضوع موردنظر شما، در اختیارتان خواهد بود و با شما تماس خواهد گرفت. سپس تمامی ابعاد پرونده شما به صورت رایگان مورد بررسی قرار گرفته و برای انجام مراحل بعدی، اقدام خواهد شد. این مراحل به ترتیب زیر صورت می‌گیرد:
۱-مطالعه و بررسی پرونده
۲-گرداوری اوراق قضایی مرتبط و مورد نیاز
۳-پرسش و پاسخ و مشاوره
۴-مشاوره‌های نهایی
۵-اقدامات عملی
همچنین مزایای استفاده از خدمات کال وکیل برای شما به شرح زیر است:
۱-متخصصین حقوقی کال وکیل بعد از بررسی هر پرونده، تمامی پرسش‌های شما مبنی بر میزان موفقیت و جلب نظر و رضایت دادگاه را پاسخ خواهند داد. همچنین متخصصین ما با اعتماد بر دانش، توانمندی و تجربه‌ای که در زمینه حل مسائل گوناگون حقوقی دارند، به هیچ وجه شما را ناامید نخواهند کرد و همه راه‌ها و راهکارها را برای پیروزی شما خواهند آزمود.
۲- با انتخاب مجموعه کال وکیل، میزان چشمگیری از هزینه‌های حق الوکاله های حضوری، کاسته خواهد شد. این میزان مبلغی حدود نود در صد کمتر از مبالغ مرسوم در وکالت‌های حضوری محاسبه شده است.
۳-به دلیل عدم مراجعه‌ها و پیگیری‌های حضوری، میزان چشم گیری از زمان، چه برای شما و چه برای وکیلتان، صرفه جویی و ذخیره خواهد شد.
۴-مجموعه کال وکیل این اطمینان را به شما خواهد داد که پرونده‌تان در اختیار وکیل متخصص و با تجربه در موضوع مورد نیاز شما قرار خواهد گرفت.
۵- مشاوره‌های مجموعه کال وکیل، به دو صورت عمومی و تخصصی انجام می‌گیرند که اغلب مشاوره‌های عمومی ما به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. این مشاوره‌ها توسط کارشناسان حقوقی انجام می‌پذیرد. اما مشاوره‌های تخصصی ما توسط وکلای پایه یک دادگستری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
۶-برای ارتباط با کال و کیل و دریافت حساب کاربری به همراه سی هزار تومان اعتبار رایگان، به سایت ما مراجعه کنید. پس از آن در صورت تمایل به ادامه مشاوره و مراحل تخصصی کار، با خرید بسته مورد نیازتان، صرف هزینه و زمان بسیار کمتر، مشاوره‌ها و راهکارهایی به مراتب علمی‌تر و تجربی‌تر را دریافت خواهید نمود. کال وکیل، وکیل معتمد شماست.
تماس :
تهران، خ وزرا، کوچه ۱۲ پلاک ۶، واحد ۶
تلفن: ۰۲۱-۸۸۷۱۷۳۵۰
سایت:www.callvakil.ir

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها