تلفن های رومیزی سری TS پاناسونیک

امروزه ارتباطات یکی از مهمترین نیاز های مردم است که از طرق مختلف این راه های ارتباطی برقرار میشود مثل تلفن ثابت ،گوشی موبایل ، شبکه های اجتماعی و غیره .. امروزه در منازل و ادارات و سازمان ها از تلفن های ثابت استفاده میشود که با پیشرفت تکنولوژی  محصولات متنوع و با کارایی بالا توسط شرکت های مطرحی از جمله شرکت ایدال گستر که نمایندگی پاناسونیک در ایران می باشد در بازار عرضه میشود . محصولات پاناسونیک یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات در زمینه فروش تلفن های رومیزی می باشد که جوابگوی نیازهای مخاطبان می باشد

به دلیل استفاده فراگیر از تلفن ، تلفن های رومیزی یکی از ضروریات هر منزلی و اداره ای است که بسته به کارایی و سلیقه کاربر میتواند متفاوت باشد .هر کدام از این تلفن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند که در ادامه به نقد و بررسی چند مدل تلفن های رومیزی می پردازیم .

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS880

این تلفن یکی از پرفروش ترین تلفن های رومیزی می باشد که دارای طراخی خاص و شکیلی می باشد ابعاد این تلفن ۱۷۷x101x228 میلی متر و وزن آن ۹۹۷ گرم است

دارای رنگ بندی متفاوتی از جمله رنگ مشکی و سفید می باشد. از مهترین قابلیت این تلفن، کلید های شماره گیری سریع آن می باشد که ۱۰ شماره پر کاربرد را می توان رو تلفن، برنامه ریزی کرد این قابلیت بیشتر برای کسانی که مشکلات آلزایمر دارند و یا ناتوان هستند، کاربرد دارد. صفحه نمایش تلفن ۸۸۰ سه سطری است که اطلاعات تماس گیرنده را نشان میده برای اینکه متوجه شوید شماره ای پشت خط است بالای رنمایشگر یه چراغ زنگ وجود دارد که تماس ورودی را نشان می دهد.

تلفن رومیزی KX-TS880
تلفن رومیزی KX-TS880

 

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS500MX

نلفن رو میزی مدل S500 دارای تماس مجدد خودکار یا دکمه Redial می باشد. این تلفن، قابلیت کنترل صدای ۶ مرحله ای است تا صدای تماس گیرنده را متناسب با سطح شنوایی تنظیم کند. از دیگر قابلیت های این تلفن دکمه Flash ، برای نگه داشتن تماس استفاده شود. اگر تلفن دیگری به عنوانی یک داخلی روی خط شهری شما باشد می توان از طریق این دکمه تماس را به داخلی دیگر انتقال داد.

امکان تنظیم صدا در سه حالت وجود دارد که میتواند در مواقع استراحت یا شب روی سکوت قرار گیرد.  این تلفن ها قابلیت اتصال به دیوار را دارند و به این صورت فضای کمتری را اشغال می کنند.

تلفن رومیزی KX-TS500MX
تلفن رومیزی KX-TS500MX

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS580MX

این تلفن یکی از با کیفیت ترین تلفن های رو میزی پاناسونیک می باشد که دارای ابعاد ۱۹۶x190x95 میلی متر است و وزنی معادل ۶۸۵ گرم دارد. دارای صفحه نمایشگر دو خطی است که روشنایی اش در چهار سطح قابل تنظیم است. تلفن رو میزی  S580 دارای بلندگو های دو بلکس است که میتواند در کنفرانس ها صدای واضحی را در جلسه فراهم کند .قابلیت قفل کردن صفحه کلید امکان مناسبی برای افرادی است که کودک دارند .

با داران بودن پورت دیتا در این تلفن میتوان آن را به کامپیوتر ، فلش ، مودم وصل کرد

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها