بهترین مکمل های تقویتی پوست و مو را بشناسید

با افزایش سن نیاز به قرص های تقویت مو و پوست افزایش می یابد با مصرف به موقع می توانیم از بروز مشکلات مربوط به پوست و مو جلوگیری کنیم اما فقط مصرف مکمل های پوست و مو بدون دانش هیچ فایده ای ندارد برای مصرف این مکمل ها باید اطلاعات دقیق از مکمل های تقویتی داشته باشید

بهترین قرص های ویتامین پوست و مو

مکمل تقویتی پوست و مو اوله فارمانورد

قرص اوله فارمانورد اولین مکمل غذایی پی شرفته و ارزشمند جهت تامین ، حفظ زیبایی و سلامت پوست ، مو و ناخن است که بر پایه مدارک و تحقیقات مستند علمی و بالینی توسط شرکت دارویی فارما نورد در کشور دانمارک تولید می شود . امروزه اوله در کشورهای اروپایی و آمریکا به عنوان قرص زیبایی ( Beauty Pill ) شناخته و مورد مصرف قرار می گیرد .

عوامل متعدد داخلی و خارجی مانند تغییرات هورمونی ، ژنتیک ، بیماری ، تغذیه نامناسب ، نور خورشید ، آلودگی هوا ، استرس ، دود سیگار و خواب نا آرام و ناکافی باعث بروز و  پیری زود رس ، چین و چروک ,لک و افتادگی پوست ، ریزش و شکافت مو و آسیب دیدگی ناخن می شود. در زندگی ماشینی و پر استرس امروز ، وجود محصولات معتبر و موثر همچون قرص اوله در رفع کاهش و رفع موارد مضر فوق ، ضروری می باشد  مکمل evelle ترکیب کاملی از مواد ریزمغذی ، ویتامین ها ، عصاره های گیاهی و  کلاژن کمپلکس دریایی را دارا است و مصرف روزانه آن باعث بروز تاثیرات شگرف سلامت و شادابی و استحکام در پوست ، مو و ناخن شما می شوداوله فارمود یکی از بهترین مکمل تقویتی پوست و مو میباشد

قرص تقویت مو پیلفود کمپلکس

پیلفود کمپلکس مکمل غذایی موثری در سلامت مو و ناخن می باشد. حاوی مواد موثری در سلامت و ضد ریزش مو است. پیلفود کمپلکس به صورت مستقیم بر روی ریزش مو تاثیر گذاشته و تامین کننده ویتامین های ضروری در حفظ سلامت مو و ناخن می باشد. این محصول حاوی کراتین است که ۹۰ درصد ساختمان مو از کراتین تشکیل شده،

 

مکمل تقویتی مو پرفکت

قرص ویتامین تقویت پوست و مو پرفکت  ویتامین ها نقش مهمی در تقویت پوست، مو و ناخن دارند. و از علل ریزش مو تغذیه نامناسب و آلودگی هوا، تغییرات هورمونی از علت های اصلی این بیماری می باشد. قرص پرفکت با ترکیبات موثر به طور مستقیم در تقویت این سه ارگان اصلی اثر مثبت می گذارد.

از ویژگی های قرص ویتامین تقویت پوست و مو پرفکت

کمک به تقویت پوست، مو و ناخن می باشد. و از ویژگی های مهم این محصول محافظت از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب است. حاوی آنتی اکسیدان می باشد که رادیکال های آزاد را در بدن خنثی کرده که این امر موجب داشتن پوستی شاداب و لطیف می گردد. همچنین تحریک کننده کلاژن در بدن نیز می باشد که یکی از مهم ترین عناصر در بدن است که با افزایش سن بسیار کاهش می یابد.

قرص تقویتی پوست پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس با ترکیباتی چون روغن دانه انگور سیاه فرنگی ، کلاژن بایو مارین Colagene Bio Marine (کمپلکس دریایی)، عصاره پوست درخت کاج Pine bark، لیکوپن،عصاره چای سبز، آلفا لیپوئیک اسید، کوآنزیمQ10، بیوتین، سیستین، سیلیکون، ویتامین های گروه B ، ویتامین D،E،C و مواد معدنی باعث کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست بر اثر نورخورشید و آلودگی های محیط می گردد.

 

ما معتقدیم که زیبایی پوست شما از درون منشاء می گیرد. قرص پرفکتیل پلاتینوم توسط دانشمندان شرکت ویتابیوتیکس انگلستان طراحی شده است و در آن کشور، از میان مکمل های مرتبط رتبه اول را در فروش کسب نموده است. قرص پرفکتیل پلاتینوم شامل ریز مغذی های ضروری برای شادابی هرچه بیشتر پوست مو و ناخن هاست.

قرص تقویت مو اولترا کلاژن میسون نچرال

امروزه توجه به پوست و مو و ناخن در همه جامعه از مردان تا زنان افزایش یافته است. ریزش مو و مشکلاتی که پس از آن ایجاد می شود موجب شده تا افراد به فکر یک راه حل برای حل این مشکل باشند. استفاده از غذاهای مناسب و کلاژن ساز می تواند مفید واقع شود ولی بیشتر افراد نمی توانند از طریق غذا مواد مورد نیاز برای تقویت مو و ناخن را به دست بیاورند بنابراین راه حلی به نام مکمل ها مطرح می شود. کپسول اولترا کلاژن میسون نچرال محصولی بسیار مناسب و قوی بوده که حاوی ماده موثر کلاژن و انواع ویتامین های مخصوص پوست و مو و ناخن می باشد. کپسول اولترا کلاژن میسون نچرال مناسب برای عموم افراد بوده و می تواند به طور کامل از پوست و مو و ناخن محافظت کند و موجب جوانسازی پوست صورت شود.

ویـژگی های خاص:

– تقویت مو و استحکام ناخن ها

– افزایش شادابی پوست و مو

– بهبود ساخت کلاژن

– جلوگیری از ریزش مو

قرص تقویت پوست و مو یونی زینک

قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس (Liberty Swiss Uni Zinc) جز بهترین قرص های تقویت پوست و مو می باشد با دارا بودن ویتامین‌های گروه B، زینک و ویتامین C یک مکمل مفید برای حفظ سلامت بدن و رفع ضعف و خستگی است. این مکمل باعث افزایش انرژی و هوشیاری فرد شده و توانایی او برای وظایف روزانه را افزایش می‌دهد. در ادامه فواید ریزمغذی‌های موجود در فرمولاسیون قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس به‌طور کامل شرح داده‌شده است. قرص یونی زینک جز بهترینهای  قرص تقویت پوست و مو است

زینک اصلی‌ترین ترکیب بکار رفته در فرمولاسیون قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس مینرال ضروری زینک یا روی است که خواص آن را همه می‌دانند. زینک در بسیاری از واکنش‌های بدن نقش دارد و مهم‌ترین عملکرد آن تقویت سیستم ایمنی بدن با تولید گلبول‌های سفید و جلوگیری از ابتلا به بیماری و عفونت‌های مختلف است.

یونی زینک بر روند تولید هورمون‌ها و آنزیم در بدن تأثیرگذار است تا جاییکه کمبود زینک باعث کاهش سطح هورمون‌های جنسی و کاهش آنزیم‌های گوارشی شده و باعث مشکلاتی مانند نفخ و ری فلاکس می‌شود

زینک با تحریک کلاژن سازی باعث جوان‌سازی و شادابی پوست می‌شود و با افزایش سنتز کراتین مانع ریزش مو شده و موها را تقویت و پرپشت می‌کند. میتوان گفت

کپسول تقویت مو زینک پلاس بیوتین مگنوم

یک محصول آمریکایی از شرکت مگنوم ویتامینز با ترکیبی از ۲۰ نوع ویتامین و مواد معدنی در یک کپسول با بلعی آسان تولید کرده است که به ریزش موها و شکنندگی ناخن های شما بسیار کمک می کند.

مصرف روزانه ۳ عدد به همراه غذا از کپسول زینک پلاس مگنوم میتواند به زیبایی و شفافی پوست صورت شما همچنین زیبایی و درخشندگی موها و ظرافت و استحکام ناخن های شما کمک کنید

Magnum Vitamins Zinc Plus حاوی بیوتین ۵۰۰۰ میکروگرم می باشد که نقش قابل توجهی در حفظ و سلامت پوست ، مو وناخن ها دارد

برای داشتن موهای ضخیم و ناخن های با ظرافت اما مستحکم پوستی سفت و شفاف مصرف کپسول زینک پلاس مگنوم را به شما پیشنهاد می کنیم.حس طراوت و شادابی و جوانی را با زینک پلاس مگنوم ویتامینز تجربه کنید.

کپسول هیر ویت (Health Aid Hair Vit Cap)

اکثر افراد امروزه بر اثر عوامل مختلفی مانند آلودگی هوا، تغذیه نامناسب، استرس و تغییرات هورمونی درگیر ریزش مو هستند. بهترین راه پیشگیری از ریزش مو و نازک شدن موها تغذیه مناسب می باشد. زیرا موها جهت حفظ ساختمان و ضخامت خود به ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی در دوران های مختلف زندگی خود نیاز دارند.

کپسول هیرویت

قرص هیرویت حاوی مجموعه ای از ویتامین های گروه B و اسیدهای آمینه ضروری می باشد. مصرف این محصول باعث جلوگیری از ریزش مو، بهبود بافت و افزایش ضخامت مو شده و همچنین سبب بهبود رنگ و درخشندگی مو نیز می شود و در تامین سلامت مو بسیار موثر عمل می کند. ترکیبات موجود در این محصول به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم نقش خود را در سلامت مو ایفا کرده و علاوه بر این می توانند تاثیر یکدیگر را نیز تقویت کنندپس قرص hair vit به شما پیشنهاد می شود.

ترکیبات موثر مکمل هیر ویت هلث اید

کولین و اینوزیتول :این دو ماده ترکیباتی محلول در آب بوده که جزء ویتامین های گروه دسته بندی می شوند. هر دو ماده پیش ساز فسفولیپیدها بوده و به دلیل اهمیت ویژه فسفولیپیدها در رشد و نمو سلول فولیکول های مو، می توانند در بهبود سلامت، رشد و کیفیت موها نقش داشته باشند.

قرص ویتامین مو آنادرم (Anaderm Tabs)

قرص ویتامین مو آنادرم یک مکمل تخصصی مراقبت از پوست می باشد. که با اثرات آنتی اکسیدانی و تثبیت وزن کلاژن ها به صورت سیستمیک مانع ایجاد چین و چروک می شود و روند پیری پوست را کند می کند. محصولات موضعی نظیر کرم ها و لوسیون ها بر لایه شاخی یا اپیدرم اثر می گذارند ، این لایه حاوی سلول های مرده می باشد.

ویژگی مکمل آنادرم

بر لایه درم ، قسمت حاوی کلاژن و الاستین و پلی ساکارید ، اثر می گذارد.

آنادرم قرص با فرمولاسیون انحصاری و اختصاصی ، پوست را از عمق ناحیه درم جایی که روند پیری از آنجا آغاز می گردد ، بازسازی نموده و آن را جوان می نماید.

ترکیبات موثر قرص آنادرم

این مکمل حاوی عصاره گریپ سید ( هسته انگور ) ، عصاره لیکوپن ، سویا ، ویتامین ث ، زینک و عصاره ماهی جهت پیشگیری و کاهش چروک های پوستی می باشد.

این فرآورده حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان قوی می باشد ، که باعث از بین بردن رادیکال های آزاد می شود.

مصرف مواد غذایی غنی از آنتی اکسیدان برای سلامت بدن ، تقویت سیستم ایمنی و همچنین افزایش طول عمر و به تعویق انداختن فرآیند پیری ضروری است. رادیکال های آزاد می توانند با تخریب سلول های بدن و انتشار مواد سمی به بافت های اطراف خود آسیب جبران ناپذیری به بدن وارد کنند. آنتی اکسیدان ها موجب می شوند که بدن جوان تر و شاداب تر بماند و در عین حال علائم پیری را کاهش می دهند.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها