کمک سفر مرجع راهنمای اخذ ویزای شینگن و اخذ وقت سفارت ها

اولین مرحله برای دریافت ویزای شینگن و یا ویزای سایر کشورها دریافت وقت سفارت از کشور مقصد است. پروسه ی دریافت ویزای هر کشوری بسته به هدف شما و برنامه سفر شما دارای شرایط و ضوابط گوناگونی است. سایت کمک سفر به عنوان راهنمای تعیین وقت سفارت ها و راهنمای اخذ ویزای کشورها اطلاعات دقیقی در اختیار متقاضیان اخذ ویزای شینگن و ویزای سایر کشورها قرار میدهد.

دریافت وقت سفارت کشورهای حوزه شینگن معمولا فرایندی زمان بر است چرا که زمان بندی سفارتها به گونه ای است که به صورت تصادفی و برای مدت کوتاهی سیستم نوبت دهی وقت باز میشود و به دلیل حجم بالای متقاضیان سفر به کشورهای شینگن این وقت ها به سرعت پر شده و مجددا سیستم نوبت دهی برای مدتی بسته خواهد شد. بنابراین برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا نیاز به صرف زمان و انرژی دارید. اما برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا راه آسان و سریع تری نیز وجود دارد و آن سپردن این کار به افراد با تجربه است تا زمان دریافت وقت سفارت برای شما به حداقل میزان ممکن کاهش یابد. بدین منظور سایت کمک سفر به عنوان مرجع معرفی آژانس مسافرتی به شما کمک می کند تا آژانس مسافرتی مورد نیاز خود را جهت دریافت خدمات اخذ ویزای شینگن و ویزای سایر کشورها را پیدا کنید. کافیست وارد سایت کمک سفر شده و سپس به منو آژانس ها مراجعه کنید.

با اشاره به این موضوع که ایرانیان در رده های بالای متقاضیان دریافت ویزای شینگن هستند دانستن نکاتی در رابطه با قوانین اخذ ویزای شینگن برای ایرانیان ضروری است.

تاریخ اعتبار ویزای شینگن در واقع تاریخ شامل محدوده زمانی است که فرد دارنده ویزای شینگن میتواند به کشورهای عضو شینگن سفر کنند و از ویزای خود استفاده کنند. این بازه زمانی نشان دهنده ی مدت زمانی نیست که فرد میتواند در حوزه شینگن بماند. پس از اتمام تاریخ اعتبار ویزای شینگن، این ویزا خود بخود باطل میگردد، حتی اگر از آن استفاده نکرده باشید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای شینگن

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای شینگن در کشورهای عضو شینگن مشابه است اما گاهی در بعضی از جزییات با هم متفاوت هستند. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن
  • اصل گذرنامه و گذرنامه‌های قبلی با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس رنگی ۴×۳ که به تازگی گرفته شده باشد (زمان آن بیشتر از ۶ ماه نباشد). رنگی با پس زمینه سفید
  • مدارک شغلی رسمی: این مدارک شامل جواز کسب، روزنامه‌ی شغلی، فیش حقوقی و گواهی اشتغال به کار یا تحصیل میباشد. این مدارک باید دارای ترجمه‌ی رسمی باشد.
  • اسناد ملکی شخص متقاضی و منابع مالی وی همراه با گردش حساب رسمی همراه با ترجمه‌ی رسمی
  • بلیط پرواز رفت و برگشت به کشور مقصد یا رزرو بلیط
  • برگه‌ی تاییدیه‌ رزرو هتل (واچر هتل) و یا اصل دعوت‌نامه‌ای که شخص دعوت‌کننده از کشور مقصد برای متقاضی فرستاده است.
  • بیمه‌ مسافرتی

نکات ضروری در درخواست ویزای شینگن

  • درخواست ویزا می‌تواند تا ۴ ماه زودتر از زمان سفر ارائه شود.
  • چنانچه بدون دعوتنامه و پشتیبان مالی برای دریافت ویزا اقدام می نمایید تا جایی که می توانید موجودی حساب بانکی خودتان را قبل از گرفتن نامه موجودی برای سفارت افزایش دهید.
  • ارائه سند ملک یا ماشین به معنی دلیل وابستگی برای بازگشت به ایران است و شانس شما را در دریافت ویزای شینگن افزایش میدهد.
  • تمامی مدارک مورد نیاز برای هر سفارت باید به صورت تمام و کمال ارائه شود و نقص درارائه مدارک خواسته شده میتواند شانس شما را برای دریافت ویزای شینگن از بین ببرد. قبل از انجام هر کاری لازم است چک لیست مربوط یه ویزای شینگن همان کشور را تهیه فرمایید.
  • تمامی مدارک که به زبان فارسی هستند نیاز به ترجمه و مهر دادگستری دارند که این کار معمولا توسط دارالترجمه‌ ها انجام می‌گردد.
  • هزینه‌هایی که فرد متقاضی برای درخواست و اخذ ویزا به سفارت پرداخت میکند، غیرقابل برگشت است.

با توجه به مطالب ارائه شده در صورتی که هنوز سوالی در خصوص شرایط و مدارک اخذ ویزای شینگن دارید کافیست در بخش نظرات سایت کمک سفر سوالات خودتون رو مطرح و پاسخ آن را دریافت کنید. با کمی جستجو در وب متوجه خواهید شد که کمک سفر کاملترین سایت گردشگری از نظر دسته بندی محتواست و هر مطلبی در مورد گردشگری را می توانید در این سایت جستجو کرده پیدا کنید. و در صورتی که پاسخ سوالتان را در کمک سفر پیدا نکردید می توانید آن را در بخش نظرات مطرح کنید تا محتوای مورد نظر شما تهیه و در سایت منتشر گردد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها