تمرین شاد بودن با تماشای کلیپ خنده دار

احساس غم و ناراحتی چیزی است که خیلی از روزها به سراغ ما می‌آید. اما باید همیشه تمام سعی خود را بکنیم که هر چه سریع تر این احساسات را از خود دور کنیم. دانشمندان همیشه به خندیدن و دوری از غم و غصه سفارش کی‌کنند. راه های زیادی برای شاد بودن وجود دارد. از جمله آن‌ها می‌توان گپ با دوستان ، قدم زدن در یک پارک زیبا و … را نام برد.  اما گاهی اوقات شرایط چندان برای انجام تفریح و یا گشت و گزار با دوستان فراهم نیست. به همین خاطر باید به دنبال راه حل‌های ساده تری بود. یکی از این راه ها تماشای کلیپ خنده دار است.

ویدئوهای طنز یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای برگرداندن نیروی از دست رفته ماست. در واقع شما می‌توانید در کسری از ساعت به قهقهه بیفتید و حتی از خاطر ببرید که چندی پیش چقدر ناراحت بودید. این روزها می‌توان با سرعت بسیار بالا به میلیون‌ها ویدئو خنده دار از طریق اینترنت دسترسی داشت. عموما این ویدئو ها را علاوه بر شبکه‌های اجتماعی ، به طور جامع تری در وبسایت اشتراک ویدئو می‌توان یافت.

اما ما به شما کلیپ طنز سایت زمین تی وی را پیشنهاد می‌کنیم. تماشای این گونه کلیپ های خنده دار به شدت پیشنهاد می‌شود مانند

-کلیپ دابسمش‌ها

-صداگذاری روی فیلم

– استند آپ کمدی‌

-کلیپ خنده دار

و … .

این گونه از فیلم‌ها به خاطر ماهیت کوتاه خود دارای نکات خنده دار زیاد به صورت فشرده هستند که باعث می‌شوند در زمانی بسیار کم بخندید و از حال و هوای غم بیرون بیایید.

چندین هزار ویدئوی طنز در این سایت موجود است که اغلب از پربازدیدترین ویدئو‌های منتشر شده در جهان و ایران می‌باشد مانند دوربین مخفی‌ها و نمایش‌های کمدی. به علاوه ویدئو‌های خنده دار از سایر شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های اشتراک ویدئو مانند یوتیوب که برای باز شدن آن‌ها نیاز به فیلتر شکن دارید هم در این سایت به رایگان وجود دارد و شما با سرعت بسیار بالا قادر به دریافت آن‌ها با کیفیت بالا و یا تماشای آنلاین و دانلود ویدئوهای یوتیوب هستید.

کلیپ خنده دار
کلیپ خنده دار

کلیپ‌های خنده دار این سایت بسیار گسترده بوده و قطعا تاثیر زیادی بر روحیه شما خواهد گذاشت. جالب است بدانید که با خندیدن می‌توانید روابط خود با دیگران را بهبود ببخشید و به این ترتیب بیشتر عمر کنید. خنده می‌تواند درمان بسیاری از بیماری‌ها وکسالت‌های شما باشد. هر چه که بیشتر بخندید ، گاز کربن دی اکسید بیشتری از بدن شما خارج شده و قدرت یادگیری شما هم افزایش می‎‌یابد. خنده نوعی تخلیه احساساتی است که سرکوب شده اند.

خندیدن نوعی دویدن است و کالری می‌سوزاند. خنده سبب خواهد شد تا دچار ریزش اشک از چشمان شویم که نوعی واکنش طبیعی بدن بوده و فشار خون مغز را کمی کاهش داده و همچنین از خشکی چشم جلوگیری می‌شود. هر چه که بیشتر بخندید، چین و چروک های صورت شما بیشتر برطرف می‌شود. خوب است بدانید ۵ دقیقه خندین از اعماق وجود سبب می‌شود که ۵ ساعت درد کمتری را حس کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا به ویدئو‌های طنز زمین تی وی سری بزنید و حسابی بخندید زیرا خنده مانند آبی بر روی آتش است و کلیپ خنده دار منتظر شماست !

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها