بهترین تلفن‌ ویپ پاناسونیک بی سیم در سال ۲۰۲۰

طی یک بررسی دقیق متخصصان ما بهترین گوشی‌های ویپ (VOIP) از برند panasonic موجود در بازار را مورد تحقیق و لیستی از آن‌ها را تهیه کرده اند. این بررسی توسط مرکز رسمی این شرکت در ایران یعنی ایده آل پاناسونیک انجام شده است.

دنیای تلفن‌ها به لطف قدرت VOIP در حال گذراندن یک عصر انقلابی است. بر خلاف تماس‌های تلفنی سنتی که از طریق سیم‌های مسی و خط تلفن انجام می‌شود، تلفن‌های ویپ از طریق اتصال اینترنتی کار می‌کنند. این جمله این معناست که اکنون امکان برقراری تماس بین تلفن ثابت ، تلفن همراه و رایانه امکان پذیر است. این قابلیت علاوه بر این که در جهان به هم پیوسته امروزی ضروری است بلکه هزینه تماس را هم کاهش می‌دهد.

بنابراین تلفن‌های VoIP برای دفاتر شلوغ که تماس های خروجی/ ورودی زیادی دارند، گزینه ایده آل است. آنها همچنین یک انتخاب مناسب برای خانه هایی هستند که تعداد زیادی تماس برقرار می کنند ، زیرا در صورتحساب تلفن شما در هزینه صرفه جویی می‌کنند.

تلفن‌ ویپ پاناسونیک بی سیم مدل KX-UDT131

تلفن ۱۸ اینچی با صفحه نمایش از نوع TFT است که از ۶۵۰۰۰ رنگ پشتیبانی می‌کند. این تلفن مناسب استفاده در خانه و ادارات است و از قابلیت کاهش نویز برخوردار می‌باشد. همچنین یک بلوتوث داخلی به همراه بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار از دیگر مزایای این تلفن ویپ است. تا ۵۰۰ شماره را می‌توان در این تلفن ذخیره کرد و شارژ سریع آن ۳ ساعت طول می‌کشد. باتری لیتیوم ۳.۷ ولت ، ۷۰۰ میلی آمپر ساعت کار شما را برای ساعت‌ها راه می‌اندازد. رمزگذاری DECT هم از دیگر ویژگی‌های آن است.

ویپ بی سیم مدل KX-UDT131
ویپ بی سیم مدل KX-UDT131

تلفن پاناسونیک ویپ بی سیم مدل KX-TGP600

پشتیبانی از ۸ گوشی و ۸ مکالمه به صورت همزمان و نگهداری و تنظیمات ساده از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلفن است. نمایشگر این مدل ۱.۸ اینچی است که از تکنولوژی نمایش TFT بهره می‌برد و ۶۵۰۰۰ رنگ را پشتیبانی می‌کند. صدای منتقل شده توسط این تلفن کیفیت بالایی داشته و نویز را تا حد ممکن از بین می‎‌برد. تا ۵۰۰ شماره را می‌توان در این تلفن ذخیره کرد. در حالت شارژ کامل تا ۲۰۰ ساعت به صورت آماده کار باقی می‌ماند و باتری آن تاب ۱۱ ساعت مکالمه را دارد. بسیار سازگار بوده و کاربری ساده‌ای دارد.

 ویپ بی سیم مدل KX-TGP600
ویپ بی سیم مدل KX-TGP600

تلفن بی سیم ویپ KX-TGP550

این تلفن‌ ویپ پاناسونیک ظرفیت ذخیره سازی ۱۰۰ شماره را داراست و شما می‌توانید تا ۱۰ تا از شماره‌هایی که اخیرا با شما تماس گرفته اند را در اختیار داشته باشید. صفحه نمایش ۲.۱ اینچی بهره گرفته از تکنولوژی LCD و پشتیبانی از ۳ مکالمه به طور همزمان از دیگر ویژگی‌های این تلفن ویپ است. این تلفن در حالت آماده به کار مصرف باتری بسیار پایینی دارد. حداکثر تا ۶ گوشی را می‌توان به آن متصل کرد. باتری آن از ۵ ساعت مکالمه پشتیبانی می‌کند. همچنین این تلفن دارای پایه پلاستیکی بدون لغزش است. همچنین کار و پیکربندی آن هم بسیار آسان است.

ویپ KX-TGP550
ویپ KX-TGP550

منبع: https://panasonic.net/cns/office/products/sipphone/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها