دانلود منابع آمادگی آیلتس

در این مطلب قصد داریم تمامی منابعی که زبان آموزان برای آمادگی آزمون نیاز دارند را در اختیار شما بگذاریم. با توجه به انبوه کتاب ها و منابع و سردرگمی افراد در طی سالهای بعد از انقلاب در خصوص انتخاب منبع معتبر لیستی از بهترین منابع مطالعاتی که مدرسین برتر آیلتس تهران به زبان آموزانشان معرفی میکنند را در این پست خدمتتان ارائه کنیم. منابع انتخابی از یکی از مدرسین فعال حوزه زبان انگلیسی و به پیشنهاد یکی از تیم های آموزشی سه گام انتخاب شده است.

منابع مطالعاتی چهار مهارتی

برای مطالعه منابع قبل از شروع بهتر است که اصول پایه ای  و گرامری زبان را به درستی و در حد عالی یاد بگیرید چون تقویت این موارد به تنهایی و بدون دانستن گرامر عملا ممکن نیست. برای گرامر هیچگاه سراغ کتاب های ترجمه شده نروید و فقط از روی منابع اصلی مانند Undrestanding and Using English Grammar کل قواعدی را که مشکل دارید مطالعه کنید. بعد از این مرحله سراغ موارد زیر رفته و به ترتیب یک به یک این کتاب ها را مطالعه کنید.

اسپیکینگ:

دانلود

ریدینگ:

دانلود

 تیم سه گام

منابع پیشنهادی تیم آموزشی سه گام که در حوزه کنکور ارشد و دکترا نیز فعالیت دارد به قرار زیر میباشند:

کتاب جامع راهنمای آزمون آیلتس:

دانلود

تمام منابعی که در بالا معرفی شده است از اهمیت به سزایی برخوردار بوده (به ویژه کتاب Undrestanding and Using English Grammar) و مدت زیادی است که آزمون دهندگان از این منابع استفاده میکنند.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
علی قاسم خانی
امتیاز :
     

بسیار آموزنده و مفید