فیلم پسرکشی، سفری به بحران‌های خانواده ایرانی

فیلم پسرکشی، یک داستان معمایی در دالان پر پیچ و خم روابط خانواده‌ای است که به علت باوری غلط‌، سال‌های سال را با بحران دست و پنجه نرم می‌کنند. اعضای خانواده قدیمی‎‌ای که با اعتقاد به برخی از باورهای خرافی و غلط، کام زندگی را به یکدیگر تلخ می‌کنند.
چه بسا که شاید داستان فیلم پسرکشی همچنان برای برخی از خانواده‌ها دور از انتظار و غریب نیست و به طور شفاف نمی‌توان گفت که موضوع اجتماعی آن، فقط معطوف به دهه‌های گذشته باقی‌مانده باشد.

در فیلم سینمایی پسرکشی، مرد خانواده در نظر دارد تا برای پسردار شدن بعد از ۴ دختر، مجددا ازدواج کند و این موضوع منجر به ایجاد نگرانی و حسادت، در زن خانواده با نقش‌آفرینی بی‌مثال ژاله صامتی می‌شود. این که قرار است پس از سال‌ها جایگاه خود را به عنوان زن و مادر خانه، با شخصی دیگر سهیم شود موضوع قابل هضم و چندان آسانی نیست و بازی قوی و روان وی در پسرکشی، احساس همزادپنداری زیادی القا می‌کند که این نشان از حرفه‌ای بودن صامتی و درخشش‌ اش در تمام نقش‌هایی دارد که به او سپرده می‌شود و کمتر به یاد خواهید آورد که به تماشای فیلم نشسته‌اید چرا که با تمام روح و وجود خود می‌توانید درد و رنج را احساس کنید و در بطن زندگی این خانواده قرار بگیرید.

زمانی که تماشاگر غرق داستان فیلم در گذشته است به ناگهان زمان حال نشان داده می‎شود که پسری جوان در کنار مادرش (ژاله صامتی) نشسته است و انبوهی از سوال و الهام را در تصور مخاطب جاری می‌سازد که گره‌گشایی از راز اصلی داستان، در این بخش نهفته است که بیش از پیش مخاطب را برای تماشا ترغیب می‌کند.

حضور پسرکشی در پردیس نماوا

اندک زمانی‌ست که اکران آنلاین فیلم‌های به روز سینمای ایران جای خود را در میان خانواده‌ها به خوبی باز کرده‌اند چرا که با استفاده از پلتفرم تماشای آنلاین فیلم و سریال می‌توان با پرداخت یک هزینه مقرون به صرفه، از امکان تماشای چند نفری با خرید تنها یک بلیت بهره‌مند شد و اینبار پردیس نماوا میزبان اکران آنلاین فیلم پسرکشی خواهد بود.

با پردیس نماوا می‌توانید تجربه‌ی یک سینمای خانگی را بدون وجود هرگونه دغدغه از ترافیک، محدودیت زمان و پرداخت هزینه زیاد را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

زمان پخش فیلم از یکشنبه ۱۵ تیر ماه ساعت ۲۰ بوده و امکان تهیه بلیت فیلم پسرکشی در پردیس نماوا فراهم است تا تنها با یک کلیک به همراه خانواده خود، قدم به دهه ۴۰ بگذارید و از تماشای بازی‌های درخشان بیش از پیش لذت ببرید.

کارگردان آثار بلند سینمای ایران

محمد هادی کریمی کارگردان فیلم پسرکشی بوده که ششمین اثر بلند خود را به این فیلم اجتماعی-معمایی اختصاص داده است. برای آشنایی با سایر آثار او می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

کمدی انسانی که کاراکترهای آن باید مخالف میل‌شان همرنگ مردم پیرامونشان شوند، بشارت به یک شهروند هزاره شوم که بر اثر مرگ مشکوک چند دانش‌آموز ، مدرسی از حوزه‌ی علمیه تلاش می‌کند تا با ورود به دنیای شاگردان، از راز مرگ آن‌ها خبردار شود و خود درگیر آن می‌شود، برف روی شیروانی داغ داستان زندگی فردی مشهور است که با مرگش اثری رازآلود از او به جای می‌ماند که پرسش‌هایی را در ذهن نزدیکان او رقم می‌زند و تنها راه رسیدن به آرامش قبلی رمزگشایی از این موضوع است، امشب شبه مهتابه درون مایه اصلی فیلم ناامیدی نسبت به ادامه زندگی و نفرت نسبت به پدری که هیچگاه حاضر نبوده علایق دوران جوانی شخص اول فیلم را درک کند، غیرمنتظره قصه پسری مانکن است که همواره در زندگی‌اش به جایگاهی بالاتر فکر می‌کند زیبایی نقطه قوت او است و این تصور او را تا جایی می‌برد که مشکلات و حوادث زیادی برایش به وجود می‌آید.

ستارگان فیلم سینمایی پسرکشی

بازیگران سرشناسی که در فیلم پسرکشی به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از: ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، گلوریا هاردی، صحرا اسداللهی، زینب قادری، لیلا اوتادی، لیلا زارع، شهناز نصرتی و  .

ژاله صامتی یکی از بازیگران با سابقه و همه فن حریف است که کارنامه سینمایی او از دت یعنی دختر آغاز می‌شود و بعد از گیلانه و قاعده بازی و حیران و عصر یخبندان و درخونگاه، اینک به پسرکشی می‌رسد.

شرایط تماشای پسرکشی در پردیس نماوا

مدت زمان اکران فیلم‌ سینمایی پسرکشی ۶۰ روز است و امکان دسترسی به فیلم خریداری شده محدود و ۶ ساعت خواهد بود که کاربران در این مدت می‌توانند فیلم خریداری شده را به صورت نامحدود تماشا کنند و پس از اتمام این مدت، فیلم از دسترس کاربران گرامی خارج خواهد شد.

گفتنی‌ست امکان تماشای آفلاین و دانلود فیلم پسرکشی در این دوره وجود نخواهد داشت اما پس از ورود این فیلم سینمایی به شبکه نمایش خانگی مانند باقی محتواهای موجود در نماوا، امکان دانلود و تماشای این فیلم برای کاربران نماوا محفوظ خواهد بود.

مشتاقانه منتظر حضور گرم‌تان در پردیس نماوا هستیم .

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها