دانلود سریال آقازاده،هم گناه،ملکه گدایان

تابستان فرصت بسیار مناسبی برای تفریح، مسافرت و وقت گذاشتن برای خانواده است، که می‌توان خاطرات خوشی در آن ثبت کرد. اما ممکن است شرایط این‌گونه تفریحات سالم، همیشه برقرار نباشد. دقیقا مثل امسال! با شیوع کرونا ویروس شرایط برای مسافرت، رفتن به سینما و… محیا نیست و برای  مصون ماندن از این ویروس همه‌گیر بهتر است بیشتر وقت خود را در منزل بگذرانیم. در چنین شرایطی یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن وقت در کنار خانواده تماشای فیلم و سریال ایرانی است. دانلود سریال ایرانی و خارجی و تماشای فیلم اوقات خوشی را در کنار خانواده رقم میزند. شبکه‌های خانگی نیز در این حیطه سریال‌های جذابی دارد. پیشنهاد ما به شما دانلود سریال آقازاده، هم گناه، ملکه گدایان از میان سریال های ایرانی است. در ادامه به معرفی اجمالی این سریال ها خواهیم پرداخت.

 دانلود سریال آقازاده، به روز ترین فیلم نمایش خانگی

آقازاده یک درام اجتماعی است که با ماجراهای چالش‌برانگیز در محوریت یک روایت عاشقانه به موضوعات اقتصادی، اجتماعی می‌پردازد. ضبط سریال آقازاده از سال ۹۸ شروع شد و علی‌رغم فراز ونشیب‌هایی که کرونا برای ضبط این سریال ایجاد کرد، سرانجام به اولین پخش در تیر ماه ۹۹ انجامید. این سریال نوشته حامد عنقا نویسنده سریال معروف پدر، تنهایی لیلا، قلب یخی، پیکسل، برسردوراهی و… است. حضور بازیگرانی چون سینا سهیلی(مهراد)، امین تارخ، امین حیایی، لعیا زنگنه، کامبیز‌ دیرباز، ثریا‌ قاسمی، سعید داخ، سامیه لک و… باعث شد که افراد بسیاری به سمت دانلود سریال آقازاده سوق پیدا کنند. البته ناگفته نماند که حضور بازیگر نقش اول سریال پدر، سینا مهراد نیز در این ‌سریال بر جذب مخاطبان تاثیر بسزایی داشته است.

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال آقازاده

بهرنگ توفیقی در رزومه کاری خود کارهای زیادی نظیر مجموعه انحرافی، گور به گور، پدر، بر سر دوراهی، زیر پای مادر و… را دارد که در تمام آنها بسیار خوش درخشیده است. این کارگردان زبده در تمام فیلم‌های خود، مخاطبان بسیاری را به خود جلب می کند. علاوه بر آن سریال آقازاده به سبب محتوای خوب و جذاب و بازیگران محبوبی که دارد، به سرعت بین همه محبوب شده و موفقیت دیگری را در کارنامه بهرنگ توفیقی ثبت کرده است. با یک کلیک برای دانلود آقازاده به راحتی می توانید آن را تماشا کنید.

آقازاده از زبان نویسنده سریال

عنقا تهیه کننده و نویسنده این سریال، در مصاحبه‌ای گفته است: ” موضوعیت سریال آقازاده مربوط به مستندات و گزارشات از پشت پرده اتفاقات سیاسی_اقتصادی چند وقت اخیر کشوراست که بی پرده در سریال به نمایش در آمده است و این امر بر جذابیت سریال می افزاید.”

آقازاده چه زمانی پخش می‌شود؟‌

سریال آقازاده از ۶ تیر ماه ۹۹ هر هفته روزهای جمعه ساعت ۱۲ در سایت‌های اینترنتی منتشر می‌شود. همچنین این سریال شنبه هر هفته به صورت دی‌وی‌دی پخش می‌شود. تاکنون می توان گفت که این سریال جذاب بسیار خوب فروش رفته است.

صدای خوش تیتراژ پایانی

در انتهای هر قسمت از سریال آقازاده، صدای خوش علی زندوکیلی را در تیتراژ پایانی می‌شنوید. تیتراژ پایانی از بخش‌های مهم هر سریال است؛ به همین جهت انتخاب خواننده مناسب برای سریال نیز مهم خواهد بود. با دانلود سریال آقازاده می توانید از اثر زیبای علی زندوکیلی لذت ببرید.

دانلود سریال هم گناه ،اجتماعی ترین سریال نمایش خانگی

سریال هم گناه، اولین تجربه نمایش خانگی مصطفی کیایی کارگردان معروف خط ویژه است. هم گناه روایتگر زندگی خانواده‌ای بزرگ بوده که از دیرباز در حیطه واردات و صادرات گل و گیاه فعالیت دارد و با ورود جوانی به خانواده دستخوش اتفاقات و تغییرات جدیدی می‌شود. در این سریال مسعود رایگان، رویا تیموریان، پرویز پرستویی، سوگل خلیق، احسان کرمی، هدیه تهرانی، محسن کیایی به ایفای نقش پرداخته اند. سریال هم گناه در واقع بازیگرانی از نسل جدید و قدیم را به هم پیوند داده است. بدون شک ترکیب همکاری بازیگران جوان با پیشکسوتان نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت.

رویکرد اجتماعی  سریال هم گناه

این سریال در ۲ فصل ۲۴ قسمتی تولید شده که از اسفند ۱۳۹۸ به شبکه پخش خانگی آمده است و هر یک از شخصیت‌های سریال داستان خاص خود را دارند. به گفته محسن کیایی بازیگر و برادر کارگردان، در این سریال تلاش شد اهمیت خانواده در کنار تضادها و تفاوت‌ها نمایش داده شود؛ چرا که قبلا هر ۱۰ سال یک بار در نسل‌ها تغییر رخ می‌داد، اما امروزه هر دو یا سه سال تغییراتی در نسل‌ها به وجود می‌آید و کنترل این مسئله بسیار حائز اهمیت است. بنابراین در سریال هم گناه جایگاه مهم خانواده در برخورد با تغییر نسل نمایش داده شده است. از آنجا که همیشه شنیدن آهنگ تیتراژ پایانی سریال‌ها برای مخاطبان جذابیت دارد با دانلود هم گناه هم می‌توانید از صدای خوش علیرضا قربانی، خواننده تیتراژ پایانی سریال لذت ببرید.

زمان پخش سریال هم گناه

این سریال ۲ فصلی که در  مجموع ۲۴ قسمت است، از اواسط تابستان ۹۹ روزهای دوشنبه در سایت منتشر شده و قابل دانلود است. در رابطه برخی از این سریال‌های پخش خانگی، متاسفانه بعضی شبکه‌های ماهواره‌ای بدون مجوز و ارادئه دانلود رایگان سریال هم گناه و به صورت غیر قانونی آن‌ها را در شبکه های خود نمایش می‌دهند. با این حال سریال هم گناه، فروش خوبی داشته و دچار ضرر و زیان نشده است. چرا که طرفداران خاص خود را در کشور دارد.

ملکه گدایان، سریالی در مسیر انتشار

دانلود سریال ملکه گدایان سومین پیشنهاد ما به شما است. این سریال با بازی محمدرضا غفاری، باران کوثری، رویا نونهالی، آرمان درویش در ۳۰ قسمت و با همکاری متشرک امین محمودی و حامد افضلی تولید می‌شود. ملکه گدایان که دومین ساخته سهیلی زاده در نمایش خانگی است، یک ملودرام معمایی بوده که تهیه کنندگی آن را رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی برعهده دارند. سریال ملکه گدایان به زودی منتشر خواهد شد. از آنجا که هنوز هیچ قسمتی از سریال منتشر نشده است اطلاعات چندانی در رابطه با محتوای سریال در دست نیست. بهترین مرجع برای اطلاع یافتن از انتشار اولین قسمت سریال ملکه گدایان و تماشای آن سایت مرسی دانلود است.

سهیلی زاده، اولین عامل جذابیت سریال ملکه گدایان!

حسین سهیلی زاده کار گردان سریال ملکه گدایان، یکی از کارگردان‌‌‌‌‌ های با تجربه و کارکشته سینمای ایران است که هم در سینما هم در تلویزیون آثار بسیاری را روی آنتن برده است. وی کارگردان سریال جذاب ترانه مادری، فاصله ها، دلنوازان، پیله های پرواز، آوای باران، مرز خوشبختی، دختران حوا و… است که با توجه به رزومه کاری‌اش قطعا مخاطبان بسیاری را به تماشای و دانلود سریال ملکه گدایان در شبکه خانگی جذب خواهد کرد. این اولین مزیت این سریال اینترنتی خواهد شد.

بهرین مرجع تماشای فیلم را بشناسید!

یکی از بهترین منابع رایگان دانلود فیلم، موسیقی و… سایت مرسی دانلود است. این سایت معتبر که سالهاست روی کار آمده فیلم‌های مورد علاقه‌تان را بسیار سریع و راحت در اختیارتان خواهد گذاشت. برای تماشا و دانلود سریال آقازاده، هم گناه، ملکه گدایان به سایت مرسی دانلود مراجعه کنید و از تماشای فیلم لذت ببرید. در مرسی‌دانلود می‌توانید با بالا ترین کیفیت ممکن فیلم را ببینید و در کنار خانواده از لحظات خوش در خانه ماندن نهایت استفاده را ببرید.

از فیلم دیدن لذت ببرید!

مقصود ما از معرفی این سه سریال جذاب این بود که در این روزهای سخت کرونایی که بیشتر وقت آزاد خود را در خانه هستید، با تماشای فیلم لذت ببرید. چرا که بار روانی حاصل از اخبار بیماری، مشکلات اقتصادی و… می تواند به سلامتی شما و خانواده‌تان آسیب برساند. شما می‌توانید با آماده کردن سالم ترین تنقلات در منزل مثل میوه، چای و کیک و… به همراه خانواده به تماشای سریال های آقازاده، هم گناه، ملکه گدایان بنشینید و از در خانه ماندن احساس رضایت داشته باشید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها