یه ساک مناسب برای نوزاد چه ویژگی هایی باید داشته باشه!

ساک نوزاد، کیف بزرگی است که وسایل ضروری برای مراقبت از کودک را در خود جای میدهد. از جمله وسایلی که در ساک نوزاد قرار میگیرد میتوان به لباس های اضافی، خوراکی، اسباب بازی اشاره نمود. علاوه بر وسایل کودک، برخی از مدلها دارای بخشهایی برای قرار دادن آی پد، کیف پول، موبایل و…. هستند که باعث می شود کاربرد بیشتری داشته باشند.

ساک مسافرتی نوزاد دارای مدل های مختلفی است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم:

  • کوله پشتی: طراحی آن شباهت بسیاری به کوله پشتی معمولی دارد و دارای بخش های اضافی برای نگهداری دستمال های خشک و همچنین پوشک تعویض است.
  • آویزی: دارای رکابی است که می توان آن را به یک شانه حمل کرد. این مدل بیشتر برای آقایانی که ساک را حمل می کنند مناسب است.
  • دستی: ساک نوزاد دستی شباهت زیادی به کیف دستی بزرگ دارد و بخش های متنوعی را در خود جای می دهد.

پیشنهاد کاربردی برای انتخاب ساک مسافرتی نوزاد

در هنگام خرید ساک نوزاد لازم است مواردی را در خاطر داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسب و کاربردی داشته باشید، در ادامه به بیان این نکات میپردازیم:

 

  • بهتر است مدل کیف را به نحوی انتخاب کنید که دستهایتان را برای حمل نوزاد آزاد بگذارد.
  • طراحی آن به صورتی باشد که فشار زیادی را به شانه ها، گردن و کمر وارد نکند. قبل از پر شدن ساک نوزاد، نباید وزنی بیش از ۵ کیلوگرم داشته باشد.
  • دارای ابعاد مناسبی باشد، اگر سایز ساک مسافرتی نوزاد کوچک باشد وسایل بسیار کمی داخل آن جای می گیرد و اگر بسیار بزرگ باشد، خیلی سریع کثیف و پاره می گردد. بنابراین لازم است ابعادی را انتخاب کنید که متناسب با وسایل ضروری کودک تان باشد.
  • اگر به دنبال خریدی کاربردی هستید، ساک و چمدان با بخش بندی زیاد و کیفیت خوب در ساخت آن را در اولویت قرار دهید. در این میان ساک کودک برند دلسی میتواند انتخاب مناسبی باشد.
  • برخی از مدل های ساک نوزاد، به سادگی با دستمال تمیز می شود، این مورد می تواند باعث سرعت عمل شما شده و در صورت کثیف شدن، در کوتاه زمان تمیز می گردد.
  • بندهای ساک مسافرتی نوزاد دارای قابلیت تنظیم باشند تا شما و همسرتان را دچار مشکل نکند چرا که معمولا حمل ساک توسط پدر و مادر به تناوب صورت میپذیرد.
  • دوام و استحکام ساک نوزاد را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. دوخت، زیپ و چسب هایی که بر روی ساک قرار گرفته است را با دقت بررسی نمایید. لازم است توجه داشته باشید که داشتن زیپهای متعدد کاربردیتر از دکمههای مغناطیسی و چسب است. خرید از برندهای شناخته شده میتواند در این زمینه انتخاب های مناسبی را برایتان ایجاد کند.
  • دارای جنس مختلفی هستند، بهتر است به جای انتخاب طرح پارچه، به جنس و کیفیت آن توجه کنید، ساک مسافرت نوزاد با جنس نایلون ضد رطوبت یا میکروفایبر بسیار کارآمد است.
  • اگر از کالسکه کودک استفاده می کنید، لازم است بدانید مدل هایی از ساک نوزاد وجود دارد که دارای بندهایی خاص برای قرارگیری بر روی کالسکه هستند و کار شما را ساده مینماید.
  • برندهای شناخته شده ی ساک نوزاد شامل RECARO، MAXI COSI، BRITAX ، M&Y، dili best، delsey ، picci، OKIEDOG می باشد. از بین برندهای معرفی شده خرید ساک لوازم نوزاد دلسی می تواند از نظر اقتصادی در کنار کیفیت ساخت بالا که همپای رقیبان خارجی است بسیار مقرون به صرفه و البته هوشمندانه باشد.

 

معرفی برندهای معتبر و پرفروش

ساک نوزاد برند دلسی: دوام بالایی داشته، دارای گنجایش مناسبی برای قرارگیری و نگهداری لوازم کودک است. وزن آن کمتر از یک کیلوگرم میباشد. طراحی این ساک نوزاد مسافرتی به گونه ایست که کمترین فشار را به کمر وارد می نماید. نگهداری از آن آسان بوده و قسمتهای مختلفی در آن تعبیه شده است. دارای گارانتی بوده و نسبت به کیفیتی که ارائه می دهد قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

ساک نوزاد برند کولاکو: دارای وزنی سبک و دوختی ظریف است، بندهای آن قابلیت تنظیم کردن دارد. نحوه بسته شده آن زیپی است و برای نوزاد دختر و پسر قابل استفاده می باشد. رنگ طوسی آن می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد، جنس آن از استحکام بالایی برخوردار است.

ساک نوزاد رونیکا: دارای ابعاد بزرگی است، از جنس برزنت بوده و دارای استحکام زیادی است. در قسمت جلویی ساک قسمتی قرار گرفته است که دسترسی به وسایل مورد نیاز و فوری را تسهیل می کند. دو جیب کشی در طرفین ساک نوزاد تعبیه شده که برای قرار دادن بطری نوشیدنی و شیشه شیر کاربرد دارد. دارای زیرانداز تعویض، کیف قمقمهای و بند رودوشی قابل جدا شدن می باشد.

ساک نوزاد برند بی بی سینگ: این ساک گزینه ی مناسبی برای استفاده در مهمانی و پیاده روی می باشد. قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی دارد و البته می توان آن را با دستمال به سادگی تمیز کرد، دارای محفظه نگهدارنده دمای شیشه شیر، محفظه پستانک و جای تعویض می باشد.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها