چرا باید یادگیری آنلاین زبان را امتحان کنیم؟

یادگیری آنلاین مرزهای زیادی را از بین میبرد: مرزهای زمانی، مکانی و حتی اقتصادی!

در صورتی که اهل گشت و گذار در وبسایت ها باشید، می‌توانید به راحتی  با استفاده از سیستم آموزش زبان آنلاین، با یک جست و جوی ساده استاد مد نظرتان را پیدا کنید. برای انتخاب بهتر، شما میتوانید ویدیوی معرفی هر استاد را مشاهده و با سایر اساتید مقایسه کنید. با کلیک روی نام و تصویر هر استاد نیز می‌توانید خلاصه ای از تجریبات و دیدگاه های او درمورد تدریس زبان را مشاهده کنید. سپس با کلیک بر گزینه رزرو کلاس و رزرو جلسه آزمایشی، وارد محیط آموزشی شوید. بسیاری از اساتید جلسه آزمایشی را رایگان برگزار می‌کنند و همه اساتید پاسخگوی سئوالات شما خواهند بود.

سامانه آموزش زبان تیکا: هر زبانی رو همراه معلمت یاد بگیر!

سامانه آموزش زبان تیکا نتیجه بلندپروازی برای بهتر کردن خدمات آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان ایرانی بود: چطور همه مشکلات سر راه یادگیری زبان را از بین ببریم؟ بعد از تجربه راه اندازی یک اپلیکیشن خودآموز انگلیسی موفق، تیکا قدم های اولیه برای ایجاد یک پلتفرم جاه طلبانه را برداشت، پلتفرمی که زبان آموزان و مدرسین ده زبان مختلف را به طور مستقیم به هم وصل میکند. در حال حاضر اساتید زبان های انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی، کره ای، روسی، فرانسوی، چینی، اسپانیایی، ایتالیایی، عربی و هلندی در این سامانه فعالیت هستند. در پاسخ به نیازهای زبان آموزان، بخش زبان ژاپنی نیز در دست راه اندازی است.

ابتدا جامعه هدف تیکا زبان آموزانی بودند که دوست داشتند به زمان و مکان معینی برای یادگیری زبان محدود نباشند، اما با افزایش کاربرد آموزش آنلاین به دنبال شیوع کرونا، زبان آموزان متنوع تری وارد تیکا شدند و در حال حاضر تیکا در حال تلاش برای هر چه بهتر کردن خدمات آموزشی برای هر گروه سنی و تحصیلی است.

 

کلاس های آنلاین زبان چگونه برگزار می‌شوند؟

کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی تیکا در یک پلتفرم مبتنی بر وب برگزار می‌شوند: یعنی لازم نیست یک نرم افزار جدید روی تلفن همراه یا رایانه خودتان نصب کنید. هر کدام از اساتید تیکا یک آدرس اختصاصی در این پلتفرم دارند. هر زبان آموزی که متقاضی برگزاری کلاس با یک مدرس زبان باشد و درخواست او مورد تایید استاد قرار گرفته باشد، این لینک را ۳۰ دقیقه قبل از ساعت مورد نظر از طریق پیامک دریافت می‌کند.

وقتی روی لینک کلیک کنید، وارد بخش login به محیط آموزشی میشوید. در این بخش بعد وارد کردن نام خودتان میتوانید وارد محیط آموزشی شوید. شما دو گزینه برای ورود به کلاس دارید: ورود به عنوان شنونده یا به عنوان میکروفون (گوینده و شنونده) که طبیعتا باید گزینه دوم را انتخاب کنید! تا بتوانید صدای استاد خودتان را بشنوید و خودتان هم صحبت کنید. با کلیک روی گزینه دوربین که در پایین صفحه برای شما نمایش داده میشود، میتوانید تصویر خودتان را فعال کنید. استاد از همان جلسه اول و هنگام تعیین سطح با شما به زبان مورد نظر صحبت میکند تا ذهن شما برای آغاز فرآیند یادگیری یک زبان خارجی آماده شود.

رزرو کلاس به صورت تلفنی

برای زبان آموزانی که در شبکه های اجتماعی یا از طریق دوستان و آشنایان با سامانه آموزش زبان تیکا آشنا شدند، امکان رزرو تلفنی کلاس نیز وجود دارد. در این حالت اگر استاد خاصی مد نظر نداشته باشید، مشاورین و پشتیبان های تیکا برای شما استادی را در نظر خواهند گرفت. در صورتی که با مراجعه با سایت شماره خودتان را برای ما بگذارید نیز پشتیبان ما با شما تماس می‌گیرد تا شما را راهنمایی کند.

با استفاده از سیستم آنلاین می‌توانید از بار رفت و آمدهای درون شهری بکاهید. با کاهش ازدحام در خیابان ها و آموزشگاه های زبان، از گسترش ویروس کرونا به گروه‌های آسیب پذیر نیز جلوگیری خواهید کرد. به علاوه، سیستم آموزش آنلاین به شما اجازه ضبط کلاس ها و مرور مطالب درسی از طریق لینکی که استاد در اختیار شما قرار میدهد را خواهد داد. آموزش آنلاین باعث میشود تعهد شما به یادگیری زبان افزایش پیدا کند، زیرا قادرید هرروز برای کلاس روز بعد برنامه ریزی کنید و  تا حداقل یک روز قبل از برگزاری کلاس ساعت جلسات را تغییر دهید.

 

تخفیف ها و پیشنهادات ویژه!

در صورتی که یکی از دوستان شما را به سامانه آموزش زبان تیکا معرفی کرده باشد، میتوانید از کد تخفیف استفاده کنید تا هر دو برای رزرو کلاس بعدی از تیکا تخفیف بگیرید! اگر خودتان و یکی از دوستان مایل به رزرو کلاس نیمه خصوصی باشید هم میتوانید تنها با ۳۰ درصد افزایش هزینه، کلاس را دو یا سه نفره برگزار کنید.

در صورتی که برای تعیین سطح کلاس رزرو کرده باشید و استاد به علت مشغولی موفق به برگزاری کلاس در ساعت مقرر نشود، با شماره پشتیبانی تیکا تماس بگیرید تا برای شما با یکی از مدرسین حاضر در تیم تیکا کلاس تنظیم شود!

تیکا چگونه به شما امکان برگزاری کلاس با اساتید برتر را میدهد؟

در سامانه آموزش آنلاین، اساتید برجسته و ماهر زبان می‌توانند برنامه دقیقتری برای وقت خودشان بریزند و شاگردان بیشتری قبول کنند. علاوه بر این، برای معرفی بیشتر خدمات آموزش آنلاین اکثر مدرسین فعال در سامانه آموزش زبان تیکا، جلسه اول را با هزینه زیر ۲۰ هزارتومان یا به صورت رایگان برگزار می‌کنند. با توجه به اینکه کارمزد دریافتی از طرف سامانه آموزش زبان تیکا از اساتید نهایتا ۲۵ درصد است، قیمت تمام شده برای زبان آموزان کمتر از کلاس های خصوصی خارج از آموزشگاه خواهد بود.

 

برنامه های آموزشی زبان تیکا برای کودکان چیست؟

وقتی اولین زبان آموزان خردسال در تیکا ثبت نام کردند، ما شگفت زده شدیم. کم کم روال مشخصی برای برگزاری کلاس های آنلاین کودکان تنظیم شد. در حال حاضر ما از والدین نادیای چهار ساله و کودکان زیر هشت سال درخواست میکنیم در تمامی جلسات در دسترس باشند تا بتوانیم هماهنگی های لازم را انجام دهیم.  همه نوجوانان زیر ۱۶ سال نیز برای رزرو کلاس باید به پدر و مادر خود اطلاع دهند.

به این ترتیب و با استقبال تعدادی از اساتید که خیلی زود خودشان را به عنوان اساتید برتر کودک و نوجوان مطرح کردند، زبان آموزان کودک وارد جامعه زبان آموزان تیکا شدند.

روش های جدید یادگیری

علاوه بر روال عادی برگزاری کلاس خصوصی برای زبان آموزان کودک و بزرگسال که در بالا شرح داده شد، آموزشگاه زبان تیکا به شما امکان شرکت در کلاس های نیمه خصوصی (دو تا سه نفره) را نیز با هماهنگی با استاد میدهد. علاوه بر این کارگاه های هدفمند و چند مرحله ای مکالمه و آمادگی برای آزمون های مختلف نیز در دست راه اندازی هستند. علاوه بر این امکانات ، بلاگ تیکا به عنوان یک منبع جامع آموزش زبان نیز می تواند به زبان آموزان در مسیر یادگیری کمک کند.

سوالات متداول

  1. چگونه می توان با اساتید مختلف تیکا قبل از برگزاری کلاس بیشتر آشنا شد؟

در صفحه پروفایل اساتید مختلف می توانید با دیدن ویدئومعرفی هر استاد و همچنین اطلاعات رزومه و سابقه کاری هر استاد بهترین انتخاب را از میان اساتید داشته باشید.

  1. آیا امکان رزرو کلاس رایگان برای زبان آموزان فراهم است؟

بله ، زبان آموزان می توانند در پلتفرم آموزش آنلاین زبان تیکا جهت آشنایی با اساتید مختلف از امکان رزرو جلسه آزمایشی رایگان استفاده کنند و از میان آن ها بهترین استاد زبان را انتخاب کنند.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

 

 

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها