۳ کتاب که راه های رسیدن به ثروت واقعی را برای شما آسان تر می کند

 

کمتر کسی است که از داشتن یک زندگی مرفه، حساب بانکی پر پول و امکاناتی که ثروت برایش به دنبال می‌آورد، خوشش نیاید. پول به شما قدرت و رفاه می‌دهد و نه تنها دسترسی شما را به منابع تغییر خواهد داد؛ بلکه منابع‌تان را هم تحت تاثیر خودش می‌گیرد.

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که دوست دارید بهترین آموزش‌ها و ترفندها را درباره رسیدن به ثروت واقعی یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله سه کتاب درخشان را به شما معرفی کرده‌ایم که بسیاری از ثروتمندان جهان تحت تاثیر آن‌ها زندگی‌شان را بازآفرینی کرده‌اند.

  1. بیندیشید و ثروتمند شوید

زمانی که صحبت از کتاب‌های کسب ثروت می‌شود، حتما نام ناپلئون هیل به عنوان یکی از نویسندگان کم‌نظیر این حیطه و کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» مانند الماس می‌درخشد. این نویسنده بر خلاف کتاب‌هایی که همه چیز را صرفا در تفکر و ارتعاش برای رسیدن به ثروت واقعی خلاصه می‌کند؛ از فکر شما به عنوان سرمایه‌ای بی نظیر تعریف می‌کند که علاوه بر اینکه باید در جهت مثبت حرکت کند و با ایمان و تخیل همراه شود، آن را سرمایه‌ای می‌داند که باید مورد بهره برداری هم قرار بگیرد؛ آن هم از طریق ایده‌های نابی که می‌توانید شناسایی‌شان کنید و به آن‌ها پر و بال بدهید.

بنابراین کتاب ناپلئون هیل در وهله اول نحوه درست اندیشیدن را به شما آموزش خواهد داد. سپس سراغ برنامه ریزی کردن صحیح و روش انجام آن می‌رود. این کتاب جذاب شامل ۱۶ فصل می‌شود که قدرت فکر و اشتیاق شروع می‌شود و با ایمان، تلقین به خود، علم تخصصی، تخیل، برنامه ریزی سازمان یافته، تصمیم، پشتکار و موارد مشابه ادامه خواهد یافت. با مطالعه هر فصل نکاتی طلایی درباره موضوع آن فصل به شما آموزش داده خواهد شد که در نهایت به شکل گیری شخصیت ثروت آفرین شما کمک بزرگی خواهد کرد. تمامی نکاتی که در فصل‌های مختلف کتاب می‌خوانید حاصل بررسی زندگی ۵۰۰ فرد ثروتمند توسط نویسنده است که به صورت چکیده در قالب یک کتاب ارزشمند در آمده است. جالب است بدانید خود نویسنده یک روزنامه نگار کنجکاو بوده که تصمیم گرفته زندگی ثروتمندان را بررسی کند و انتشار کتابش به یکی از همین ثروتمندان تبدیل شده است.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید که با ترجمه مهین خالصی به پارسی برگردانده شده است، هم به شکل نسخه فیزیکی و هم نسخه الکترونیکی در دسترس علاقمندان قرار دارد. ضمن اینکه کتاب صوتی این اثر انگیزشی نیز با صدای آرمان سلطان زاده خوانش شده است و در سایت فیدیبو قابل دانلود است، این کتاب مناسب افرادی است که به حیطه ثروت و موفقیت علاقه دارند. پیشنهاد می‎کنیم این کتاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

  1. ثروتمندترین مرد بابل
درباره کتاب ثروتمندترین مرد بابل

گفته می‌شود بعضی اصول رسیدن به ثروت واقعی بین تمام ثروتمندان مشترک است و باقی تفاوت‌های فردی آن‌ها را با یکدیگر تشکیل می‌دهد؛ بنابراین تعجب برانگیز نیست اگر متوجه شویم بعضی از این اصول از هزاران سال پیش تا کنون یکسان مانده‌اند و تنها کمی شکل ظاهری‌شان دچار تغییر شده است. کتاب ثروتمندترین مرد بابل کتابی است درباره همین اصول جهان شمول که تاریخ باعث تغییر مضامین آن‌ها نشده است.

ثروتمندترین مرد بابل را که به شکل کتاب صوتی هم این روزها در بازار با استقبال زیادی همراه شده و قابل دانلود است، جرج ساموئل کلایسون نوشته و برای روایت داستان آن سراغ ثروتمندترین شهر جهان باستان یعنی بابل رفته است.

در داستان این کتاب آمده است دو مرد بابلی، یکی چنگ نواز و دیگری ارابه ساز، دچار سختی و بدهی بودند تا اینکه تصمیم می‌گیرند سراغ آرکارد بروند؛ مردی که به عنوان ثروتمندترین مرد بابل شناخته می‌شود و توصیه‌های بی‌نظیری درباره روش‌های دستیابی به ثروت دارد. آرکارد شروع به یاد دادن رموز ثروتمند شدن خودش به این دو مرد می‌کند و اولین قانونی که خودش در جوانی از مرد دیگری یاد گرفته را به آن‌ها آموزش می‌دهد: قانون لزوم سود آور بودن پس انداز؛ اصلی که خیلی‌ها تا به امروز هم از آن بی‌خبر هستند و فکر می‌کنند جمع کردن پول آخرین مرحله برای حفظ و انباشت آن است.

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل شامل نکاتی است که جرج کلایسون به زیباترین شکل برای خوانندگانی فراهم کرده که دوست دارند پولدار شوند. این کتاب شامل ۱۲ فایل صوتی است که هر کدام به صورت تقریبی ۲۰ دقیقه‌ای هستند و می‌توانید به آن‌ها موقع رانندگی، انجام امور روتین روزمره و پیاده روی گوش کنید، لذت ببرید و قدم به قدم به ثروت نزدیکتر شوید.

 

  1. اثر مرکب
موضوع کتاب اثر مرکب

کمتر کسی است که در حال یادگیری اصول ثروت آفرینی و موفقیت باشد؛ اما اسم «دارن هاردی» را به عنوان یکی از موثرترین نویسندگان این حوزه نشنیده باشد. این نویسنده موفق یکی از بهترین افرادی است که می‌توانید از راهنمایی‌های او در زمینه رسیدن به ثروت بهره ببرید و مجموعه‌ای از بهترین نکات آموزشی او در کتاب «اثر مرکب» وجود دارد که مدت‌هاست یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های حیطه موفقیت به شمار می‌آید.

در این کتاب نویسنده قدرت عادت را مورد بررسی قرار می‌دهد و به شما ثابت می‌کند انجام کارهای به ظاهر کوچک و ساده در طول روز می‌تواند چه تاثیر شگرفی بر شخصیت شما و رسیدن شما به موفقیت داشته باشد (در این مطلب با ۱۰ مورد از این عادت‌ها آشنا شوید). نکاتی که او در اثر مرکب به شما آموزش می‌دهد روزانه بیشتر از چند دقیقه وقت از شما نخواهد گرفت؛ اما نتیجه آن به قدری بزرگ است که احتمالا از دیدنش شوکه خواهید شد. بنابراین اگر دنبال ایجاد تغییرات کوچک در خودتان هستید و می‌خواهید با ریتمی درست، زندگی‌تان را تغییر دهید، پیشنهاد می‌کنیم این کار را با خواندن و عمل کردن به تمرین‌های اثر مرکب انجام دهید و خودتان را در مسیر موفقیت بگذارید.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها