روستای زراس در خوزستان

خوزستان یکی از استان‌های جنوبی می‌باشد که آب‌و‌هوای به شدت گرم آن بر روی هر مسافری تأثیرگذار خواهد بود اما در این بین مکان‌هایی هم وجود دارند که آب‌و‌هوایی کاملاً متفاوت دارند. از جمله آنها می‌توان به روستای زراس اشاره کرد که در قسمت شمال شرقی خوزستان واقع شده است و همواره از آن به عنوان یک بهشت یاد می‌شود.
روستای توریستی زراس در فضایی کاملاً روستایی در دامنه کوه‌های زاگرس قرار دارد. اگر قصد دارید تا به این مکان سفر کنید بهتر است شهر دهدز را جستجو کنید زیرا این روستا در فاصله چهارده کیلومتری از این مکان قرار دارد و در کنار کارون ۳ جای گرفته است.

به دلیل آب‌و‌هوای خوب و تمیز این روستا، برخی پزشکان از این روستا برای گردشگری سلامت استفاده می‌کنند.

زیباترین طبیعت روستای زراس را در فصل بهار مشاهده خواهید کرد.
مسیر این دهکده مسیری فوق‌العاده زیبا می‌باشد، به خصوص در زمانی که مه در این جاده وجود دارد.
در روستای زراس برای رفاه حال مسافران مکان‌هایی در نظر گرفته شده است تا بتوانند روزهایی را در آن سپری کنید. این مکان‌ها همان ویلاهایی هستند که مردم این منطقه برای گذران زندگی خود ساخته‌اند تا بتوانند با اجاره دادن به کسب‌و‌کار خود رونق دهند.
وجود یک دریاچه بسیار زیبا با رنگی متفاوت در کنار منطقه‌ای سرسبز و آرام و شنیدن صدای پرندگان لذتی خواهد بود که آن را تجربه می‌کنید.

از تفریحات در این روستا، قایق‌رانی در دریاچه و استفاده از یک قلاب ماهی‌گیری جهت صید می‌باشد. همچنین لنج‌هایی در این مکان وجود دارند که می‌توانید در آن بنشینید و دوری در دریاچه بزنید.
علاوه بر دیدنی‌های روستای زراس می‌توان به یکی از آبشارهای این روستا هم اشاره داشت که شیوند نامیده می‌شود.

در مسیر خود ممکن است با درختان میوه‌ای هم مواجه شوید که معمولاً در فصل زمستان به بار می‌نشینند.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها